FANDOM

Kha'Zix, Łowca Pustki jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Ukryte Zagrożenie
Kha'Zix.Ukryte Zagrożenie

Gdy Kha'Zix nie jest widoczny dla drużyny wroga, dostaje Ukryte Zagrożenie. Ukryte Zagrożenie trwa do użycia i nie posiada własnego czasu odnowienia.

Ukryte Zagrożenie powoduje, że następny atak podstawowy Kha'Zixa na wrogiego bohatera zadaje dodatkowe obrażenia magiczne równe 15 / 20 / 25 / 35 / 45 / 55 / 65 / 75 / 85 / 95 / 110 / 125 / 140 / 150 / 160 / 170 / 180 / 190 (10 + 5< / abbr> / <abbr class="basic-tooltip" title="Na poziomach 6-10">10< / abbr> / <abbr class="basic-tooltip" title="Na poziomach 11-13">15< / abbr> / <abbr class="basic-tooltip" title="Na poziomach 14-18">10< / abbr></span> × poziom)</span> (+50% mocy umiejętności) i spowalnia ofiarę o 25% na 2 sekundy.

</div>

Ukryte Zagrożenie to efekt przy trafieniu.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
  • Obrażenia umiejętności nie mogą być krytyczne.
  • Umiejętność nie działa na struktury.
  • Oczekiwanie na test Interakcje z  Ochroną Egidy  Pantheona,  Ripostą  Fiory,  Kontratakiem  Jaxa oraz oślepieniem nie są znane.
  • Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność.
    • Ukryte Zagrożenie nałoży dwa razy efekt  Muramany na jednym ataku podstawowym.
    Kha'Zix IVideo
    Zakosztuj Ich Strachu
    Czas: 3 sek
    Koszt: 20 many
    Kha&#039;Zix.Zakosztuj Ich Strachu

    Bierna: Kha'Zix oznacza odizolowanych wrogów od swoich pobratymców. Wrodzy bohaterowie oznaczeni są jako odizolowani, gdy w ich pobliżu nie ma <abbr class="basic-tooltip" title="Sojuszniczych bohaterów, stworów lub wież.">sojuszników</abbr> w odległości 425 jednostek.

    Aktywna: Kha'Zix tnie szponami wroga, zadając mu obrażenia fizyczne. Obrażenia są zwiększone o 30%, gdy cel jest odizolowany.

    • Zasięg: 325 (<abbr class="basic-tooltip" title="Wyewoluowane">375</abbr>)
    • Obrażenia fizyczne: 70 / 95 / 120 / 145 / 170 (+120% premii do obrażeń ataku)
    • Obrażenia fizyczne (odizolowany cel): 91 / 123,5 / 156 / 188,5 / 221 (+156% premii do obrażeń ataku)
    Rozwinięcie Większych Szponów
    Kha&#039;Zix.Wyewoluowane Szpony Żniwiarza

    Rozwijające się pazury zwiększają zasięg o 50  Zakosztuj Ich Strachu (łącznie 375) i ataków podstawowych (łącznie 175).

    Dodatkowo  Zakosztuj Ich Strachu zadaje dodatkowe obrażenia fizyczne odizolowanym celom równe 10 + (10 × poziom) + 104% premii do obrażeń ataku.

    • Obrażenia fizyczne (odizolowany cel): 91 / 123,5 / 156 / 188,5 / 221 (+10 × poziom) (+260% premii do obrażeń ataku)

    Kha'Zix QVideo
    Kolec Pustki
    Czas: 9 sek.
    Koszt: 55 / 60 / 65 / 70 / 75 many
    Kha&#039;Zix.Kolec Pustki

    Aktywna: Kha'Zix wystrzeliwuje kolec w linii, który wybucha przy kontakcie z pierwszym trafionym celem, zadając fizyczne obrażenia wszystkim pobliskim wrogom oraz spowalnia ich o 20% na 2 sekundy.

    Potwory otrzymują o 20% więcej obrażeń.

    Kha'Zix zostaje uleczony, jeśli znajdzie się w promieniu wybuchu.

    • Zasięg: 1000
    • Średnica obszaru działania wybuchu: 550
    • Uleczenie: 60 / 85 / 110 / 135 / 160 (+50% mocy umiejętności)
    Rozwinięcie Kolczatki
    Kha&#039;Zix.Rozwinięcie Kolczatki

    Rozwijające się koło zamachowe z kolcami pozwala  Kolcowi Pustki na wystrzelenie 3 pocisków naraz. Spowolnienie wzrasta do 50%, a kolce dodatkowo <abbr class="basic-tooltip" title="Niewidzialne cele nie zostają wykryte.">wykrywają trafione cele</abbr> na 2 sekundy. Obrażenia pozostałych kolców nie kumulują się.

    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
    Kha'Zix WVideo
    Skok
    Czas: 20 / 18 / 16 / 14 / 12 sek.
    Koszt: 50 many
    Kha&#039;Zix.Skok

    Aktywna: Kha'Zix skacze w wybrane miejsce docelowe, zadając obrażenia fizyczne wrogom w obszarze wylądowania.

    Rozwinięcie Skrzydeł
    Kha&#039;Zix.Rozwinięcie Skrzydeł

    Rozwijające się skrzydła zwiększają zasięg  Skoku o 200 (łącznie 900) i sprawiają, że zabójstwa i asysty odnawiają czas odnowy Skoku.

    Skok to obszarowy ślizg.
    Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejetność.
    • Efekty kontroli tłumu typu:  ogłuszenie lub unieruchomienie działa po wylądowaniu.
    • Efekty kontroli tłumu typu: podrzucenie przerwą skok i zatrzymają Kha'Zixa w jego obecnej lokalizacji.
    Kha'Zix EVideo
    Atak Pustki
    Czas: 100 / 90 / 80 sek.
    Koszt: 100 many
    Kha&#039;Zix.Atak Pustki

    Bierna: Kha'Zix z każdym poziomem Ataku Nicości może rozwinąc jedną z jego aktywnych umiejętności, sprawiając, że otrzymują dodatkowe efekty.

    Aktywna: Kha'Zix wchodzi w ukrycie na 1 sekundę i otrzymuje  Ukryte Zagrożenie, 40% premii do prędkości ruchu i możliwość przenikania przez jednostki. Kha'Zix może znów użyć Ataku Pustki po 2 sekundach od ostatniej aktywacji w przeciągu 15 sekund.

    Rozwinięcie Aktywnego Kamuflażu
    Kha&#039;Zix.Wyewoluowane Adaptacyjne Maskowanie

    Rozwijający się aktywny kamuflaż pozwala Kha'Zixowi rzucać  Atak Pustki 3 razy, a czas trwania ukrycia jest zwiększony o 1 sekundę (łącznie 2 sekundy).

    Atak Pustki to pół-ulepszenie.
    • Atak Pustki posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Kha'Zixa.
    • Każdy poziom Ataku Pustki powoduje pojawienie się paska wyboru, który pozwala rozwinąć mu jedną umiejętność. Każda umiejętność może być rozwinięta 1 raz. Wybierając jedną Kha'Zix ładuje się do momentu zakończenia ewolucji.
    • Efekty kontroli tłumu i śmierć nie przerywają ewolucji.
    • Jeśli Kha'Zix wyjdzie zwycięsko z Łowów otrzymuje czwarty punkt ewolucji. Jest to jedyny sposób na rozwinięcie wszystkich umiejętności.
    Kha'Zix RVideo

    Wskazówki Edytuj

    • Wrogowie uważani są za odizolowanych, jeśli nie posiadają sojuszników w pobliżu. Obrażenia zadawane przez  Zakosztuj Ich Strachu ogromnie zwiększają się w przypadku tych celów.
    •  Ukryte Zagrożenie aktywuje się, kiedy wroga drużyna nie może dostrzec Kha'Zixa. Reaktywuj za pomocą zarośli lub  Ataku Pustki. Pamiętaj, aby zastosować  Ukryte Zagrożenie przy automatycznym ataku wrogich bohaterów.
    • Kha'Zix w wielu przypadkach może dowolnie wybierać miejsce i czas walki. Aby zwyciężyć, wybieraj bitwy z rozwagą.

    Linki Edytuj

    Więcej z Fandomu

    Losowa wiki