FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  • Imię  Kayna prawdopodobnie pochodzi od biblijnego Kaina, który był rolnikiem oraz mordercą swojego brata Abla.
  • Imię Darkina wywodzi się z łacińskiego słowa rastrum, które oznacza grabie.
  • Bohater może mieć nawiązanie do Ling Yao z anime Fullmetal Alchemist Brotherhood ze względu na podobne cechy wspólne (głównie o posiadaniu w sobie potężnego bytu).
  • Jest to pierwsza postać, która ma do wyboru dwie zmiany w trakcie gry ( Darkin lub  Cienisty Skrytobójca), a także jego zmiana jest zależna od tego jak często z kimś walczymy oraz czy jest to postać walcząca w zwarciu czy na dystans. W przeciwieństwie do innych transformujących się postaci, jego zmiana jest nieodwracalna.
  •  Rhaast oraz jego rasa ( Aatrox) mogą być nawiązaniem do uwięzionych w broni demonów zwanych Shushu z kreskówki Wakfu. Podobnie jak broń  Rhaasta, posiadają oni pojedyncze oko o podłużnej źrenicy, umieszczone gdzieś w broni.
  • Kosa w rękach  Kayna przypomina też mocno Śmiercioduszną Kosę, broń z gry Patapon 3.
  • W pierwszych konceptach  Kayn miał być Vastajem.
    • Zapewne miało to być związane z wydanym niedługo przed nim duetem Vastajów:  Xayą i  Rakanem.

Cytaty Edytuj

  • Jego cytat: „Widzę przynajmniej 12 powodów by cię zabić, och, poprawka, 13.” może być nawiązaniem do serialu Trzynaście powodów.
  • Kwestie  Rhaasta do  Varusa: „Varus - jest nas trzech, pięciu... Cóż, RAZEM zrównamy tę krainę z ziemią!”, „I po małym demonku.” i „Znajdziemy Aatroxa i mamy drużynę. Morderców, morderczą drużynę.” ujawniają, że używany przez niego  łuk jest bronią Darkinów.
  • Cytat: „A później było ich czterech? Chyba...” sugeruje, że  Rhaast nie wie, czy pozostała dwójka z piątki Darkinów jeszcze żyje.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  •  Kayn był dawnym żołnierzem  Noxusu, który w czasie najazdu na  Ionię został wcielony przez  Zeda do Zakonu Cienia.
    • Być może obecnie planuje detronizację swego mistrza jeśli ten go nie doceni.
  •  Rhaast jest jednym z piątki Darkinów obok  Aatroxa i  nienazwanego łuku  Varusa.
    • Jest on jednocześnie źródłem mocy i wrogiem  Kayna - chce go bowiem wykorzystać jako medium do przybrania swej prawdziwej formy.
  •  Kayn nie był nigdy w związku- jak to napisał Ilendmyaid z Riot Games Supp jako odpowiedź fanki na to pytanie: "This being said I truly believe that Kayn didn't really have time or preoccupation for romance, but I do believe that one day he will meet a very special person who will be capable to teach him what love is."

Przypisy