Mordekaiser

1,537stron na

Mordekaiser, Żelazny Upiór jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Iron Man
Iron Man

Mordekasier przekształca 12.5% obrażeń zadanych przez umiejętności (25% zadanych wrogim bohaterom) w tarczę absorbującą obrażenia.

Maksymalna siła tarczy wynosi 25% maksymalnego zdrowia i słabnie w wysokości 1.5% maksymalnego zdrowia co 1.5 sekundy oraz nie może samoczynnie spaść poniżej 25%.

Iron Man to pół-ulepszenie.
Mace of Spades
Czas: 10 / 8,5 / 7 / 5,5 / 4 sek.
Koszt: 20 / 23 / 26 / 29 / 32 zdrowia
Mace of Spades

Aktywna: Mordekaiser wzmacnia 3 następne swoje ataki podstawowe i zadaje dodatkowe obrażenia magiczne na każdym z nich.

  • Obrażenia magiczne (pierwszy/drugi atak): 10 / 20 / 30 / 40 / 50 (+50 / 60 / 70 / 80 / 90% obrażeń ataku) (+60% mocy umiejętności

Trzeci atak zadaje 200% obrażeń.

  • Obrażenia magiczne (trzeci atak): 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+100 / 120 / 140 / 160 / 180% obrażeń ataku) (+120% mocy umiejętności
Mace of Spades to modyfikator obrażeń.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
  • Obrażenia umiejętności mogą być krytyczne.
  • Umiejętność nie działa na struktury.
  • Umiejętność nie może być:
  • Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo .
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokuje umiejętność.
    Mordekaiser QVideo.ogv
    Harvesters of Sorrow
    Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
    Koszt: 25 / 35 / 45 / 55 / 65 zdrowia
    Harvesters of Sorrow

    Bierna: Mordekaiser zawsze otrzymuje maksymalną wartość doświadczenia za zabite stwory.

    Pierwsza aktywacja: Mordekaiser wytwarza ochronną sferę odłamków metalu, otaczają siebie i wybranego sojuszniczego bohatera lub stwora na 4 sekund, zapewniając obojgu 75 premii do prędkości ruchu, gdy zbliżają się do siebie. Dodatkowo, gdy wróg znajdzie się w obszarze sfery odłamków metalu, to otrzymuje obrażenia magiczne.

    • Zasięg: 1000
    • Średnica obszaru działania: 500
    • Obrażenia magiczne na sek.: 35 / 45 / 55 / 65 / 75 (+22.5% mocy umiejętności)
    • Maksymalne obrażenia magiczne: 140 / 180 / 220 / 260 / 300 (+90% mocy umiejętności)

    Przez następne 4 sekundy Mordekaiser może ponownie aktywować umiejętność w celu szybszego wywołania eksplozji sfery, która automatycznie następuje przy końcu trwania umiejętności.

    Druga aktywacja: Sfera wybucha, zadając obrażenia magiczne 2 najbliższym wrogom oraz uzdrawia Mordekaisera i sojuszniczego bohatera (wartość uleczenia zmniejsza się do 25%, gdy celem są stwory).

    • Obrażenia magiczne: 50 / 85 / 120 / 155 / 190 (+30% mocy umiejętności)
    • Uleczenie: 50 / 70 / 90 / 110 / 130 (+30% mocy umiejętności)
    • Uleczenie (stwory): 12,5 / 17,5 / 22,5 / 27,5 / 32,5 (+7.5% mocy umiejętności)
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo .
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
    • Podczas rzucania na siebie Creeping Death posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Mordekaisera.
    Mordekaiser WVideo.ogv
    Siphon of Destruction
    Czas: 6 / 5,75 / 5,5 / 5,25 / 5 sek.
    Koszt: 24 / 36 / 48 / 60 / 72 zdrowia
    Siphon of Destruction

    Aktywna: Mordekaiser uszkadza przeciwników na obszarze w kształcie stożka przed nim i zadaje im obrażenia magiczne oraz napełnia pewien % maksymalnej tarczy zapewnianej przez Iron ManIron Man.

    • Zasięg: 675
    • Obrażenia magiczne: 35 / 65 / 95 / 125 / 155 (+60% mocy umiejętności) (+60% obrażeń ataku)
    • Tarcza: 15 / 17,5 / 20 / 22,5 / 25%

    Siphon of Destruction to stożkowa umiejętność mierzona.
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
    Mordekaiser EVideo.ogv
    Children of the Grave
    Czas: 120 / 105 / 90 sek.
    Koszt: Darmowa
    Children of the Grave

    Bierna – Smocza Siła: Ataki podstawowe i umiejętności przeklinają SmokaSmoka na 10 sekund.

    Aktywna: Mordekaiser przeklina wrogiego bohatera, zadając mu obrażenia magiczne i uzdrawia Mordekaisera za wartość obrażeń. Następnie wywołuje te same efekty w przeciągu 10 sekund.

    Jeżeli przeklęty wrogi bohater zginie, to jego dusza zostaje zniewolona i staje się duchem ze wzmocnionymi statystykami na pewien czas. Podczas gdy duch jest aktywny Mordekaiser zyskuje 25% maksymalnego zdrowia celu i 30% mocy umiejętności celu.

    Zniewolenie SmokaSmoka zabija obecnego ducha i wyłącza możliwość aktywacji Children of the Grave.

    • Zasięg: 650
    • Zasięg smyczy ducha: 1125
    • Zasięg ataku Smoka: 500 / 575 / 650
    • Prędkość ruchu Smoka: -50 / 0 / 50
    • Początkowe obrażenia magiczne: 6,25 / 7,5 / 8,75% (+1% co 100 mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia przeciwnika
    • Obrażenia magiczne na sek.: 1,88 / 2,25 / 2,63% (+0.3% co 100 mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia przeciwnika
    • Całkowite obrażenia: 25 / 30 / 35% (+4% co 100 mocy umiejętności) maksymalnego zdrowia przeciwnika
    • Czas trwania ducha: 45 / 60 / 75 sek.
    STATYSTYKI DUCHA:
    • Zdrowie: 100% maksymalnego zdrowia celu + (15% maksymalnego zdrowia Mordekaisera).
    • Obrażenia ataku: (podstawowe obrażenia ataku celu + premia do obrażeń ataku) + 100% premii do obrażeń ataku Mordekaisera.
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
  • Wampiryzm zaklęć i Wola StarożytnychWola Starożytnych nie są osłabione.
  • Kryształowy kostur RylaiKryształowy kostur Rylai zaaplikuje 40% spowolnienia na 1 sekundę.Nie aplikuje efektów przy trafieniu.
  • Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
    Mordekaiser RVideo.ogv

    Wskazówki Edytuj

    • Możesz kontrolować chowańca, trzymając przycisk Alt i klikając prawym przyciskiem Myszy.
    • Czasami najlepszą obroną jest atak. Użyj umiejętności Mordekaisera w celu użycia jego TarczyTarczy.
    • Pamiętaj, że Children of the GraveChildren of the Grave może zostać użyte defensywnie ze względu na wykradanie życia.