FANDOM

Historia Edytuj

Na wyspach  Ionii znajduje się starożytny zakon, mający na celu zachowanie równowagi. Porządek, chaos, światło, ciemność – wszystko musi istnieć w idealnej harmonii, gdyż taka jest wola wszechświata. Zakon ten, znany jako Kinkou, ma na swoich usługach trzech wojowników cienia, których zadaniem jest egzekwowanie jego przesłania. Jednym z nich jest Kennen, obarczony świętą powinnością Podążania za Słońcem – bezwzględnie wymierzając sprawiedliwość Kinkou.

Kennen urodził się w  Bandle City. Fama głosi, że w pierwszych momentach życia najpierw wyskoczył z łona matki, a chwilę potem z rąk położnej, która odbierała poród. Jego rodzice byli przekonani, że z wiekiem niespożyte pokłady energii ich syna się wyczerpią, jednak zamiast tego energia chłopca nie znajdowała ograniczeń i dorównywała jej jedynie irytująca prędkość przemieszczania. Mimo niezwykłych talentów pozostał niezauważony (a przynajmniej nie został złapany, bo był niezłym rozrabiaką), do czasu aż pewnego razu wbiegł prosto na wielki, zewnętrzny mur Placidium. Wieści o jego wyczynie prędko dosięgły uszu Kinkou, a Kennen został szybko i w tajemnicy wezwany przed ich oblicze. Szybko przekonał się, że dobrze czuje się w roli Serca Nawałnicy, dlatego z zapałem głosi przesłanie Kinkou i wymierza kary w ich imieniu w całej krainie. Pracuje teraz nad utrzymaniem równowagi w Valoranie wraz ze swoimi towarzyszami −  Akali i  Shenem.

Serce Nawałnicy bije wiecznie.... a pobici zapamiętują go na wieki.

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Czy te oczy mogą kłamać?”  p
Żart
  • „Tak robią takie małe shurikeny.”  p
Prowokacja
  • „Lubię wielkie cele. Łatwiej w nie trafić.”  p
Atak
  • „Haj-ja!”  p
  • „Cicha śmierć.”  p
  • „Pora na atak.”  p
  • „To ich ostatnie chwile.”  p
  • „Za Ionię!”  p
  • „Z cienia!”  p
Ruch
  • „Gotów.”  p
  • „Do dzieła!”  p
  • „Tak, tak, tak!”  p
  • „Jestem niczym wiatr!”  p
  • „Równowaga we wszystkim.”  p
  • „Spokojnie.”  p

Rozwój Edytuj

Galeria Edytuj

  • Pierwszy portret klasycznego Kennena
  • Pierwszy portret Kennena z Bagien
  • Grafika koncepcyjna Kennena 1
  • Grafika koncepcyjna Kennena 2 (w wykonaniu Augie Pagan)
  • Kennen Render old.png Stary model Kennena
  • Grafika koncepcyjna Arktycznego Kennena (w wykonaniu Larry'ego Raya)

Stare ikony umiejętności Edytuj

Przypisy