Miss Fortune, Łowca Nagród jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Miłosne Klepnięcie (Bierna)

Miss Fortune.Miłosne Klepnięcie

Miss Fortune zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne wynoszące 50 / 60 / 70 / 80 / 90 / 100% obrażeń ataku (25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50% obrażeń ataku w przypadku stworów) za każdym razem gdy zaatakuje nowy cel.

Szczegóły

Celowanie

Miłosne Klepnięcie to efekt przy trafieniu.

Efekty przy trafieniu

Pocisk

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

MissFortunePVideo

Dwustrzał (Q)

Zasięg: 650 · Koszt: 43 / 46 / 49 / 52 / 55 many · Czas: 7 / 6 / 5 / 4 / 3 sek.
Miss Fortune.Dwustrzał

Aktywna: Miss Fortune wystrzeliwuje pocisk do celu, który następnie odbija się trafiając inną jednostkę za celem. Obydwa trafienia nakładają efekty przy trafieniu.

  • Obrażenia fizyczne: 20 / 40 / 60 / 80 / 100 (+100% obrażeń ataku) (+35% mocy umiejętności)

Drugi strzał Dwustrzału nadaje priorytet jednostkom znajdującym się bezpośrednio za celem.

Drugi strzał Dwustrzału może  trafić krytycznie, zadając 100% (+ 50%) bonusowych obrażeń. Jeśli pierwszy strzał Dwustrzału zabije cel, to drugi zawsze będzie trafieniem krytycznym.

Szczegóły

Celowanie

Dwustrzał to umiejętność celowana na pojedynczy cel wystrzeliwująca pocisk trafiający cel i cel w stożku za nim.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

  • Obrażenia umiejętności mogą być krytyczne.

Pocisk

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Drugi pocisk nakierowuje się według priorytetu:

MissFortuneQVideo

Szybki Krok (W)

Koszt: 30 many · Czas: 12 sek.
Miss Fortune.Szybki Krok

Bierna: Po 5 sekundach bez otrzymania bezpośrednich obrażeń Miss Fortune otrzymuje 25. jedn prędkości ruchu. W ciągu kolejnych 5 sek. premia prędkości ruchu zostaje zwiększona.

  • Maksymalny bonus prędkości ruchu: 60 / 70 / 80 / 90 / 100
Miss Fortune.Skażone Pociski

Aktywna: Miss Fortune otrzymuje bonusową prędkość ataku na 4 sek. i w pełni aktywuje prędkość ruchu Szybkiego Kroku.

  • Bonusowa prędkość ataku: 40 / 55 / 70 / 85 / 100%

 Miłosne Klepnięcia skracają czas odnowienia Szybkiego Kroku o 2 sekundy

Szczegóły

Celowanie

Szybki Krok to celowane na siebie wzmocnienie.

MissFortuneWVideo

Deszcz Kul (E)

Zasięg: 1000 · Koszt: 80 many · Czas: 18 / 16 / 14 / 12 / 10 sek.
Miss Fortune.Deszcz Kul

Aktywna: Miss Fortune odkrywa dany obszar, ostrzeliwując go gradem pocisków, które zadają przeciwnikom obrażenia magiczne w przeciągu 2 sekund, a także  spowalniają ich.

Obrażenia magiczne
80 / 115 / 150 / 185 / 220 (+80% mocy umiejętności)
Obrażenia magiczne co 0,25 sek.:
10 / 14,375 / 18,75 / 23,125 / 27,5 (+10% mocy umiejętności)

  • Spowolnienie: 28 / 36 / 44 / 52 / 60%

Szczegóły

Celowanie

Deszcz Kul to celowana w miejsce docelowe umiejętność obszarowa.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Deszcz Kul pozostaje aktywny, nawet wtedy gdy, Miss Fortune zginie.

MissFortuneEVideo

Czas na Ostrzał (R)

Koszt: 100 many · Czas: 120 / 110 / 100 sek.
Miss Fortune.Czas na Ostrzał

Aktywna: Miss Fortune wystrzeliwuje serię pocisków na obszarze stożka przed sobą przez 3 sek. zadając przeciwnikom przez cały czas trwania wysokie obrażenia.

Każda fala pocisków Czasu na Ostrzał może  trafić krytycznie zadając 20% (+ 10% bonusowych obrażeń.

  • Ilość fal: 12 / 14 / 16
  • Minimalne maksymalne obrażenia: 900 / 1050 / 1200% obrażeń ataku (+ 240 / 280 / 320% mocy umiejętności)

Obrażenia krytyczne:
90% obrażeń ataku (+ 24% mocy umiejętności)
Z Ostrzem Nieskończoności
105% obrażeń ataku (+ 28% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Czas na Ostrzał to obszarowa, liniowa, penetrującą, stożkowa umiejętność mierzona.

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Blokowanie

Pocisk

Tarcze czarów

MissFortuneRVideo

Wskazówki Edytuj

  • Miss Fortune zwiększa swoją szybkość dzięki swojej umiejętności  Szybki Krok, jeżeli nie jest atakowana przez przeciwników. Unikaj ataków, aby poruszać się bardzo szybko.
  • Użyj  Dwustrzału na najbardziej oddalonych wrogich stworach, jeżeli wrogi bohater chowa się z tyłu. Pocisk odbije się, zadając wysokie obrażenia.
  •  Dwustrzał nakłada efekty przy trafieniu, czyniąc przedmioty takie jak  Lodowy Młot oraz  Wampiryczny Kostur (przedmiot ten, oraz inne przedmioty z niego zbudowane działają na umiejętność, kradzieżą życia) bardzo skutecznymi.