FANDOM

Cosmic Ruins

Mroczna Gwiazda — seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends.

Członkowie Edytuj

Historia Edytuj

Poddaj się Nieskończoności Edytuj

Gdy Mroczna Gwiazda pożera, pojawiają się nowi Koruptorzy. Pokręcone formy życia, dostojne acz brutalne, wychodzą z Osobliwości, aby wrzucić nowe ofiary do mrocznej otchłani, z której nie ma ucieczki.

Zrodzona z pozostałości niegdyś wspaniałego i zaawansowanego systemu,  Orianna Mrocznej Gwiazdy służy Osobliwości z drobiazgową precyzją. Przebywa galaktyki w niezmiennie przerażającym występie. Towarzyszy jej tylko nieskończona cisza, którą za sobą zostawia.

Bezwzględny Koruptor z barbarzyńskiego świata,  Kha'Zix Mrocznej Gwiazdy napędzany jest głodem, który wzrasta przy pożeraniu każdej kolejnej planety. Nie mogąc się nasycić, jego wieczne łowy trwają.

Nowa epicka skórka: Jarvan IV Mrocznej Gwiazdy Edytuj

Pod płaszczem korupcji — szlachetna dusza.

W obliczu kataklizmu — wola bohatera.

W szczątkach roztrzaskanych światów — wciąż żarząca się gwiazda.

Jarvan IV.Jarvan IV Mrocznej Gwiazdy.skórka

Stawcie opór nieskończoności z  Jarvanem IV Mrocznej Gwiazdy.

Mroczna Gwiazda: Osobliwość Edytuj

Mroczna Gwiazda - Osobliwość

Mroczna Gwiazda: Osobliwość to nowy tryb 3 na 3, rozgrywany w Cosmic Ruins, kawałku roztrzaskanego meteorytu dryfującego w przestrzeni kosmicznej. Wyhacz i wciągnij wrogów w czarną dziurę jako  Thresh Mrocznej Gwiazdy i staraj się opóźnić swą zgubę tak długo, jak to możliwe.

Multimedia Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Osobliwość to czarna dziura.
  • Możliwie, że seria ta została zapowiedziana/zainspirowana cytatem  Aurelion Sola: „Czeluści kosmosu pełne są potwornych istot. Módlcie się, żeby zignorowały ten świat.”  p
  • Z ujawnienia  Jarvana IV Mrocznej Gwiazdy wynika, że jest on jedynym z tej serii, który sprzeciwia się zniszczeniu sianemu przez resztę.
  •  Cho'Gath Mrocznej Gwiazdy to jedyna skórka z tej serii, która nie jest dostępna ze względu na to, że powstała jako skórka charytatywna przez Bryana poprzez fundację Make-A-Wish.[1]
    • Można było go kupić przy premierze za 1350 RpPoints do 11. sierpnia 2018 roku, a później jedynie w określonych momentach za 10 RK ikona.
    • Dodatkowo można było zakupić specjalne wersje ikon, portret wczytywania oraz ekskluzywną emotkę w wyższych cenach niż regularne wersje.
    • Cały dochód został później przekazany do określonych organizacji charytatywnych na całym świecie.
  • Prawdopodobnie jest to seria skórek istniejąca w świecie skórek typu  Kosmiczne (np.  Master Yi Kosmicznego Ostrza) i bohaterowie z tych serii są przeciwnikami.

Zobacz także Edytuj

Przypisy