Miss Fortune, Łowca Nagród jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.[1]

Umiejętności Edytuj

Miłosne Klepnięcie (Bierna)

Miss Fortune.Miłosne Klepnięcie

Miss Fortune zadaje dodatkowe obrażenia wynoszące 50 / 60 / 70 / 80 / 90 / 100% Attack damage icon obrażeń ataku, w przypadku Stwory stworów 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50%, za każdym razem gdy zaatakuje nowy cel.

Szczegóły

Celowanie

Miłosne Klepnięcie to efekt przy trafieniu.

Efekty przy trafieniu

Pocisk

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

MissFortunePVideo

Dwustrzał (Q)

Zasięg: 650 · Koszt: 43 / 46 / 49 / 52 / 55 many · Czas: 7 / 6 / 5 / 4 / 3 sek.
Miss Fortune.Dwustrzał

Aktywna: Miss Fortune wystrzeliwuje pocisk do celu, który następnie odbija się trafiając inną jednostkę za celem. Obydwa trafienia nakładają efekty przy trafieniu.

  • Obrażenia fizyczne: 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+100% obrażeń ataku) (+35% mocy umiejętności)

Drugi strzał Dwustrzału nadaje priorytet jednostkom znajdującym się bezpośrednio za celem.

Drugi strzał Dwustrzału może Critical strike chance icon trafić krytycznie, zadając 100% dodatkowych obrażeń. Jeśli pierwszy strzał Dwustrzału zabije cel, to drugi zawsze będzie Critical strike chance icon trafieniem krytycznym.

Szczegóły

Celowanie

Dwustrzał to umiejętność celowana na pojedynczy cel wystrzeliwująca pocisk trafiający cel i cel w stożku za nim.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

  • Obrażenia umiejętności mogą być krytyczne.

Pocisk

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Drugi pocisk nakierowuje się według priorytetu:

MissFortuneQVideo

Szybki Krok (W)

Koszt: 30 many · Czas: 12 sek.
Miss Fortune.Szybki Krok

Bierna: Po 5 sekundach bez otrzymania bezpośrednich obrażeń Miss Fortune otrzymuje 25 Movement speed icon dodatkowej prędkości ruchu. W ciągu kolejnych 5 sek. premia ta zostaje zwiększona.

  • Maksymalny bonus prędkości ruchu: 60 / 70 / 80 / 90 / 100
Miss Fortune.Skażone Pociski

Aktywna: Miss Fortune otrzymuje Attack speed icon dodatkową prędkość ataku na 4 sek. i w pełni aktywuje bierną część Szybkiego Kroku.

  • Bonusowa prędkość ataku: 40 / 55 / 70 / 85 / 100%

 Miłosne Klepnięcia Cooldown reduction icon skracają czas odnowienia Szybkiego Kroku o 2 sekundy

Szczegóły

Celowanie

Szybki Krok to celowane na siebie wzmocnienie.

MissFortuneWVideo

Deszcz Kul (E)

Zasięg: 1000 · Koszt: 80 many · Czas: 18 / 16 / 14 / 12 / 10 sek.
Miss Fortune.Deszcz Kul

Aktywna: Miss Fortune odkrywa dany obszar, ostrzeliwując go gradem pocisków, które zadają przeciwnikom obrażenia magiczne w przeciągu 2 sekund, a także  spowalniają ich.

  • Obrażenia magiczne: 80 / 115 / 150 / 185 / 220 (+80% mocy umiejętności)
  • Obrażenia magiczne co 0,25 sek.: 10 / 14,375 / 18,75 / 23,125 / 27,5 (+10% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 28 / 36 / 44 / 52 / 60%

Szczegóły

Celowanie

Deszcz Kul to celowana w miejsce docelowe umiejętność obszarowa.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Deszcz Kul pozostaje aktywny, nawet wtedy gdy, Miss Fortune zginie.

MissFortuneEVideo

Czas na Ostrzał (R)

Koszt: 100 many · Czas: 120 / 110 / 100 sek.
Miss Fortune.Czas na Ostrzał

Aktywna: Miss Fortune wystrzeliwuje serię pocisków na obszarze stożka przed sobą przez 3 sek. zadając przeciwnikom przez cały czas trwania wysokie obrażenia.

  • Ilość fal: 12 / 14 / 16
  • Minimalne maksymalne obrażenia: 900 / 1050 / 1200% obrażeń ataku (+ 240 / 280 / 320% mocy umiejętności)

Każda fala pocisków Czasu na Ostrzał może Critical strike chance icon trafić krytycznie zadając 20% dodatkowych obrażeń.

  • Obrażenia krytyczne: 90% obrażeń ataku (+ 24% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Czas na Ostrzał to obszarowa, liniowa, penetrującą, stożkowa umiejętność mierzona.

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Blokowanie

Pocisk

Tarcze czarów

MissFortuneRVideo

Wskazówki Edytuj

  • Miss Fortune zwiększa swoją szybkość dzięki swojej umiejętności  Szybki Krok, jeżeli nie jest atakowana przez przeciwników. Unikaj ataków, aby poruszać się bardzo szybko.
  • Użyj  Dwustrzału na najbardziej oddalonych wrogich stworach, jeżeli wrogi bohater chowa się z tyłu. Pocisk odbije się, zadając wysokie obrażenia.
  •  Dwustrzał nakłada efekty przy trafieniu, czyniąc przedmioty takie jak  Lodowy Młot oraz  Wampiryczny Kostur (przedmiot ten, oraz inne przedmioty z niego zbudowane działają na umiejętność, kradzieżą życia) bardzo skutecznymi.

Przypisy