FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez Coronach'a.
  • Sama postać bardzo przypomina Tiny z DotA 2.
  • Kiedy  Malphite użyje  Wstrząśnienie Ziemi, wtedy na moment można zobaczyć na ziemi odcisk pięści w kształcie loga firmy Riot Games.
  • Taniec  Malphite'a to najważniejszy ruch w brazylijskiej sztuce walki CapoeiraGinga. Porównanie można zobaczyć tutaj.

Cytaty Edytuj

  • Żart: "Znalazłeś się między kamieniem a kowadłem." jest nawiązaniem do przysłowia: "Znaleźć się między młotem a kowadłem.", co oznacza sytuację wyboru między dwiema złymi możliwościami.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  •  Malphite pochodzi ze świata Monolit, w którym panuje harmonia, w którym wszyscy stanowią część jedności i równowagi.
  • Wizja świata  Maokaia to przekleństwo, a  Malphite oświadczył, że jest: "... dumny bycia sojusznikiem Spaczonego Drzewca.", sugerując, że obaj się dobrze rozumieją pomimo odmiennych poglądów.
  •  Malphite w wolnych chwilach medytuje w jaskiniach w pobliżu Instytutu Wojny.
  •  Skarner jest jego przyjacielem. Prawdopodobnie przyjaźnią się ze wzgledu na podobne moce ziemi i kryształów, oraz powstanie i życie w świecie ładu oraz harmonii (który  Skarner utracił).  

Przypisy