FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Ezreal'a i Guinsoo.
  • Głosu w polskiej wersji udziela Elżbieta Jędrzejewska, która dubbinguje także  Elise i  Kennena.
  • Imię bohaterki zostało prawdopodobnie zaczerpnięte od Morgany Le Fay – postaci z kręgu legend arturiańskich.
    • W trakcie projektowania, postać miała początkowo nick "Morgana Le", a później "Morgana Hex".
  • Historie  Morgany i  Kayle mają bliskie nawiązanie do historii Lucyfera i Michała z poematu epickiego Raj utracony Johna Miltona.
  •  Morgana i  Kayle są pierwszymi bohaterami, u których ujawniono bliskie pokrewieństwo.
  • Ma największy wskaźnik podstawowych obrażeń ataku wśród walczących z dystansu (114.5).
  • Dawniej wraz z  Urgotem i  Karmą miała najmniejszy zasięg ataku (425) wśród walczących z dystansu (obecnie ma 450).
  •  Morgana była jednym z dostępnych czempionów po stronie Noxusu do meczu między Ionią a Noxusem i ona została wybrana.
  • Jej taniec jest podobny do choreografii francuskiej piosenkarki Indilii Tourner dans le vide.
    • Dodatkowo można to porównać do tradycyjnego tańca tańczących derwiszy – muzułmańskiego bractwa zakonnego. Porównanie można zobaczyć tutaj.

Skórki Edytuj

Teaser Zwycięskiej Morgany

Zapowiedź Zwycięskiej Morgany

  •  Upiorna Panna Młoda Morgana:
    • Jest nawiązaniem do La Llorony – płaczki z legendy krajów latynoskich.
    • Skórka powstała z okazji uczczenia otworzenia serwerów League of Legends w Ameryce Łacińskiej i każdy gracz, który przeniósł się na ten serwer, otrzymywał tą skórkę.
    • W wersji hiszpańskiej na tym serwerze, bohaterka posiada nowe, unikalne cytaty. Dodatkowo otrzymała trzyodcinkowy radiową nowelę na koncie latynoskim Riotu w serwisie Soundcloud.
    • Koncept postaci przypomina tytułową bohaterkę z filmu "Gnijąca Panna Młoda" Tima Burtona.
  •  Zwycięska Morgana:
    • Jest nagrodą dla graczy, którzy osiągnęli rangę Złota lub wyższą w Sezonie 2014.
    • Dzieli temat z  Jarvanem IV,  Janną,  Elise i  Sivir.
    • Na portrecie z lewej strony widać witraże z bohaterkami w tej tematyce skórek (z  Janną i  Elise;  Sivir nie była wówczas jeszcze wydana).
  •  Księżycowa Zjawa Morgana:
    • Początkowo miała kosztować 1350 RpPoints, ale ostatecznie ustalona została cena 975 RpPoints.
    • Została wydana z okazji Festynu Księżyca 2016 roku.
    • Dzieli temat z  Caitlyn (z którą została wydana i z którą ma wspólny portret).
    • Wygląd jej pancerza mógł zostać zainspirowany  Wilkiem.
    • Jest to jedyna skórka, na której nie posiada skrzydeł (zostały one zastąpione dwoma unoszącymi się wężo-podobnymi posągami).
  •  Czarująca Morgana:

Relacje Edytuj

  • Jest siostrą  Kayle i chce ją zgładzić, zanim powróci do swojego świata.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki