Fandom

League of Legends Wiki

Kuo-Yen "Xypherous" Lo

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kuo-Yen "Xypherous" Lo pracuje obecnie dla Riot Games jako Projektant ds. Technicznych gry League of Legends.

Profil Edytuj

Marquis VladimirSquare.png

Umiejętności: Filozofia +12, Kodowanie +2.71828

Fascynacja Kuo projektowaniem sięga jego najmłodszych lat, podczas których tworzył skromne wytwory z ASCII – archaicznego systemu znanego obecnie jedynie z mitów i legend. W końcu zaczął realizować bardziej wzniosłe cele, takie jak praca nad modami, które nigdy nie ujrzały światła dziennego, chociaż według jego zapewnień były niesamowite. Natychmiast po tym rusza na UCLA w poszukiwaniu stopni naukowych, zdobywając tam zarówno stopień licencjacki i magisterki. Jego przeszłość związana z grami obejmuje przede wszystkim gry dla pojedynczego gracza, jak i zarówno piękną sztukę napełniania pasków przez klikanie wielokrotnie tego samego przycisku.

Umiejętność Specjalna Edytuj

Okrężna Logika: Raz dziennie w obliczu debaty możesz wyrzucić 2d6. Możesz nawet wybrać wynik. Skutki takiego rzutu skonsultuj z umiejętnością "Okrężna Logika" znajdującej się na stronie 42 swojej instrukcji obsługi!

Zaprojektowani bohaterowie Edytuj

Inne prace Edytuj

  • Rework systemu losowego. RNG (Random Number Generator – Generator Losowych Liczb) jest używany do uderzeń krytycznych.
  • Rework i gruntowna przebudowa przedmiotów w Sezonie 2013.
  • Jayce, Obrońca JutraJayce, Obrońca Jutra (anulowany rework).
  • Gruntowna przebudowa supportów i systemu wizji w Sezonie 2014.

Obecne prace Edytuj

Nieznane

Więcej w Fandom

Losowa wiki