Fandom

League of Legends Wiki

Miss Fortune (skórki i ciekawostki)

< Miss Fortune

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Została zaprojektowana przez Geeves'a.
  • W polskiej wersji językowej głos podkłada Katarzyna Łaska, która dubbinguje także AmumuAmumu.
  • Nazywa się Sarah FortuneSarah Fortune, a jej nazwa Miss Fortune brzmi jak nieszczęście w języku angielskim.
    • Jest to nawiązanie do mitu marynarskiego, iż kobiety na statkach przynoszą pecha.
    • Dodatkowo jest to powiązanie do pirackiej noweli Wyspa skarbów Roberta Louisa Stevensona, gdzie jeden z antagonistów – John Silver, określa się mianem "dżentelmen fortuny".
  • Nazwa Czas na OstrzałCzas na Ostrzał opiera się na sekwencji filmowej, gdzie czas jest spowolniony w trakcie strzelanin. Dodatkowo ten termin został zapożyczony od serii gier video Max Payne.
  • Miss FortuneMiss Fortune była jednym z dostępnych czempionów po stronie Noxusu w meczu Ionia vs. Noxus i została wybrana.
  • Jej wygląd przypomina Elzę z Final Fantasy XII: Revenant Wings. Obie są piratkami (Elza – powietrznym), mają dość wyzywające stroje oraz pistolety mające mocno rozszerzone otwory wylotowe.
  • Kiedy trafi krytycznie, wtedy lewy pistolet w zależności od szansy trafienia zacznie różnie dymić (im większa szansa, tym mocniej).
  • Bohaterka może mieć odniesienie do Rue Meridian z The Voyage of The Jerle Shannara Terry'ego Brooksa – członkini załogi sterowca i najemniczką, która "potrafi zauroczyć każdego człowieka". Dodatkowo obie są wizualnie podobne.
    • W tym przypadku GangplankaGangplanka można wtedy porównać do jej brata, który jest kapitanem okrętu.
  • Jej bliźniacze pistolety można zobaczyć w zwiastunie klienta League of Legends na komputery Mac.
  • Jest trzecim bohaterem, u którego zredukowano cenę w Punktach Zasług IpPoints.png dwukrotnie. Inni to WarwickWarwick, ShyvanaShyvana oraz GarenGaren.
  • Miss FortuneMiss Fortune jest jednym z dwóch piratów w grze posiadającym specjalną ikonę w trakcie gry; drugi to GangplankGangplank.
  • Dawniej jej umiejętność Skażone PociskiSkażone Pociski nie odnawiała umiejętności biernejumiejętności biernej; zamiast tego (po aktywacji) jej podstawowe ataki wywoływały u trafionych przeciwników Głębokie Rany.
    • Głównie od tej właściwości pochodzi nazwa owej umiejętności.

Cytaty Edytuj

  • Kilka cytatów mają nawiązania do Hana Solo z uniwersum Gwiezdnych wojen.
    • "Zawsze strzelam pierwsza." nawiązuje do słynnego strzału.
    • "Nie cwaniakuj." – nawiązuje do cytatu: Great, kid! Don't get cocky!
    • "Mam co do tego dobre przeczucia." – nawiązuje do kwestii: You aren't gonna say you have a bad feeling about this, are you? I hate it when you say that.
    • Prowokacja "Uważaj na słowa. Inaczej będziesz musiał się odrodzić." – nawiązuje do cytatu: Watch your mouth, kid, or you're gonna find yourself floating home.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Miss FortuneMiss Fortune, choć sama jest uważana za pirata, to nie ufa im, szczególnie GangplankowiGangplankowi.
    • Gdy była dzieckiem (15 lat temu), GangplankGangplank zabił jej rodziców.
    • W akcie zemsty w czasie wydarzenia Bilgewater: Morze w Ogniu (Akt III), wysadziła go wraz z jego statkiem Dead Pool na oczach całego Bilgewater i sądzono, że zginął.
    • Po tym incydencie Miss FortuneMiss Fortune jest gotowa przejąć i zmienić Unię oraz wyeliminować wszystkich wspólników dawnego przywódcy.
  • W starej historii mieli mniej antagonistyczne relacje i bezustannie spierała się z GangplankiemGangplankiem o politykę w Bilgewater.
    • Wygrała z nim w konkursie GrugMug Grog Slog.
    • Oboje byli w tymczasowym sojuszu, który miał zatrzymać ekspansję upiorów w czasie Harrowing.
    • Pomimo rywalizacji, ta dwójka rok wcześniej zawiesiła swoją broń wobec siebie, aby powstrzymać rozprzestrzenienie się Czarnej Mgły. W czasie bitwy w Cieśninie Noży, ich flota została rozproszona przez upiory i ponieśli ciężkie straty w ludziach. Ostatecznie udało im się ich zatrzymać.
    • Po jakimś czasie pojawiła się ofiara tamtejszej bitwy – NautilusNautilus.

Filmy Edytuj

Kapitan Fortune - ekran logowania01:32

Kapitan Fortune - ekran logowania

Prezentacja Bohatera - Miss Fortune, Łowca Nagród05:41

Prezentacja Bohatera - Miss Fortune, Łowca Nagród

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki