Fandom

League of Legends Wiki

Miyuki "Shurelia" Mitsuhashi

1,552strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Miyuki Mitsuhashi pracowała dla Riot Games jako Projektant Gry League of Legends. Używała nicku Shurelia oraz DarkShurelia. Dołączyła do studia Riotu na krótko przed Randuinem – swoim mężem i byłym Projektantem Strony Internetowej Riotu. Odeszła wraz z nim.

ProfilEdytuj

SonaSquare.png

Umiejętności: Bonus do zadymy na forum +20 

Miyuki rozpoczęła swoją przygodę z grami od pracy dla Nippon Ichi Software America nad seriami gier Atelier i Disgaea. Po kilku latach przeniosła się do Blizzard QA, aby polować na exploity w Word of Warcraft i Starcraft II. Gra w wieloosobowe gry online od czasów MUD (Multi-User Dungeon, czyli komputerowe gry fabularne), a także od starszych gier, takich jak Ultima Online czy Ragnarok Online. W swoim wolnym czasie lubi grać w przypadkowe azjatyckie MMO, serie "zastrzel ich" Touhou oraz pomaga w rodzinnym sklepie z cosplayem. 

Umiejętność SpecjalnaEdytuj

Tryb Nekomimi(1): Zakładając stereotypową opaskę z kocimi uszkami i przywdziewając swą legendarną broń "Pinku no Keyboard", Miyuki zyskuje zwiększoną szybkość: Włącza ją, by zwalczać ogromne bugi, odpowiadać na problemy z forum i zapobiegać nierównowadze. Unya Nya!

(1) Nekomimi to kocie uszka z japońskiego

Zaprojektowani bohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Starożytna MonetaStarożytna Moneta, Medalion NomadaMedalion Nomada i Talizman WstąpieniaTalizman Wstąpienia zawierają odniesienia do Shurelii w opisach w grze (tak zwanym flavour tekście)
  • Nazwa jednego z dziennikarzy Journal of Justice – Reira Kashuld – jest angramem od "DarkShurelia"
  • Shurelia stworzyła dobrze znany samouczek dotyczący zoningu (zoning to sposób, w jaki kontrolujesz pozycję wroga i sprawiasz, że boi się wejść w Twój zasięg)
  • Nick Shurelii opiera się na postaci z GUST's Ar tonelico – serii japońskich RPG (jRPG)

Odejście z Riot GamesEdytuj

"Zaufajcie mi, że nie stało się nic złego, a miłość jest wszędzie dookoła. Jest prosty powód, dla którego Randuin odchodzi z Riotu, ponieważ zaprezentowano mu inne możliwości podjęcia pracy, z powodu których musielibyśmy wrócić do domu. Dojazd trwa około dwóch godzin z korkami, co jest nie do wytrzymania dla mnie i nie mogłabym poświęcić tak wiele czasu na to. Mam szczerą nadzieję, że może wrócę pewnego dnia, ale teraz kariera Randuina jest o wiele ważniejsza od mojej."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki