Fandom

League of Legends Wiki

Krwawy Księżyc

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Krwawy Księżyc - seria skórek, które nawiązują do kultury IoniiIonii, a dokładniej do Opowieści Reiny wchodząca w skład Festynu Ognia.

Członkowie Edytuj

Historia Edytuj

Reina i zły duch Edytuj

Festivaloffire1-0.jpg

Wyróżniony występ ShenaShena i AkaliAkali, którzy odtworzyli Opowieść Reiny - starożytną legendę, w której ioniańska wojowniczka jest ścigana przez złego ducha. Akali wcieliła się w Reinę, ubrana w formalnym biało-czerwonym stroju a Shen zagrał ducha mając na sobie przerażającą maskę. Według legendy, Reina przez wiele lat uciekała przed demonem, który zawsze ją znajdował i dręczył. W końcu, wojowniczka skonfrontowała się z nim zakładając maskę. Kiedy odwróciła się w kierunku ducha, ten widząc maskę przestraszył się i nigdy później się nie pojawił.[1]

Koszmar Edytuj

Yasuo.Yasuo Krwawego Księżyca.portret.jpg
„Obudziła się z krzykiem.[2]

Szkarłatne. Wszystko było takie szkarłatne. A w samym środku tej jatki tańczyli zamaskowani wojownicy; w ich oczach dało się dostrzec mordercze zamiary. Zdawały się one szeptać - dobranoc.

Jej zaniepokojeni towarzysze stłoczyli się dookoła. Za nimi powoli dogasał ogień. Nad nimi zaś gęste chmury wypełniały niebo.

„Co ujrzałaś?”

Zawahała się. Czy miała dość odwagi, aby wywołać te upiory? „To tylko... zły sen. To był tylko zły sen”.

Westchnęła, wciąż się trzęsąc, podczas gdy pozostali ponownie pogrążyli się we śnie. „To był tylko zły sen”, powtórzyła raz jeszcze.

Nagły podmuch wiatru wygiął okoliczne drzewa. Zadrżała, i zamykając oczy zapragnęła, aby nadszedł już ranek.

Chmury ponad nimi poczęły się rozchodzić, przepuszczając szkarłatne promienie księżyca, które nadały ziemi krwisty kolor.

Ciekawostki Edytuj

  • Krwawy KsiężycKrwawy Księżyc i Festyn KsiężycaFestyn Księżyca są zarówno seriami skórek jak i świętami, które nawiązują do kultury IoniiIonii.
  • Maski mają odniesienie do tradycyjnych masek używanych w japońskim teatrze Nō.

Przypisy

  1. The Journal of Justice: Tom 1, Wydanie 22
  2. Krwawy Księżyc wzywa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki