FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • MordekaiserMordekaiser został zaprojektowany przez Coronach'a.
  • Głosu udziela Zbigniew Dziduch, który podkłada także GalioGalio i SionowiSionowi.
  • Możliwe, że MordekaiserMordekaiser został zainspirowany przez Czterech Jeźdźców Apokalipsy, konkretnie na Jeźdźcu symbolizującym Zwycięzcę, lub – przez silne powiązanie z zarazami – do Zarazy.
  • Jego imię wzięło się od internetowego nicku Yun "Stich" Lam, która jest dziewczyną Colta "Ezreal" Hallama.
    • MordekaiserMordekaiser z niemieckiego oznacza dosłownie Imperator Mordu.
  • Dawniej nosił tytuł Władca Metalu. Było to nawiązanie do muzyki metalowej.
    • Przed oficjalną zmianą pseudonimu początkowo miał zostać nazwany Pan Śmierci (ang. The Lord of Death).
  • Może być nawiązaniem do Alphonse'a Elrica z serii anime Fullmetal Alchemist.
  • Wszystkie umiejętności MordekaiseraMordekaisera (a także jego broń) nie mają przetłumaczonych na język polski nazw, bo są odniesieniami do Heavy Metalowych piosenek:
  • MordekaiserMordekaiser jest jednym z pięciu bohaterów, którzy używają zdrowia jako głównego źródła do używania umiejętności. Reszta to AatroxAatrox, Dr. MundoDr. Mundo, VladimirVladimir oraz ZacZac.
  • Mem "Hue Hue Hue, Mordekaiser es numero uno." powstało dzięki graczowi z serweru NA, który stworzył temat "Brasil 5v5 tier list". Zostało on później spopularyzowany przez filmik McRoosterDota'y.
  • Children of the GraveChildren of the Grave jest umiejętnością, która zadaje najdłuższe obrażenia w czasie w grze.
  • W filmie promującym wersję na Maca, znajduje się dziecięcy obrazek MordekaiseraMordekaisera stojącego obok płonącego domu, z napisem „I ♥ My Daddy”.
    • Jego broń znajduje się tam także, obok karabinu CaitlynCaitlyn.
  • Jego hełm wyglądem przypomina literę "M" z loga zespołu Sodom, który wykonywał piosenki z gatunku Thrash metal.
  • Animacja Harvesters of SorrowHarvesters of Sorrow wykonywania jest podwójnie (przy rzuceniu i przy drugiej aktywacji), zaś MordekaiserMordekaiser w momencie śmierci eksploduje i pozostaje po nim tylko broń. Kombinacja tych animacji wywołuje następujący błąd:
    • Jeśli MordekaiserMordekaiser umrze podczas trwania Harvesters of SorrowHarvesters of Sorrow, umiejętność będzie działała wokół niego jeszcze po śmierci. W momencie implozji maczuga zniknie na moment, a następnie ponownie spadnie na ziemię. Spowodowane jest to ponowną animacją używania zaklęcia i "niewidzialnością" modelu postaci po śmierci.

Cytaty Edytuj

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Dawniej MordekaiserMordekaiser, był suzerenem we wschodnim Valoranie przed powstaniem Noxus. Posiadał potężną zbroję oraz broń, która siała postrach wśród jego wrogów.
    • Kiedy został zabity, palono jego zwłoki przez kilka dni, jednak jego szczątki zostały wraz z zbroją zabrane, a następnie ożywione przez nieznanych czarodziejów – dając początek obecnej postaci.
    • Po tym wydarzeniu, MordekaiserMordekaiser znów rządził swoim krajem twardą ręka przez wiele wieków (kilka razy). Po jakimś czasie wgłębił się w nekromancję dając początek pierwszym nieumarłym.
    • Aby zapewnić bezpieczeństwo kościom bohatera, utworzono fortecę Immortal Bastion – przyszłej stolicy Noxusu.
    • Gdy został obalony, jego czaszkę zamknięto w skarbu na Blessed Isles. Po wielu setkach lat, ponownie powstał dzięki zrozpaczonemu królowi, który chciał przywrócić do życia swoją żonę. Po chwili stworzył nowe imperium na wyspie i zaczął planować podbicie całego Valoranu.
  • Jest najpotężniejszą istotą z Shadow Isles.
  • MordekaiserMordekaiser nie jest związany z Czarną Mgłą – jest zbyt potężny i nie uczestniczy w tym wydarzeniu. Jednak czerpie z niej moc, aby stworzyć potężną armię upiorów.
    • Pomimo tego, była wzmianka o nim, gdy spustoszył Port Rozpaczy w Bilgewater.
  • Bohater posiada maczugę – Nightfall.
  • MordekaiserMordekaiser założył zespół heavy-metalowy PentakillPentakill na Shadow Isles.
    • Swoją gitarę Numero Uno znalazł w krypcie w Shurimie.
  • On i HecarimHecarim znają się, mają podobne cele, ale nie zgadzają się jeśli chodzi o sposoby ich osiągnięcia.
  • Początkowo była informacja, że pochodzi z Shadow Isles oraz krążył w slumsach Noxus.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki