Wikia

League of Legends Wiki

Miss Fortune

1,368stron na
tej wiki
Dyskusja0

Miss Fortune, Łowca Nagród jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Miłosne Klepnięcie
Miłosne Klepnięcie

Ataki podstawowe Miss Fortune zadają dodatkowe 50-100% obrażeń ataku (30-50% obrażeń ataku w przypadku stworów i wież) nowym celom.

Miłosne Klepnięcie to efekt przy trafieniu.
Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak dystansowy, w tym kradzież życia, BlaskBlask, a spowolnienie Lodowym MłotemLodowym Młotem jest osłabiane.
  • Umiejętność nie zadziała, gdy zostanie:
  • Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
    Miss Fortune IVideo.ogv
    Dwustrzał
    Czas: 7 / 6 / 5 / 4 / 3 sek.
    Koszt: 43 / 46 / 49 / 52 / 55 many
    Dwustrzał

    Aktywna: Miss Fortune wystrzeliwuje pocisk, który trafia wroga i cel za nim, zadając obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu celowi i zwiększone obrażenia drugiemu.

    • Zasięg: 650
    • Stożek działania: 60°
    • Obrażenia fizyczne (pierwszy cel): 20 / 35 / 55 / 65 / 80 (+85% obrażeń ataku) (+35% mocy umiejętności)
    • Obrażenia fizyczne (drugi cel): 40 / 70 / 100 / 130 / 160 (+100% obrażeń ataku) (+50% mocy umiejętności)

    Jeżeli pierwszy cel Dwustrzału zginie, to drugi pocisk zada dodatkowe 50% obrażeń.

    • Zasięg: 500
    • Wzmocnione obrażenia fizyczne: 60 / 105 / 150 / 195 / 240 (+150% obrażeń ataku) (+75% mocy umiejętności)
    Dwustrzał to umiejętność celowana na pojedynczy cel wystrzeliwująca pocisk trafiający cel i cel w stożku za nim.
    Obrażenia fizyczne zostaną zredukowane przez pancerz i tarcze.
    Nie aplikuje efektów czarów.
    Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak dystansowy, w tym kradzież życia, BlaskBlask, a spowolnienie Lodowym MłotemLodowym Młotem jest osłabiane.
    • Obrażenia umiejętności mogą być krytyczne.
  • Umiejętność nie działa na struktury.
  • Umiejętność nie zadziała, gdy zostanie:
  • Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo .
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
    • Drugi pocisk nakierowuje się według priorytetu:
    Miss Fortune QVideo.ogv
    Szybki Krok
    Czas: 12 sek.
    Koszt: 30 many
    Szybki Krok

    Bierna: Po 5 sekundach bez utraty zdrowia Miss Fortune otrzymuje dodatkowe 25 premii do prędkości ruchu. Premia ta rośnie z każdą sekundą, aż do osiągnięcia maksymalnej wartości.

    • Maksymalna prędkość ruchu: 60 / 70 / 80 / 90 / 100

    Aktywna: Miss Fortune zyskuje maksymalną bierną premię do prędkości ruchu i premię do prędkości ataku na 4 sekundy.

    Miłosne KlepnięciaMiłosne Klepnięcia skracają czas odnowienia Szybkiego Kroku o 2 sekundy.

    • Prędkość ataku: 40 / 55 / 70 / 85 / 100%
    Deszcz Kul
    Czas: 14 / 13 / 12 / 11 / 10 sek.
    Koszt: 80 many
    Deszcz Kul

    Aktywna: Miss Fortune wystrzeliwuje w powietrze setki kul, które po 0.5 sekundy spadają na wybrany obszar, zadając obrażenia magiczne co 0.25 sekundy przez 3 sekundy oraz spowalniając trafionych przeciwników na 1 sekundę.

    • Zasięg: 1000
    • Średnica obszaru działania: 1000
    • Obrażenia magiczne co 0.25 sek.: 10 / 14,4 / 18,8 / 23,1 / 27,5 (+10% mocy umiejętności)
    • Maksymalne obrażenia magiczne: 80 / 115 / 150 / 185 / 220 (+80% mocy umiejętności)
    • Spowolnienie: 28 / 36 / 44 / 52 / 60%

    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
    • Deszcz Kul zapewnia wizje w obszarze działania.
    • Deszcz Kul pozostaje aktywny, nawet wtedy gdy, Miss Fortune zginie.
    Miss Fortune EVideo.ogv
    Czas na Ostrzał
    Czas: 120 / 110 / 100 sek.
    Koszt: 100 many
    Czas na Ostrzał

    Aktywna: Miss Fortune koncentruje się na ostrzelaniu obszaru w kształcie stożka przed nią przez 2 sekundy i wystrzeliwuje kilkanaście fal kul, które zadają obrażenia fizyczne wrogom w zasięgu.

    • Zasięg: 1400

    Obrażenia fali kul mogą stać się krytyczne i zadają wtedy o 20% + (1 + premia do obrażeń krytycznych) więcej obrażeń.

    Maksymalne obrażenia zadane przez Czas na Ostrzał możesz zobaczyć, klikając liczbę obok odpowiadającą ilości fal.

    • Ilość fal: 12 / 14 / 16

    • Obrażenia fizyczne: (+75% obrażeń ataku) (+20% mocy umiejętności)

    • Minimalne obrażenia fizyczne (krytyczne): (+90% obrażeń ataku) (+24% mocy umiejętności)

    • Obrażenia fizyczne: (+900% obrażeń ataku) (+240% mocy umiejętności)

    • Minimalne obrażenia fizyczne (krytyczne): (+1080% obrażeń ataku) (+288% mocy umiejętności)

    • Obrażenia fizyczne: (+1050% obrażeń ataku) (+280% mocy umiejętności)

    • Minimalne obrażenia fizyczne (krytyczne): (+1260% obrażeń ataku) (+336% mocy umiejętności)

    • Obrażenia fizyczne: (+1200% obrażeń ataku) (+320% mocy umiejętności)

    • Minimalne obrażenia fizyczne (krytyczne): (+1440% obrażeń ataku) (+384% mocy umiejętności)

    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez NiezłomnośćNiezłomność BraumaBrauma i Ścianę WichruŚcianę Wichru YasuoYasuo .
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
    Miss Fortune RVideo.ogv

    Wskazówki Edytuj

    • Miss Fortune zwiększa swoją szybkość dzięki swojej umiejętności pasywnej Szybki KrokSzybki Krok, jeżeli nie jest atakowana przez przeciwników. Unikaj ataków, aby poruszać się bardzo szybko.
    • Użyj DwustrzałuDwustrzału na najbardziej oddalonych wrogich stworach, jeżeli wrogi bohater chowa się z tyłu. Pocisk odbije się, zadając wysokie obrażenia.
    • DwustrzałDwustrzał nakłada efekty przy trafieniu, czyniąc przedmioty takie jak Lodowy MłotLodowy Młot oraz Wampiryczny KosturWampiryczny Kostur (przedmiot ten, oraz inne przedmioty z niego zbudowane działają na umiejętność, kradzieżą życia) bardzo skutecznymi.

    Linki Edytuj

    Więcej od Wikii