Fandom

League of Legends Wiki

Lucian (skórki i ciekawostki)

< Lucian

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez ZenonTheStoica, a jego historię opracował RiotRunaan.
  • Polskiego głosu dla LucianaLuciana podkłada Mikołaj Klimek, który również użycza głosu dla DravenaDravena i YasuoYasuo.
  • Na dwóch zdjęciach w czasie jego oficjalnej prezentacji, na jego broniach są widoczne litery L i S. Pierwsza pochodzi od jego imienia, a druga od imienia jego żony – Senny. Po zabraniu jej duszy przez ThreshaThresha, Lucian używa jej pistoletu równie dobrze jak swojego.
    • W grze prawy pistolet ozdobiony białym elementem należy do bohatera, a lewy z bardzo zaawansowanym wzorkiem do Senny.
    • Początkowo według wycieku społeczność sugerowała, że litery pistoletów odnoszą się do zdolności opartych na świetle (light) i cieniu (shadow).
    • Ujawnienie LucianaLuciana na rosyjskiej stronie LoL'a jest widoczny inny obraz drugiego pistoletu niż oryginalna wersja. Na nim w kamieniu są wyryte słowa poświęcone Sennie: "ukochanej żonie".
  • Jego nick w polskiej wersji pochodzi od jego kodowej nazwy "Gun Templar". Gdyby miał oryginalny angielski tytuł – "The Purifier", wtedy prawdopodobnie byłby przetłumaczony na Czyściciel.
    • Początkowo Riot wymieniał jego kodowy nick, ale pod koniec zmienili na tę obecną.
  • LucianLucian pochodzi z Demacii.
  • Jego animacja PowrotuPowrotu ma bliskie nawiązanie do pozy protagonisty filmu Equilibrium – Johna Prestona. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • Taniec LucianaLuciana nawiązuje do Revolver Ocelota z serii Metal Gear. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • RzeźRzeź jest pierwszą umiejętnością w grze, która ma bezpośrednie skalowanie z prędkością ataku. Do tego jest pierwszą zdolnością pozwalającą na jednoczesne strzelanie i poruszanie się do tyłu.
  • Temat muzyczny z ekranu logowania – The Purifier's Resolve został skomponowany przez The Crystal Method.
    • Również ten zespół wykorzystał fragment utworu w czasie ceremonii otwarcia na żywo Mistrzostw Świata Sezonu 3.
  • Na stronie południowoamerykańskiego LoL'a, jego profil został zwandalizowany przez JinxJinx.
  • Jest to pierwsza czarnoskóra postać w grze.
  • Początkowo jego postać miała posiadać system amunicji (podobny do tego, jaki ma SzeptSzept JhinaJhina), jednak uznano, że nie pasuje to do jego mobilnego stylu walki.
    • Właściwości te nie zostały jednak doszczętnie usunięte, a jedynie "zamrożone" - zatem mogą w przyszłości powrócić.

Cytaty Edytuj

  • Jedna z prowokacji LucianaLuciana "Śmierć u drzwi? Nie, to ja pukam." ma bliskie nawiązanie do znanego cytatu z serialu telewizyjnego Breaking Bad.
  • Jego teksty "Z prochu..." i "W proch!" są nawiązaniami do chrześcijańskich słów "Z prochu powstałeś i w proch się obrócisz." wypowiadanych przy pogrzebach.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • On wraz z Senną – swoją żoną – walczyli przeciwko stworom, które odżylły poprzez śmierć (nieumarłym).
    • W czasie pojedynku z ThreshemThreshem małżonka ginie, a jej dusza zostaje zabrana przez przeciwnika.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Lucian, Kleryk Broni06:26

Prezentacja Bohatera - Lucian, Kleryk Broni

Lucian - Login Screen Polski03:35

Lucian - Login Screen Polski

Słowa wypowiadane na tle logowania Edytuj

„Była dla mnie wszystkim. Lecz zabrali ją. A wraz z nią moją łagodność i litość. To był ich błąd, gdyż teraz mam tylko serce z kamienia. Żywią się wątpliwościami, tuczą się na strachu. Te przeklęte wynaturzenia plugawią ten świat, lecz każde z nich zginie z mojej ręki. A jeśli ktoś stanie mi na drodze... Wyślę ich do grobu.”

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki