FANDOM

Historia Edytuj

Lucian włada potężną bronią, przepełnioną starożytną mocą; jest strażnikiem przed nieumarłymi. Jego determinacja nigdy nie słabnie, nawet w obliczu przerażających istot, które niszczy oczyszczającym ogniem. Lucian ma poważną misję ─ uwolnić duchy tych, którzy trwają w nieśmierci, w tym jego ukochanej.

Tak jak starożytna broń, którą władali, Lucian i jego żona Senna wykuci byli z tej samej skały. Razem przez lata walczyli ze złem na  Runeterze, rozświetlając mrok i oczyszczając spaczonych. Byli wcieleniem praworządności: Oddanie Senny dla ich sprawy było niezłomne, a ciepło i dobroć Luciana wzruszała wiele spośród ocalonych ofiar. Byli niczym dwie połówki, oddani i nierozłączni.

Chociaż Lucian i Senna oglądali sceny, które złamałyby większość wojowników, były one niczym w porównaniu z tym, co spotkało ich na  Shadow Isles. Gdy upiorni mieszkańcy tego przeklętego miejsca zaczęli pojawiać się na Runeterze, Lucian i Senna rozpoczęli polowanie na nich. Była to trudna praca, ale niezłomna para zwyciężała za każdym razem do momentu, gdy spotkali  Thresha. Lucian i Senna stawiali już czoła tak koszmarnym tworom, ale ten przeciwnik był wyjątkowo sprytny i okrutny. Rozpoczęła się straszna bitwa, a Thresh zastawił nieprzewidzianą pułapkę. Ku przerażeniu Luciana, stworzenie zdołało porwać duszę Senny, chwytając ją w Widmowym Więzieniu. Nic nie mogło jej przywrócić. Senna zginęła i po raz pierwszy Lucian musiał wypełniać misję sam.

Chociaż Strażnik odebrał Lucianowi połówkę serca, stworzył też najgroźniejszego wroga Shadow Isles. Lucianem zawładnęła mroczna determinacja; miał zamiar za wszelką cenę wyplenić nieumarłych z Runterry. By uczcić Sennę, zaczął władać jej bronią i poprzysiągł ukończyć ich misję. Walczący teraz obiema sztukami broni, Lucian walczy z nieumarłymi i pragnie oczyścić dusze Shadow Isles. Wie, że dusza Senny odeszła, ale nie traci nadziei, że uda mu się zapewnić jej spokój.

Podziękuj mi. Jeśli zabiję cię teraz, oszczędzę ci wiecznej męki. Lucian

Przypisy