Fandom

League of Legends Wiki

Morgana (historia i cytaty)

< Morgana

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Historia i cytaty

Historia Edytuj

Daleko stąd znajduje się świat – zamieszkiwany przez pełne gracji, skrzydlate, nieśmiertelne istoty – który targany jest konfliktem. Jak to z wojnami bywa, rozbija on rodziny. Jedna ze stron ogłosiła się istotami idealnego porządku i sprawiedliwości i stara się zjednoczyć świat pod swoimi mocnymi rządami. Ich przeciwnicy uznali ich za tyranów, stworzenia niezdolne do dostrzeżenia pełnego obrazu sytuacji, które chcą poświęcić indywidualność i wolność dla iluzji wydajności i bezpieczeństwa. Morgana walczyła przeciwko temu, co postrzegała jako tyranię swych ziomków, zyskując tym samym przydomek „upadłej”. Nie była niewiniątkiem – wykorzystała zapomniane metody zdobywania zakazanej potęgi, dzięki czemu stała się władczynią czarnej magii. Siły dodawała jej obsesja pokonania generała armii przeciwnika – jej siostry, KayleKayle.

Chociaż były rodzonymi siostrami, to Kayle zadała pierwszy cios, wyrzekając się Morgany, gdy ta odmówiła przyłączenia się do niej. W końcu Morgana stała się tak potężna, że mogła stawić czoła Kayle. Nadszedł czas, gdy miały stoczyć ostateczny bój, ale Morgana została przywołana do Valoran. Z początku zawarła układ z przywoływaczami League – miała walczyć w zamian za większą moc. Jednak kiedy Kayle dołączyła do League of Legends, Morgana ucieszyła się, że będzie mogła wielokrotnie zabijać swą siostrę. Czeka na dzień, kiedy kajdany Institute of War spadną – chce wtedy raz na zawsze zniszczyć Kayle i wrócić do domu jako bohaterka.

„Nie spocznę, póki istnieje tyrania reprezentowana przez Kayle.”
— MorganaMorgana

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Pokażemy im, co to ból.”  p
Żart
  • „Nie wszystkie anioły są dobre.”  p
Prowokacja
  • „Ty też będziesz sądzony!”  p
Atak/Ruch
  • „Zemsta jest moja.”  p
  • „Będą cierpieli.”  p
  • „Bez litości.”  p
  • „Dziel ze mną cierpienie.”  p
  • „Nie traćmy czasu.”  p
  • „Poczuj mój ból.”  p

Rozwój Edytuj

  • Grafika koncepcyjna Morgany 1 (w wykonaniu Alberta Carranzy)
  • Pierwszy podstawowy portret Morgany
  • Drugi podstawowy portret Morgany
  • Pierwszy portret Wygnanej Morgany
  • Pierwszy portret Niegrzecznej Kucharki Morgany
  • Pierwszy portret Morgany Mistrzyni Ostrzy
  • Dawny model Morgany
  • Grafika koncepcyjna Upiornej Panny Młodej Morgany 1 (w wykonaniu Paula Kwona)
  • Model Upiornej Panny Młodej Morgany 1 (w wykonaniu Maddy Taylor Kenyon)
  • Zapowiedź Zwycięskiej Morgany 1 (w wykonaniu Paula Kwona)
  • Grafika promocyjna Księżycowej Zjawy Morgany 1 (Festyn Księżyca 2016)
  • Grafika koncepcyjna Księżycowej Zjawy Morgany (w wykonaniu Samuela Thompsona)
  • Grafika promująca sprawdzanie stanu kont
  • Zapowiedź halloweenowych skórek 2016
  • Zapowiedź halloweenowych skórek 2016
  • Zapowiedź Botów Zagłady na Halloween 2016

Aktualizacja Edytuj

Skończyliśmy aktualizować Morganę, która jest już wystrojona i gotowa siać udrękę w grze!

Morgana VU Screenshots.jpg

W przeciwieństwie do naszych poprzednich aktualizacji, tym razem chcieliśmy skupić się na czytelności rozgrywki Upadłej Anielicy. Poszerzyliśmy pocisk Mrocznego UwiązaniaMrocznego Uwiązania, aby lepiej oddawał jego faktyczny obszar rażenia. Teraz Morgana może lepiej celować swoim Q, a przeciwnicy mogą lepiej ocenić, gdzie muszą się udać, aby go uniknąć. Poprawiliśmy również Udręczoną ZiemięUdręczoną Ziemię, aby była lepiej widoczna w zaroślach, oraz zmodyfikowaliśmy Mroczną TarczęMroczną Tarczę, aby łatwiej było zauważyć, czy została ona zniszczona czy po prostu przestała działać. Na koniec wprowadziliśmy zmiany do Kajdan DuszyKajdan Duszy, dodając wizualne i dźwiękowe wskazówki podpowiadające, kiedy uwiązanie zamieni się w ogłuszenie. Dodaliśmy również zupełnie nowy dźwięk, który pojawi się, gdy przeciwnikom uda się uciec uwiązaniu. Sprawdźcie materiały filmowe zamieszczone wyżej, by zobaczyć jej nowe efekty umiejętności![1]

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki