FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jej postać została zaprojektowana przez Volty'ego.
  • Jej głosu udziela Anna Gajewska, która dubbinguje również  Dianę i  Fiorę.
  • Projekt  Leony powstał w wyniku bezpośredniej odpowiedzi na prośby fanów o żeńskiego tanka.
  • Wcześniej miała dostać nick Świetlista Obrończyni, lecz przed jej wydaniem zmieniono nazwę na tę obecną.
  • Jej imię w łacinie oznacza lwicę, również słowo "leon" oznacza lwa w języku francuskim, greckim, łacińskim oraz hiszpańskim.
  • Wygląd i osobowość  Leony była mocno inspirowana żoną IronStylusa, a jej twarz miała przypominać Natalie Portman.
  • Jej ostateczny portret różni się od wyglądu z Prezentacji Bohatera głównie od strony włosów (zwiększono ich bujność).
  • Jako "Wybranka Słońca" bazująca na mocach słońca, może mieć odniesienie do Solar Exalted z gry tabletowej RPG Exalted.
  • Taniec  Leony przypomina umiejętność klasy Force-Shielder "Shield Break" z gry Cabal Online.
  • Pasyw  Słoneczny Blask przypomina  Iluminację  Lux z dwoma różnicami. Pierwszą jest to, że  Leona nie może zadać dodatkowych obrażeń oznaczonemu przez nią przeciwnikowi, a  Lux może. Druga różnica polega na tym, że sojusznicy  Leony uaktywniają jej pasyw przez autoatak, a  Lux robi to za pomocą podstawowego ataku lub  Ostatniej Iskry.
  • Gdy miejsce pochodzenia  Leony i  Pantheona bazuje na Starożytnej Grecji, to Słońce z Werginy, odkryty symbol ze Starożytnej Macedonii, może być powodem nadania jej związku ze słońcem. W czasie tworzenia jej tarcza miała wszystkie 16 punkty z symbolu Werginy, ale ostatecznie ma się wrażenie, że nie ma kolców na dolnej połowie.
    • Nadal ma 16 punktów, ale 5 z nich jest związanych z tarczą, a nie z symbolem Słońca z Werginy.
  •  Leona ma ukryty pasyw, który polega na tym, że  Słoneczny Blask zadaje o 1 punkt mniej obrażeń bohaterom mających okulary przeciwsłoneczne (np.  Vayne,  Riot Graves, itd.)
    • Dodatkowo jej umiejętność bierna zwiększa rozmiary  Zyry.
  • Jej miecz –  Ostrze Zenitu - został wybrany przez społeczność, aby wykuli go Man At Arms.
  • Wraz z  Braumem występują w grze pt. "Pixel Poro".

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Według starej historii,  Leona była przyjaciółką z dzieciństwa  Pantheona.
    • Jednakże wraz z przebudowaniem historii Góry Targon z okazji wydania  Aurelion Sola, otrzymała nową. Można się z niej dowiedzieć, że  Pantheon nie przepadał za  Leoną z powodu jej pokojowego nastawienia.
  •  Leona i  Diana są przeciwniczkami.  Diana ma tytuł "Wybranka Księżyca", a ona "Wybranka Słońca".
    • Ich sylwetki przedstawione na fresku to nie one, lecz ich starożytnie przodkinie.
  • W poście IronStylusa dotyczący historii  Diany, ona i  Leona mogą dzielić ze sobą silniejszą więź, niezwiązaną z ich tytułami. Jednakże to tylko wskazówka i można opierać się o cytat (tłumaczenie amatorskie!): "Chcemy, aby były ze sobą powiązane i nie wnikając zbyt głęboko w przypuszczenia czy implikacje, bez podawania zbytnich szczegółów, co może być bardziej tragicznego od konieczności zabicia kogoś, kogo kochasz?"

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Leona, Promyk Jutrzenki06:09

Prezentacja Bohatera - Leona, Promyk Jutrzenki

Przypisy