Wikia

League of Legends Wiki

Miss Fortune

1,164strony na
tej wiki
Dyskusja0
Miss Sarah Fortune, Łowca Nagród
MissFortuneSquare
Miss Sarah Fortune
Łowca Nagród
Cena
3150 IpPoints lub 790 RpPoints
Data wydania:
8 września 2010
Statystyki
Attackpower
Defensepower
Abilitypower
Difficulty
Zdrowie: 492,8 (+85) Obrażenia ataku: 46,54 (+3)
Regen. zdrowia: 5,54 (+0,65) Prędkość ataku: 0,658 (+3,01%)
Mana: 237,84 (+38) Pancerz: 21,04 (+3)
Regen. many: 7,39 (+0,65) Odp. na magię: 30 (+0)
Zasięg: 550 (dystans) Prędkość ruchu: 325

Miss Fortune, Łowca Nagród jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Szybki Krok
Miss Fortune.Szybki Krok

Po 5 sekundach bez otrzymania żadnych obrażeń, Miss Fortune otrzymuje dodatkowe 25 premii do prędkości ruchu. Premia ta rośnie co sekundę o 8, aż osiągnie maksymalną wartość 70.

Szybki Krok to pół-ulepszenie.
  • Jeżeli obrażenia całkowicie zostaną pochłonięte przez tarcze, to Szybki Krok nie zostanie przerwany.
Miss Fortune IVideo
Dwustrzał
Czas: 7 / 6 / 5 / 4 / 3 sek.
Koszt: 43 / 46 / 49 / 52 / 55 many
Miss Fortune.Dwustrzał

Aktywna: Miss Fortune wystrzeliwuje pocisk, który trafia wroga i cel za nim, zadając obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu celowi i zwiększone obrażenia drugiemu.

  • Zasięg: 650 500
  • Stożek działania: 60°
  • Obrażenia fizyczne (pierwszy cel): 20 / 35 / 55 / 65 / 80 (+85% obrażeń ataku) (+35% mocy umiejętności)
  • Obrażenia fizyczne (drugi cel): 40 / 70 / 100 / 130 / 160 (+100% obrażeń ataku) (+50% mocy umiejętności)

Jeżeli pierwszy cel Dwustrzału zginie, to drugi pocisk zada dodatkowe 50% obrażeń.

  • Wzmocnione obrażenia fizyczne: 60 / 105 / 150 / 195 / 240 (+150% obrażeń ataku) (+75% mocy umiejętności)
Dwustrzał to umiejętność celowana na pojedynczy cel wystrzeliwująca pocisk trafiający cel i cel w stożku za nim.
Obrażenia fizyczne zostaną zredukowane przez pancerz i tarcze.
Nie aplikuje efektów czarów.
Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak dystansowy, w tym kradzież życia, Blask przedmiotBlask, a spowolnienie Lodowy Młot przedmiotLodowym Młotem jest osłabiane.
  • Obrażenia umiejętności mogą być krytyczne.
  • Umiejętność nie działa na struktury.
  • Umiejętność nie zadziała, gdy zostanie:
  • Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez Braum.NiezłomnośćNiezłomność BraumSquareBrauma i Yasuo.Ściana WichruŚcianę Wichru YasuoSquareYasuo .
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
    • Drugi pocisk nakierowuje się według priorytetu:
    Miss Fortune QVideo
    Skażone Pociski
    Czas: 12 sek.
    Koszt: 30 / 35 / 40 / 45 / 50 many
    Miss Fortune.Skażone Pociski

    Bierna: Ataki podstawowe Miss Fortune zadają dodatkowe obrażenia magiczne równe 6% obrażeń ataku, efekt ten kumuluje się do 5 (+1 × poziom Miss Fortune.Czas na OstrzałCzasu na Ostrzał) razy.

    Aktywna: Miss Fortune zyskuje premię do prędkości ataku na 6 sekund i natychmiast aktywuje Miss Fortune.Szybki KrokSzybki Krok

    • Prędkość ataku: 20 / 30 / 40 / 50 / 60%
    Skażone Pociski to bierny efekt przy trafieniu. Skażone Pociski to aktywne celowane na siebie ulepszenie.
    Nie aplikuje efektów czarów.
    Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak dystansowy, w tym kradzież życia, Blask przedmiotBlask, a spowolnienie Lodowy Młot przedmiotLodowym Młotem jest osłabiane.
    • Obrażenia umiejętności nie mogą być krytyczne.
  • Umiejętność nie działa na struktury.
  • Umiejętność nie zadziała, gdy zostanie:
  • Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
    Miss Fortune WVideo
    Deszcz Kul
    Czas: 14 / 13 / 12 / 11 / 10 sek.
    Koszt: 80 many
    Miss Fortune.Deszcz Kul

    Aktywna: Miss Fortune wystrzeliwuje w powietrze setki kul, które po 0,5 sekundy spadają na wybrany obszar, zadając obrażenia magiczne w przeciągu 3 sekund oraz spowalniając trafionych przeciwników na 1 sekundę.

    • Zasięg: 800
    • Średnica obszaru działania: 1000
    • Obrażenia magiczne na 0.5 sek.: 22,5 / 36,25 / 50 / 63,75 / 77,5 (+20% mocy umiejętności)
    • Maksymalne obrażenia magiczne: 90 / 145 / 200 / 255 / 310 (+80% mocy umiejętności)
    • Spowolnienie: 40 / 45 / 50 / 55 / 60%

    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
    • Deszcz Kul zapewnia wizje w obszarze działania.
    • Deszcz Kul pozostaje aktywny w momencie śmierci Miss Fortune.
    Miss Fortune EVideo
    Czas na Ostrzał
    Czas: 120 / 110 / 100 sek.
    Koszt: 100 many
    Miss Fortune.Czas na Ostrzał

    Bierna: Limit Miss Fortune.Skażone PociskiSkażonych Pocisków zostaje zwiększony.

    • Maksymalny limit: 6 / 7 / 8
    • Maksymalne obrażenia magiczne: 36 / 42 / 48% obrażeń ataku

    Aktywna: Miss Fortune koncentruje się na ostrzelaniu obszaru w kształcie stożka przed nią przez 2 sekundy, wystrzeliwując 8 fal pocisków (po 6 pocisków na każdą), zadając obrażenia fizyczne i nakładając ładunek Miss Fortune.Skażone PociskiSkażonych Pocisków.

    • Zasięg: 1400
    • Obrażenia fizyczne na falę: 50 / 75 / 125 (+20% mocy umiejętności)
    • Maksymalne obrażenia fizyczne: 400 / 600 / 1000 (+160% mocy umiejętności)
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez Braum.NiezłomnośćNiezłomność BraumSquareBrauma i Yasuo.Ściana WichruŚcianę Wichru YasuoSquareYasuo .
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
    Miss Fortune RVideo

    Wskazówki Edytuj

    • Miss Fortune zwiększa swoją szybkość dzięki swojej umiejętności pasywnej Miss Fortune.Szybki KrokSzybki Krok, jeżeli nie jest atakowana przez przeciwników. Unikaj ataków, aby poruszać się bardzo szybko.
    • Użyj Miss Fortune.DwustrzałDwustrzału na najbardziej oddalonych wrogich stworach, jeżeli wrogi bohater chowa się z tyłu. Pocisk odbije się, zadając wysokie obrażenia.
    • Miss Fortune.DwustrzałDwustrzał nakłada efekty przy trafieniu, czyniąc przedmioty takie jak Lodowy Młot przedmiotLodowy Młot oraz Wampiryczny Kostur przedmiotWampiryczny Kostur (przedmiot ten, oraz inne przedmioty z niego zbudowane działają na umiejętność, kradzieżą życia) bardzo skutecznymi.

    Linki Edytuj

    Więcej od Wikii