FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jego umiejętność W –  Broń Biomagiczna sprawia, że może mieć przez chwilę największy zasięg ze wszystkich postaci.
  •  Kog'Maw był drugim (poznanym) potworem z Pustki, jaki pojawił się w Valoran. Pierwszym był  Cho'Gath.
    • Jednak, podczas gdy jego znajomi/krewni (?)  Cho'Gath i  Kha'Zix pożerają wszystko co żywe, by zyskać siłę,  Kog'Maw pożera inne istoty, gdyż jest to jedyna znana mu metoda, by poznać świat, podobnie jak  Vel'Koz niszczy, by poznawać.
  • Pasywna umiejętność  Icathiańska Niespodzianka jest jedną z trzech umiejętności pozwalających walczyć po śmierci. Pozostałe to:  Pakt ze Śmiercią  Karthusa oraz  Chwalebna Śmierć  Siona.
  • Ze względu na fakt, iż  Kog'Maw po śmierci biega jeszcze 4 sekundy będąc żywym, czas od momentu (pierwszej) śmierci do odrodzenia trwa o cztery sekundy dłużej niż w przypadku innych Bohaterów.
  • Paszcza  Kog'Mawa jest bardzo podobna do paszczy Obcego.
    • Podobnie wygląda paszcza  Cho'Gatha z ikony jego superumiejętności  Uczty.
  • Gdy  Kog'Maw stoi długo w miejscu nic nie robiąc, zaczyna czasem uganiać się za swoim ogonem (co jest upodobnione do zabaw psów), tańczyć lub przysypiać.
    • W "Spojrzeniu na bohatera"  Tahma Kencha został określony jako "najsłodszy szczeniaczek z Pustki".
    • W pewnym filmiku na YouTube (u użytkownika Scurb PentaMagic) został nazwany "Dog'Maw" (w j. angielskim "dog" oznacza psa).
  •  Kog'Maw pojawia się w minigierce "Cho'Gath Eats the World" z Prima Aprilis 2012 roku. Widać go przez chwilę, gdy śpi przed kominkiem u  Cho'Gatha Dżentelmena.
  • W patchu 4.17 pojawił się błąd, który sprawiał, że  Kog'Maw miał przed swoim imieniem na liście Bohaterów dwie gwiazdki (**Kog'Maw), w wyniku czego zajmował pierwsze miejsce wśród alfabetycznie ułożonych postaci.
    • Ponadto, podczas ładowania gry jego imię/imię skórki było zastępowane kodem "game_charakter_skin_displayname_Kogmaw_(numer, zależny od skórki)".
  • Jest on pierwszym Bohaterem, którego przeróbka (a konkretniej zmiany z czasu Aktualizacji Strzelców) została wycofana.
    • Problemem było wówczas jego  W (pozwalające wymierzyć pięć ataków podstawowych na sekundę). Umiejętność ta czyniła go bardzo sytuacyjnym (jeśli nie udało się go szybko zabić, on zabijał każdego).
    • Przez ten okres był on Bohaterem, który dysponował największą prędkością ataku sposród wszystkich postaci (mógł wykonać maksymalnie pięć ataków na sekundę; inni mają ograniczenie do dwóch).
  • Premia do Prędkości Ataku czerpana z  Q stwarzała mały kłopot w zbalansowaniu, zatem od czasu Aktualizacji Strzelców kolejno:
  1. Przeniesiono ją do  W (ponieważ była to umiejętność zdecydowanie najważniejsza)
  2. Zupełnie ją usunięto (ponieważ uznano, że jest zbędna)
  3. Ostatecznie przywrócono ją z powrotem w  Q - ponieważ (na wskutek pierwszej zmiany)  Żrąca Plwocina tak straciła na znaczeniu, że nie opłacało się jej rozwijać do końca gry.

CytatyEdytuj

  •  Kog'Maw i  Varus mają identyczny tekst „Nadchodzi zapomnienie”.
  • Prowokacja  „Idzie terror, tata idzie!”  jest prawdopodobnie zapowiedzią jednego z przyszłych bohaterów.
    • Zanim pojawił się  Vel'Koz, spekulowano, że to on będzie ojcem   Kog'Mawa, jednak Riot zaprzeczył temu.
  • W niektórych swoich tekstach (w szczególności w żarcie)  Kog'Maw poburkuje i warczy, czyli wydaje odgłosy, a nie mówi.
    • Coś podobnego występuje też wyłącznie w skórce  Zombi Brand i u  Gnara

SkórkiEdytuj

RelacjeEdytuj

  •  Kog'Maw przyjaźni się z  Cho'Gathem,  Kha'Zixem i  Vel'Kozem – cała czwórka pochodzi z Pustki i mają podobne cele.
    •  Vel'Koz uważa jednak resztę za dość prymitywnych, zatem raczej nie darzy ich specjalnym szacunkiem – zapewne z wzajemnością. (Na oficjalnej stronie League należą oni do jego znajomych, jednak on nie należy do ich znajomych.)
  • Z Pustki  Kog'Mawa przywołał  Malzahar, on też go "oswoił" i przekonał, by potwór dołączył do League of Legends. Z tego powodu z Prorokiem Pustki zapewne łączy go znajomość bliższa niż w przypadku innych potworów.
  •  Kassadin stara się powstrzymać  Malzahara przed połączeniem Runeterry z Pustką. Prawdopodobnie  Kog'Maw wspiera  Malzahara w tej walce.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Kog'Maw, Paszcza Otchłani06:49

Prezentacja Bohatera - Kog'Maw, Paszcza Otchłani

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Kog'Maw/skórki i ciekawostki

  • ojciec kog'mawa

    18 wiadomości
    • Kasthi napisał(a): Czy to nie skorka Fizz z pustki? Tak to Fiz...
    • malzahar
  • mecha kog'maw

    6 wiadomości
    • Tam jeszcze jest coś więcej. Coś co lata nad Viktorem. To może być ANV (nie mylić z Anivią!).
    • W Kreator Viktor jest Skarner przed (i pod) Mecha Cho :D .Vel jest dalej , za Kogiem .A w Arcie Battlecast Vel'Koz co tam lata nad Vikto...

Więcej z Fandomu

Losowa wiki