Wikia

League of Legends Wiki

Lulu

1,434strony na
tej wiki
Dyskusja0

Lulu, Wróżkowa Czarodziejka jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Pix Duszek Towarzysz
Pix Duszek Towarzysz

Kiedykolwiek Lulu lub wrogi cel pod wpływem Na pomoc, Pix!Na pomoc, Pix!, Pix wystrzeliwuje salwę trzech samonaprowadzających pocisków, zadając 3 / 7 / 11 / 15 / 19 / 23 / 27 / 31 / 35 (+5% mocy umiejętności) magicznych obrażeń na każdy pocisk i zadając maksymalnie 9 / 21 / 33 / 45 / 57 / 69 / 81 / 93 / 105 (+15% mocy umiejętności).

  • Zasięg smyczy: 2000

Pix Duszek Towarzysz to umiejętność bierna dzięki której przy każdym ataku podstawowym dodatkowo w kierunku celu są wystrzeliwane 3 pociski, które zadają obrażenia pierwszemu napotkanemu wrogowi.
Nie aplikuje efektów czarów.Nie aplikuje efektów przy trafieniu.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
  • Pix Duszek Towarzysz tylko raz nakłada efekty przy trafieniu.
  • Pix Duszek Towarzysz uruchamia się wyłącznie przy atakach podstawowych. Nie zadziała z umiejętnościami aplikującymi efekty przy trafieniu takimi jak: Bezkresna NiewolaBezkresna Niewola, Huragan RunaanaHuragan Runaana, Mistyczny StrzałMistyczny Strzał, Taniec OstrzyTaniec Ostrzy itp.
  • Pociski są wystrzeliwane z miejsca gdzie znajduje się Pix, nie z miejsca jednostki, za którą podąża.
  • Przy prędkości ataku równej 2.00 Pix będzie strzelać ciągłym strumieniem pocisków. Przy większej prędkości Pix zacznie tracić pociski nie będąc w stanie nadążyć.
  • Pix wróci do Lulu gdy oddali się poza zasięg 2000 jednostek.
  • Pix nie może zostać obrany na cel.
Lulu IVideo.ogv
Lśniąca Lanca
Czas: 7 sek.
Koszt: 60 / 65 / 70 / 75 / 80 many
Lśniąca Lanca

Aktywna: Lulu i PixPix wystrzeliwują magiczny pocisk, który zadaje obrażenia magiczne oraz spowalnia wszystkich trafionych wrogów o 80% na 2 sekundy. Pierwszy trafiony cel otrzymuje pełne obrażenia, natomiast pozostałe 70%. Spowolnienie słabnie z czasem, a wróg może być trafiony tylko jednym pociskiem.

  • Zasięg: 925
  • Obrażenia magiczne (pierwszy cel): 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+50% mocy umiejętności)
  • Obrażenia magiczne (pozostałe): 56 / 87,5 / 115 / 150,5 / 182 (+35% mocy umiejętności)

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
  • Lśniąca Lanca wystrzeliwuje dwa pociski w kierunku kursora, jeden od Lulu, a drugi z miejsca gdzie znajduje się Pix.
  • Przybliżenie kursora do Lulu spowoduje skrzyżowanie pocisków, a oddalenie wystrzeli oba w tym samym kierunku.
  • Jeden cel może otrzymać obrażenia tylko raz, ale spowolnienie zostanie zaaplikowane przez oba pociski odnawiając czas trwania.
Lulu QVideo.ogv
Fanaberia
Czas: 18 / 16,5 / 15 / 13,5 / 12 sek.
Koszt: 65 many
Fanaberia

Aktywna (na sojuszniku): Wybrany sojusznik otrzymuje premię 30% (+5% za 100 pkt. mocy umiejętności) do prędkości ruchu i premię do prędkości ataku na kilka sekund.

  • Prędkość ataku: 15 / 20 / 25 / 30 / 35%
  • Czas trwania: 3 / 3,25 / 3,5 / 3,75 / 4 sek.

Aktywna (na przeciwniku): Lulu polimorfuje wrogiego bohatera na krótki czas uniemożliwiając mu atakowanie i używanie umiejętności oraz redukując jego bazową prędkość poruszania o 60.

  • Zasięg: 650
  • Polimorfia: 1,25 / 1,5 / 1,75 / 2 / 2,25 sek.
Fanaberia jest umiejętnością celowaną na pojedynczy cel, którą można rzucić na sojuszniczych oraz wrogich bohaterów.
  • Fanaberia przerywa umiejętności podtrzymywane..
  • Efekt polimorfii Fanaberii jest zależny od skórki:
Lulu WVideo.ogv
Na pomoc, Pix!
Czas: 10 sek.
Koszt: 60 / 70 / 80 / 90 / 100 many
Na pomoc, Pix!

Aktywna (na sojuszniku): Lulu rozkazuje Pix podążanie za sojusznikiem i daje mu tarczę absorbującą obrażenia na 6 sekund. W tym czasie Pix będzie podążać za sojusznikiem i atakować jego cel zamiast Lulu.

  • Tarcza: 80 / 120 / 160 / 200 / 240 (+60% mocy umiejętności)

Aktywna (na przeciwniku): PixPix zadaje obrażenia magiczne wybranemu celowi i podąża za celem oraz odkrywa go przez 4 sekundy.

  • Zasięg: 650
Na pomoc, Pix! jest umiejętnością celowaną, którą można rzucić na sojuszniczych oraz wrogich bohaterów, stwory oraz neutralne potwory.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
  • Obecność Pixa jest niezależna od tarczy i będzie on podążać za celem gdy tarcza ulegnie zniszczeniu.
    • Podobnie, tarcza pozostanie aktywna gdy Pix wróci do Lulu w wyniku wyjścia celu poza zasięg.
  • Gdy Pix podąża za celem Lśniąca LancaLśniąca Lanca zostanie wystrzelona z miejsca gdzie się znajduje co pozwala znacznie zwiększyć zasięg umiejętności.
  • Gdy Pix podąża za wrogiem, umiejętność bierna dalej może być aktywowana podstawowymi atakami Lulu.
  • Użycie Na pomoc, Pix! na sojuszniczym stworze nie osłoni go tarczą ale Pix dalej będzie podążać za celem.
Lulu EVideo.ogv
Szalony Rozrost
Czas: 110 / 95 / 80/120 / 110 / 100 sek.
Koszt: 100 many
Szalony Rozrost

Aktywna: Lulu powiększa sojusznika, podrzucając pobliskich wrogów w powietrze. Na 7 sekund sojusznik otrzymuje premie do zdrowia oraz aurę spowalniającą okolicznych wrogów.

  • Zasięg: 900
  • Średnica obszaru działania: 300
  • Zdrowie: 300 / 450 / 600 (+50% mocy umiejętności)
  • Aura spowolnienia: 30 / 45 / 60%

Szalony Rozrost to umiejętność celowana na siebie umiejętność celowana na cel, która daje sojusznikowi premię do zdrowia oraz aurę.
  • Istnieje limit rozmiaru, do którego mogą urosnąć bohaterowie. Użycie Szalonego Rozrostu na Cho'GathaCho'Gatha z 6 ładunkami UcztyUczty oraz Większą Relikwią nie spowoduje znacznego wzrostu.
  • Zdrowie odnowione w wyniku premii nie zostanie zredukowane w wyniku Głębokich Ran.
  • Zdrowie odnowione w wyniku premii pozostanie po zakończeniu umiejętności.
  • Pobliscy wrogowie zostają podbici na 1.5 sekundy.
  • Spowolnienie z aury utrzymuje się do czasu zakończenia czaru lub wyjścia z zasięgu.
  • Spowolnienie utrzymuje się przez 0.25 sekundy po wyjściu z obszaru działania.
Lulu RVideo.ogv

Wskazówki Edytuj

  • Lśniącą LancęLśniącą Lancę można wystrzelić pod dziwnym kątem w zależności od położenia kursora – przesunięcie go bliżej Pix i Lulu zmieni rozmiar dotkniętego obszaru.
  • Używaj Na pomoc, Pix!Na pomoc, Pix! na atakujących z dystansu, by wspomógł ich duszek; a Szalonego RozrostuSzalonego Rozrostu na obrońców bądź walczących, by mogli łatwiej inicjować.

Zmiany dla Twisted Treeline i Crystal Scar

  • Szalony RozrostSzalony Rozrost:
    • Czas odnowienia wynosi 120 / 110 / 100 zamiast 110 / 95 / 80

Linki Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki