Fandom

League of Legends Wiki

Kevin "Geeves" O'Brien

1,579stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Kevin "Geeves" O'Brien pracuje obecnie dla Riot Games jako Projektant Gry League of Legends.

Biografia Edytuj

GragasSquare.png
Umiejętności: Pokerowa Twarz +25, Irlandzka Wściekłość +5

Droga Kevina do stania się projektantem gier była bardziej skomplikowana i okrężna niż większości projektantów. Po ukończeniu szkoły średniej zapisał się na Wexford University of Combat Butlery w Kilkenny, IE. Niestety, nie zdał zaawansowanego kursu kombatanckiego nożownictwa przy podejściu do podstawowego stylu. Chociaż jego styl o nazwie "2 spork, 4 zagrożenia" (spork to połączenie łyżki i widelca) pozwolił mu na pokonanie wszystkich przeciwników w klasowym turnieju, spork został uznany za niekwalifikujący się do używania na podstawie przez bycie niewyszukaną bronią dla kombatanta wysokiej klasy. Rozpoczął następnie studia w Cal State Stanlisaus, zdobywając licencjat z psychologii, które dobrze wykorzystywał podczas gry w pokera online.

Umiejętność specjalna Edytuj

Pięściarskie Porachunki: Kiedy czuje, że jego prawość i nieskazitelność zostaje poszlakowana, kontrolę przejmuje jego europejskie wychowanie. Instynktownie wybiera najbliższy uchybiający jego godności cel i zakrzykuje: "Skalałeś mój honor, sir! Wyzywam Cię na pojedynek na pięści!". Mówi się, że zdolności bojowe nieuzbrojonego Kevina konkurują nawet z umiejętnościami słynnego awanturnika Russella Crowe.

Zaprojektowani bohaterowie Edytuj

Inne prace Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki