FANDOM

Dla kultu Krwawego Księżyca to jasny znak. Niebiosa żądają brutalnej ofiary. Kultyści wyjdą nocą z żądzą mordu na wszystkich, którzy okażą się dość głupi, by dać się złapać w niesamowitym księżycowym blasku.

Krwawy Księżyc - seria skórek, które nawiązują do kultury  Ionii, a dokładniej do Opowieści Reiny wchodząca w skład Festynu Ognia.

Członkowie Edytuj

Krwawy Księżyc 2017

Krew na niebiosach. Krew na ziemi.

Historia Edytuj

Reina i zły duch Edytuj

Festivaloffire1

Wyróżniony występ  Shena i  Akali, którzy odtworzyli Opowieść Reiny - starożytną legendę, w której  ioniańska wojowniczka jest ścigana przez złego ducha. Akali wcieliła się w Reinę, ubrana w formalnym biało-czerwonym stroju a Shen zagrał ducha mając na sobie przerażającą maskę. Według legendy, Reina przez wiele lat uciekała przed demonem, który zawsze ją znajdował i dręczył. W końcu, wojowniczka skonfrontowała się z nim zakładając maskę. Kiedy odwróciła się w kierunku ducha, ten widząc maskę przestraszył się i nigdy później się nie pojawił.[1]

Koszmar Edytuj

Yasuo.Yasuo Krwawego Księżyca.portret
Obudziła się z krzykiem.[2]

Szkarłatne. Wszystko było takie szkarłatne. A w samym środku tej jatki tańczyli zamaskowani wojownicy; w ich oczach dało się dostrzec mordercze zamiary. Zdawały się one szeptać - dobranoc.

Jej zaniepokojeni towarzysze stłoczyli się dookoła. Za nimi powoli dogasał ogień. Nad nimi zaś gęste chmury wypełniały niebo.

„Co ujrzałaś?”

Zawahała się. Czy miała dość odwagi, aby wywołać te upiory? „To tylko... zły sen. To był tylko zły sen”.

Westchnęła, wciąż się trzęsąc, podczas gdy pozostali ponownie pogrążyli się we śnie. „To był tylko zły sen”, powtórzyła raz jeszcze.

Nagły podmuch wiatru wygiął okoliczne drzewa. Zadrżała, i zamykając oczy zapragnęła, aby nadszedł już ranek.

Chmury ponad nimi poczęły się rozchodzić, przepuszczając szkarłatne promienie księżyca, które nadały ziemi krwisty kolor.

Opisy Edytuj

Diana Krwawego Księżyca Edytuj

Księżyc świeci najjaśniej, gdy zbliża się Krwawa Kapłanka. Szkarłatne promienie spływają z nocnego nieba na jej ofiary, a księżycowa skrytobójczyni nie odstępuje ich na krok. Kapłanka szybko dokonuje rytualnych zabójstw. Jej zakrzywione ostrze błyska w stłumionej poświacie księżyca.

Jhin Krwawego Księżyca Edytuj

Arcydzieła Krwawego Kaligrafa są równie piękne, jak przerażające. Dla niego każda ofiara jest nowym kałamarzem, dzięki któremu może kreślić znaki, dopóki wystarczy mu atramentu. Krwawe znaki na ziemi pieczętują potęgę kultu i pogłębiają związek artysty ze światem duchów.

Talon Krwawego Księżyca Edytuj

Równie precyzyjny, jak cierpliwy, Demon Ostrza jest podobno wytworem zachwianej równowagi między krwawym księżycem i ziemią, zesłanym ze śmiercionośnego nieba, by zebrać należny mu hołd. Jego sylwetka odcina się na tle karmazynowego księżyca, gdy spada na swoje ofiary z okapu dachu.

Twisted Fate Krawego Księżyca Edytuj

Niewielu zna prawdziwą naturę Oszukańczego Demona, który rozdaje śmierć niczym karty ze swojej zabójczej talii. Niezależnie od tego, czy jest demonem przybyłym ze świata duchów, czy śmiertelnikiem ukrytym pod maską, o tym, gdzie przebywa, krążą szepty, które zadają kłam sobie nawzajem. Prawda znana jest tylko jemu — oraz duchom uwięzionym w jego kartach.

Galeria Edytuj

Łowy Krwawego Księżyca Edytuj

FGM Hunt of the Blood Moon
Nocą zawładnęły demony i duchy. Demoniczny Herold zajmie miejsca zwykłego  Herolda i  smoka, a po Summoner's Rift będą krążyły duchy. Dokonując seryjnego zabójstwa (wliczając w to bohaterów i duchy), otrzymacie Demoniczny Znak, który zapewni wam niewidzialność pomocną podczas polowania na wrogów.

Klątwa krwawego księżyca usunęła ze sklepu wszystkie przedmioty defensywne, a na czas Łowów dostępnych jest tylko 20 najbardziej zajadłych bohaterów (z których 10 czai się w rotacji darmowych bohaterów).

Dostępni bohaterowie Edytuj

Ikony Edytuj

Multimedia Edytuj

Łowy Krwawego Księżyca (Krwawy Księżyc 2017)02:07

Łowy Krwawego Księżyca (Krwawy Księżyc 2017)

Diana Krwawego Księżyca - ekran logowania02:53

Diana Krwawego Księżyca - ekran logowania

Krwawy Księżyc - muzyka z ekranu wyboru bohatera01:41

Krwawy Księżyc - muzyka z ekranu wyboru bohatera

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  •  Krwawy Księżyc i  Festyn Księżyca są zarówno seriami skórek jak i świętami, które nawiązują do kultury  Ionii.
  • Maski tych postaci mają duże odniesienie do tradycyjnych masek używanych w japońskim teatrze Nō.
    • Nō to jeden z głównych gatunków dramatu japońskiego. Pochodzić ma od ceremonialnych misteriów towarzyszących świętom shintō. Wykonawcy głównych ról w przedstawieniu nō występują w maskach, a akcja koncentruje się głównie na opowieściach o bogach (kami) bądź na walce dobra ze złem (często w formie egzorcyzmów).

Bohaterowie Edytuj

  • Skórka  Diany to druga skórka nawiązująca do jej "klasycznego" motywu Księżyca ( Księżycowa Bogini Diana).
  • Maska  Kalisty jest bardzo podobna do Hannya - maski z teatru Nō, która przedstawia demoniczną kobietę lub węża.
  • Na jego odświeżonym obrazku  Shena można zauważyć w tle  Zileana.
    • Jest najtańszą skórką z tej serii.
  • Wygląd  Thresha jest możliwym nawiązaniem do Shinigami.
    • Przemawia za tym fakt, że zabiera dusze zmarłych.
    • Może również odnosić do japońskiego teatru o nazwie kabuki, a jego animacja powrotu przypomina niektóre z jego tańców.
    • Jego twarz z wyglądu przypomina maski Fudō i Shikami, które są wykorzystywane w japońskich teatrach.

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki