Fandom

League of Legends Wiki

Kled

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Kled, Swarliwy Rajtar (wym. Kled) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Skaarl, Tchórzliwa Jaszczurka (Bierna)

Czas: 30 sek. (Na Skaarl)
Kled.Skaarl, Tchórzliwa Jaszczurka.png

Kled jeździ na swoim wiernym wierzchowcu o imieniu Skaarl, która przyjmuje obrażenia za niego. Kiedy wyczerpie się zdrowie Skaarl, Kled z niej zsiądzie.

Na Skaarl - Bierna: Nie można zwiększyć zdrowia Kleda poza przy osiągnięciu poziomu, a Skaarl posiada 400 - 1505 (+100% dodatkowego zdrowia) maksymalnego zdrowia i kiedy są razem, wszelkie obrażenia przyjmuje na siebie Skaarl. Kiedy jej zdrowie spadnie do 0, wtedy ucieka chwilowo zostawiając Kleda na moment jako niewrażliwego i ignoruje wszystkie obrażenia jakie miałaby otrzymać.

Skaarl the Cowardly Lizard 2.png

Pieszo - Bierna: Kled otrzymuje dodatkowo 125 zasięgu ataku i 105 - 190 prędkości ruchu, kiedy porusza się w kierunku wrogich bohaterów, ale jego podstawowa prędkość poruszania zostaje zmniejszona o 60 pkt. a jego podstawowe ataki zadają 80% całkowitych obrażeń ataku wrogim bohaterom. Na tym etapie, Kled zyskuje umiejętności, które odnawiają Odwagę Skaarl dzięki czemu może ponownie stać się jednością z towarzyszem.

Skaarl the Cowardly Lizard 3.png

Odwaga - Bierna: Kled zyskuje 4/20 Odwagi za zabicia i 5/15 za zadawanie obrażeń. Po uzyskaniu 100 punktów Odwagi, Skaarl powraca na pole walki mając 50 / 60 / 70 / 80% swojego zdrowia. Powrót do bazyPowrót do bazy automatycznie przywraca całą Odwagę i zdrowie Skaarl. Jeżeli poza bazą po ponownym zjednoczeniu, Skaarl ucieknie, wtedy otrzyma Zszargane Nerwy, które uniemożliwiają zdobywanie przez Kleda Odwagi przez pewien czas.

Szczegóły

Celowanie

Wnyki Na Linie (Q)

Zasięg: 800 · Koszt: darmowa · Czas: 9 / 8,5 / 8 / 7,5 / 7 / 6,5 sek.
Kled.Wnyki Na Linie.png

Na Skaarl - Aktywna: Kled rzuca wnykami na niedźwiedzie, które zadają obrażenia fizyczne i przyczepiają się do pierwszego trafionego wrogiego bohatera lub dużego potwora. Zadaje 150% obrażeń stworom, przez które przejdzie.

Jeśli Kled pozostanie w pobliżu trafionego wroga przez 1,75 sek., zadaje mu dodatkowe obrażenia fizyczne, przyciąga go do siebie i spowalnia na 1,5 sekundy.

  • Obrażenia fizyczne: 25 / 50 / 75 / 100 / 125 (+60% dodatkowych obrażeń ataku)
  • Całkowite obrażenia fizyczne: 50 / 100 / 150 / 200 / 250 (+120% dodatkowych obrażeń ataku)
  • Spowolnienie: 40 / 45 / 50 / 55 / 60%

Szczegóły

Celowanie
  • Wnyki Na Linie

Kieszonkowy Pistolet (Q)

Zasięg: 250 · Koszt: darmowa · Czas: 3 sek. · Ładunek: 20 - 7,25 sek.
Kled.Kieszonkowy Pistolet.png

Pieszo - Aktywna: Kled wystrzeliwuje w wybranym kierunku serię pocisków ze swej broni, w wyniku czego zostaje odrzucony do tyłu.

Wrogowie otrzymują jedynie 20% obrażeń za każdy pocisk a każdy śrut, który trafi wrogiego bohatera, odzyskuje 5 pkt. Odwagi. Kled może mieć maksymalnie 2 ładunki oraz odzyskuje biernie amunicję, kiedy jest na SkaarlSkaarl.

  • Obrażenia fizyczne: 30 / 45 / 60 / 75 / 90 (+80% premii obrażeń ataku)

Szczegóły

Celowanie
  • Kieszonkowy Pistolet

Agresywne Skłonności (W)

Koszt: darmowa · Czas: 14 / 12,5 / 11 / 9,5 / 8 sek.
Kled.Agresywne Skłonności.png

Bierna: Kiedy Kled wyprowadza swe podstawowe ataki, wpada w szał, zyskując 150% prędkości ataku na cztery kolejne ataki lub na 4 sek. Agresywne Skłonności następnie podlegają czasowi odnowienia. Czwarty atak zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne w wysokości maksymalnego zdrowia celu (maks. 200 pkt. przeciwko potworom).

  • Dodatkowe obrażenia fizyczne: 20 / 30 / 40 / 50 / 60 (+4 / 5 / 6 / 7 / 8 (+5% premii obrażeń ataku)) maksymalnego zdrowia celu

Szczegóły

Celowanie
  • Agresywne Skłonności

Potyczka (E)

Zasięg: 550 · Koszt: darmowa · Czas: 14 / 13 / 12 / 11 / 10 sek.
Kled.Potyczka.png

Na Skaarl - Aktywna: Kled doskakuje, zadając obrażenia fizyczne wrogom na swej drodze. Nie pozwala na przekraczanie ścian.

Jeśli Potyczka trafi wrogiego bohatera lub dużego potwora, Kled zyska 50% prędkości ruchu na 1 sek. i przez 3 sek. będzie mógł użyć Potyczki ponownie, aby odskoczyć z powrotem przez swój pierwotny cel, zadając identyczne obrażenia.

Szczegóły

Celowanie
  • Potyczka

Naaaaaaaaprzód!!! (R)

Zasięg: 3500 / 4000 / 4500 · Koszt: darmowa · Czas: 160 / 140 / 120 sek.
Kled.Naaaaaaaaprzód!!!.png

Na Skaarl - Aktywna: Kled szarżuje w wybrane miejsce, pozostawiając za sobą ślad, który zapewnia sojusznikom zwiększającą się prędkość ruchu. Kled w trakcie szarży zyskuje tarczę, której siła zwiększa się wraz z upływem czasu. Tarcza po zakończeniu szarży działa jeszcze przez 2 sekundy.

Skaarl taranuje pierwszego napotkanego wrogiego bohatera, zadając do w formie obrażeń fizycznych i w zależności od przebytej odległości.

  • Maksymalna tarcza: 200 / 300 / 400 (+300% dodatkowych obrażeń ataku)
  • Obrażenia fizyczne: 12 / 15 / 18% (+12% za każde 100 obrażeń ataku) maksymalnego zdrowia celu

Szczegóły

Celowanie
  • Naaaaaaaaprzód!!!

Wskazówki Edytuj

  • Kled generuje trochę odwagi, zabijając stwory, jednak znacznie więcej uzyska w walce przeciwko bohaterom.
  • Ostatnie trafienie Agresywnych SkłonnościAgresywnych Skłonności zadaje więcej obrażeń, niż trzy pierwsze, więc zrób z niego dobry użytek!
  • Naaaaaaaaprzód!!!Naaaaaaaaprzód!!! ma bardzo duży zasięg. Spróbuj przewidzieć, gdzie znajdowała się wroga drużyna, kiedy do niej dotrzesz.

Linki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki