FANDOM

Lux, Pani Jasności jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Iluminacja
Lux.Iluminacja

Czary Lux, które zadają obrażenia, ściągają z celu energię przez 6 sekund. Kolejny jej atak podstawowy lub  Ostatnia Iskra powoduje zapłon tej energii, zadając celowi dodatkowe 10 + (10 × poziom) (+20% mocy umiejętności) obrażeń magicznych.

Iluminacja to efekt przy trafieniu będący osłabieniem nakładający się atakach podstawowych lub na  Ostatniej Iskrze
Nie aplikuje efektów czarów.Umiejętność nakłada efekty przy trafieniu jako atak dystansowy, w tym kradzież życia,  Blask, a spowolnienie  Lodowym Młotem jest osłabiane.
Lux IVideo
Związanie Światłem
Czas: 13 / 12,5 / 12 / 11,5 / 11 sek.
Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many
Lux.Związanie Światłem

Aktywna: Lux tworzy kulę światła w linii, która trafia dwa cele wzdłuż toru, zadając im obrażenia magiczne i unieruchamiając na 2 sekundy.

  • Zasięg: 1175
  • Prędkość pocisku: 1200

Związanie Światłem to liniowa, kolidująca umiejętność mierzona unieruchamiająca dwa wrogie cele.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
Lux QVideo
Pryzmatyczna Bariera
Czas: 14 / 13 / 12 / 11 / 10 sek.
Koszt: 60 many
Lux.Pryzmatyczna Bariera

Aktywna: Lux rzuca swoją różdżkę i zagina światło wokół każdego sojusznika, zapewniając sobie i sojusznikom w linii tarczę absorbującą obrażenia. Po osiągnięciu maksymalnego zasięgu różdżka wraca i ponownie nakłada tarcze.

Trafienie sojusznika Pryzmatyczną Barierą, gdy wylatuje ona od Lux, podwoi siłę tarczy podczas powrotu.

  • Zasięg: 1075
  • Prędkość pocisku: 1400
  • Tarcza: 50 / 65 / 80 / 95 / 110 (+20% mocy umiejętności)

Pryzmatyczna Bariera to liniowa, penetrująca umiejętność mierzona, która wraca do Lux po osiągnięciu maksymalnego zasięgu.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Ściany Wichru  Yasuo, ale nie przez  Niezłomność  Brauma.
  • Pryzmatyczna Bariera natychmiast osłania Lux po aktywacji.
  • Jeśli Lux zginie podczas powrotu różdżki to zniknie ona po osiągnięciu
Lux WVideo
Świetlista Osobliwość
Czas: 10 sek.
Koszt: 70 / 85 / 100 / 115 / 130 many
Lux.Świetlista Osobliwość

Aktywna: Lux wystrzeliwuje na dany obszar anomalię poskręcanego światła na 5 sekund, które spowalnia znajdujące się w pobliżu jednostki.

  • Spowolnienie: 25 / 30 / 35 / 40 / 35%

Pod koniec trwania lub po ponownej aktywacji Lux może ją zdetonować, zadając obrażenia przeciwnikom znajdującym się w obszarze jej działania.

  • Zasięg: 1100
  • Średnica obszaru działania: 700
Świetlista Osobliwość to celowana w miejce docelowe umiejętność obszarowa spowalniająca wrogów w obszarze do momentu detonacji.
  • Świetlista Osobliwość zapewnia wizje podczas lotu i na obszarze działania.
  • Spowolnienie utrzymuje się 0.25 sekundy po wyjściu.
  • Jeśli Lux zginie podczas aktywnej umiejętności, to ona zniknie; natomiast gdy jest podczas lotu do pozostaje w obszarze działania i detonuje się po 5 sekundach.
  • Prawdopodobny błąd: Lux nie może zdetonować Świetlistej Osobliwości, gdy nie ma wystarczającej many na użycie tej umiejętności, niezależnie od tego, że detonacja jest darmowa.
Lux EVideo
Ostatnia Iskra
Czas: 80 / 65 / 50 sek.
Koszt: 100 many
Lux.Ostatnia Iskra

Aktywna: Po zgromadzeniu energii przez 0.5 sekundy Lux wystrzeliwuje szeroki i dalekosiężny promień światła, który zadaje obrażenia wszystkim celom, znajdującym się na danym obszarze.

  • Obrażenia magiczne: 300 / 400 / 500 (+75% mocy umiejętności)

Dodatkowo Lux zapala energię zgromadzoną dzięki  Ilumiancji i odświeża ją, zadając dodatkowe obrażenia magiczne.

  • Zasięg: 3340
  • Obrażenia magiczne z  Iluminacją: 310 / 410 / 510 + (8 × poziom) (+95% mocy umiejętności)
  • Maksymalne obrażenia magiczne: 455 / 555 / 655 (+95% mocy umiejętności)
Umiejętność mimo tego, że jest traktowana jako pocisk dla  Niezłomności  Brauma i  Ściany Wichru  Yasuo, nie jest blokowana.
  • Ostatnia Iskra zapewnia wizje na torze lotu i na chwile na trafionych celach.
  • Ostatnia Iskra może zostać przerwana tylko przez śmierć Lux, a efekty kontroli tłumu działają po zakończeniu animacji.
  • Jeśli Lux zostanie odepchnięta podczas animacji, to promień zostanie wystrzelony z punktu wyjściowego.
  • Jest jednak mały punkt przed Lux, w którym obrażenia są zadawane niezależnie od jej pozycji.
  • Ostatnia Iskra odnawia się po użyciu, a w momencie, gdy Lux umrze podczas animacji, to czas odnowy jest odświeżany.
Lux RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Lux posiada silne moce kontrolowania stref. Spróbuj przygotować  Świetlistą Osobliwość, tak by uniemożliwić przeciwnikowi ruch do przodu lub ucieczkę.
  • Jeśli masz problem z nałożeniem  Pryzmatycznej Bariery, pamiętaj, że wraca ona do ciebie po osiągnięciu maksymalnego zasięgu. Spróbuj ustawić się tak, aby wracając, trafiła w twoich sojuszników.
  •  Świetlista Osobliwość to doskonałe narzędzie do zwiadu. Rzuć ją, zanim wejdziesz w zarośla, by sprawdzić, czy nie ma w nich zasadzki.

Linki Edytuj