FANDOM

Mecha Logo

Mecha - seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends.

Członkowie Edytuj

Mecha Zero Sion Promo 3

Zapowiedzi Edytuj

01 Edytuj

Kha'Zix Mecha Screenshots
 Kha'Zix[1] nie jest jedynym, który przechodzi ewolucję w tym patchu - wystarczy, że spojrzycie na jego drugą skórkę! Z przyjemnością ogłaszamy, że druga skórka Łowcy Pustki jest najbardziej zaawansowaną skórką, jaką do tej pory wypuściliśmy w dniu wydania bohatera. Posiada ona nowy model, mechaniczne animacje, futurystyczne dźwięki i efekty zaklęć i głos z nutką sci-fi. Mecha Kha'Zix to uosobienie ewolucyjnej wspaniałości.

06 i 13 Edytuj

Hangar Mecha
Projekt: MECHA jest moim pierwszym owocem współpracy z innymi naukowcami. Wzbogaciliśmy wszystkie bronie elementami hextechowymi i wyposażyliśmy prototypy w protokół transformacji podczas uruchamiania mechanizmu ucieczki. Hmm... Pozostali dwaj dodali dopalacz odrzutowy do ich superumiejętności. Niesamowicie wydajne!

Zgodnie z moimi obliczeniami, prototypy  06 i  13 są lepsze nawet od prototypu Mecha Zero profileicon 00. Lepsze... silniejsze... bardziej nieprzewidywalne. Czas przetestować je na polu walki! Prof. Heimerdinger[2]

POBIERANIE UTAJNIONYCH DZIENNIKÓW...

Prototypy zaliczyły wszystkie fazy testów. Komponenty TXN-9 są stabilne i protokoły transformacji zostały w pełni uaktywnione. Zajmiemy się Mecha Zero profileicon 00,  01,  06 i  13.

Naruszenie protokołu. Odstępstwo u Mechów wynosi 5,21%. Prototypy zostaną poddane korekcji programowania.

Mecha Zero profileicon 00 odrzucił zmianę programowania. Wszystkie pozostałe prototypy wróciły do służby. 00 został wycofany na czas nieokreślony.

00 Edytuj

Mecha sion 1

REAKTYWACJA W TOKU...[3]

<UWAGA!> Zabezpieczenia systemu naruszone...

/Cmd: procedura awaryjna Prototypu_00... [URUCHAMIANIE TRYBU AUTO-DESTRUKCJI]

<UWAGA!> Wykryto nieupoważniony dostęp... [ANULOWANO]

Restartowanie systemu... [ROZPOCZĘTE]

Przekalibrowanie silnika... [ZAKOŃCZONE]

Systemy uzbrojenia... [AKTYWNE]

Szukanie celów... [CELE ZIDENTYFIKOWANE]

Stan... [W GOTOWOŚCI]

Mecha Sion 5
Miażdżyć. Zabijać. Niszczyć.  p

09 Edytuj

Mecha Rengar00:20

Mecha Rengar

Prototyp  09 z mechanicznym rykiem rozbił się na obszarze testowym. Prototyp  01 unosił się nad nim — zwycięski, ale znacznie uszkodzony. Laboratorium pozostawiło 09 i udokumentowało odkrycie: konstrukt bestii okazał się gorszy niż insekta.[4]

Ale wewnętrzna pamięć 09 nie pozwalała mu zapomnieć. Był prawdziwym drapieżcą. A prawdziwy drapieżca zawsze powraca na łowy.

Ciekawostki Edytuj

  •  Mecha Kha'Zix jest pierwszą skórką wydaną z tej serii. Dopiero długo po nim pojawił się koncept, by była to cała seria.
  • Jest w sumie 14 modeli. Stan 9 jest w tej chwili nieznany.
  • Obecnie jest to najmniej liczna z "wielkich serii skórek" (tylko 4 skórki).
  • Wszystkie nowsze skórki nawiązują do filmu Pacific Rim ( Aatrox) oraz do Transformersów ( Sion).
  •  Model 00 był już zapowiedziany w czasie prezentacji skórek z 2015 roku.
  • Model 00 jest wrogo nastawiony na pozostałe modele ze względu na "byciu" marnymi kopiami oryginału.
    • Możliwe, że został skorumpowany przez  Viktora ("Największe osiągnięcie twojej Wielkiej Ewolucji stoi przed tobą, Viktorze. Nie cieszysz się?")
  • Mechy zostały stworzone przez Yordle (przez  Heimerdingera,  Rumble'a i  Ziggsa) w celu obrony swojego  domu.
    • W ich świecie istnieją ludzie i raczej nie są wrogami Yordli (zważywszy na to, że prototyp Mecha Zero profileicon 00 chce zniszczyć ludzkość, a Yordle dążą do zatrzymania go).
  • Istnieją w tym samym uniwersum co Cyber,  Maszyny Wojenne i  PROJEKT.
    • Wniosek ten można wysnuć z tekstów skórek - nie został on oficjalnie potwierdzony.
  •  Mecha Kha'Zix jest jedynym Mechem, który nie posiada możliwości transformacji.
    • Transformacje stały się cechą charakterystyczną skórek z tej serii dopiero przy drugim ich wydaniu, zatem pierwsza z nich nie jest nią objęta.

Multimedia Edytuj

Filmy Edytuj

Mecha Zero Sion - Reaktywowano00:50

Mecha Zero Sion - Reaktywowano

Ekrany logowania Edytuj

Mecha Zero Sion - ekran logowania03:06

Mecha Zero Sion - ekran logowania

Zobacz także Edytuj

Przypisy