FANDOM

„Za pomocą kilku drobnych ulepszeń mógłbym dodać temu miejscu... Blasku.”  p
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Aktualizacja strony
Strona run - nowy klient

Księga na runy — tom, w którym przechowane są wszystkie runy. Przed meczem można rozdzielić je na 4 typy i dopasować do konkretnego bohatera.

Opis Edytuj

Księga jest podzielona na kilka stron na runy, które zawierają sloty runiczne. Znajduje się w kolekcji w kliencie gry. Runy można dopasowywać przez te strony według własnych upodobań niezależnie od innych stron. Oznacza to, że na Stronie 1 można umieścić te same runy co na Stronie 2. Z różnych dostępnych run można stworzyć wiele konfiguracji runicznych dostosowanych do używanej postaci, np: na Stronie 1 możesz mieć zestaw pod obrońców, a na Stronie 2 pod magów, itd.

Można również zmienić domyślą nazwę strony. Aby to zrobić, należy kliknąć na tytuł, a następnie wpisać wymyśloną nazwę.

SlotyEdytuj

Kolekcja runy

Wygląd ekranu ze stronami i runami

Początkowo strona na runy posiada tylko 1 slot (czerwony dla znaków) dla run 1. Kręgu. Przywoływacz odblokowuje sloty co każdy zdobyty poziom konta.

Strona na runy może posiadać maksymalnie 30 slotów - 9 slotów na znaki, 9 slotów na pieczęcie, 9 slotów na glify i 3 sloty na esencje.

Kolejność zdobywania slotów rozpoczyna się od znaków i powtarza się co 3 poziomy, a co 10 poziomów odblokowują się sloty esencji (10, 20 i 30 poziom). Na 10 poziomie odblokowują się w sklepie runy 2. Kręgu, a na poziomie 20.: 3. Kręgu.

Zdobywanie Edytuj

Każdy przywoływacz rozpoczyna z dwoma stronami. W celu zwiększenia liczby stron, należy je kupić za Punkty Zasług IpPoints / Riot Points RpPoints w sklepie. Każdy może mieć maksymalnie 20 stron na runy.

Nazwa Ikona Cena RP Cena PZ

Dodatkowa Strona

1 Rune Page
590 RpPoints
6300 IpPoints

Zestaw 7 Stron

7 Rune pages
2600 RpPoints

Historia Edytuj

Transmutator Edytuj

Oto trasmutator run! Tutaj możesz poświęcić swoje runy, licząc na otrzymanie lepszej! Poświęć 2 runy, żeby otrzymać runę o tej samej wartości. Poświęć 5 run, żeby otrzymać runę o większej wartości.

Informacje Edytuj

Transmutator run

Galeria Edytuj

  • Czysta strona na runy w starym kliencie
  • Strona na runy z numerami wymaganych poziomów do odblokowania slotu w starym kliencie