FANDOM

Miyuki Mitsuhashi pracowała dla Riot Games jako Projektant Gry League of Legends. Używała nicku Shurelia oraz DarkShurelia. Dołączyła do studia Riotu na krótko przed Randuinem – swoim mężem i byłym Projektantem Strony Internetowej Riotu. Odeszła wraz z nim.

ProfilEdytuj

SonaSquare.png

Umiejętności: Bonus do zadymy na forum +20 

Miyuki rozpoczęła swoją przygodę z grami od pracy dla Nippon Ichi Software America nad seriami gier Atelier i Disgaea. Po kilku latach przeniosła się do Blizzard QA, aby polować na exploity w Word of Warcraft i Starcraft II. Gra w wieloosobowe gry online od czasów MUD (Multi-User Dungeon, czyli komputerowe gry fabularne), a także od starszych gier, takich jak Ultima Online czy Ragnarok Online. W swoim wolnym czasie lubi grać w przypadkowe azjatyckie MMO, serie "zastrzel ich" Touhou oraz pomaga w rodzinnym sklepie z cosplayem. 

Umiejętność SpecjalnaEdytuj

Tryb Nekomimi(1): Zakładając stereotypową opaskę z kocimi uszkami i przywdziewając swą legendarną broń "Pinku no Keyboard", Miyuki zyskuje zwiększoną szybkość: Włącza ją, by zwalczać ogromne bugi, odpowiadać na problemy z forum i zapobiegać nierównowadze. Unya Nya!

(1) Nekomimi to kocie uszka z japońskiego

Zaprojektowani bohaterowieEdytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Starożytna MonetaStarożytna Moneta, Medalion NomadaMedalion Nomada i Talizman WstąpieniaTalizman Wstąpienia zawierają odniesienia do Shurelii w opisach w grze (tak zwanym flavour tekście)
  • Nazwa jednego z dziennikarzy Journal of Justice – Reira Kashuld – jest angramem od "DarkShurelia"
  • Shurelia stworzyła dobrze znany samouczek dotyczący zoningu (zoning to sposób, w jaki kontrolujesz pozycję wroga i sprawiasz, że boi się wejść w Twój zasięg)
  • Nick Shurelii opiera się na postaci z GUST's Ar tonelico – serii japońskich RPG (jRPG)

Odejście z Riot GamesEdytuj

"Zaufajcie mi, że nie stało się nic złego, a miłość jest wszędzie dookoła. Jest prosty powód, dla którego Randuin odchodzi z Riotu, ponieważ zaprezentowano mu inne możliwości podjęcia pracy, z powodu których musielibyśmy wrócić do domu. Dojazd trwa około dwóch godzin z korkami, co jest nie do wytrzymania dla mnie i nie mogłabym poświęcić tak wiele czasu na to. Mam szczerą nadzieję, że może wrócę pewnego dnia, ale teraz kariera Randuina jest o wiele ważniejsza od mojej."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki