FANDOM

Historia Edytuj

W odległym świecie, w którym wciąż trwa starożytna wojna, Kayle była wielką bohaterką – najsilniejszą przedstawicielką nieśmiertelnej rasy, która oddała się walce ze złem, gdziekolwiek by ono nie było. Przez dziesięć tysięcy lat Kayle wytrwale walczyła w obronie swoich ludzi, dzierżąc w ręku gorejący miecz, utworzony jeszcze przed początkiem czasu. Swoją delikatną posturę ukryła pod osłoną zaczarowanej zbroi, jedynym dziełem sztuki pozostałym po wymarłej rasie rzemieślników. Mimo że jest niebiańsko piękna, Kayle od czasu do czasu unika pokazywania swej twarzy - wojna wyniszczyła jej duszę. W swoim dążeniu do zwycięstwa próbowała czasami wyrywać zbłądzonych ze szponów zła, ale zamiast tego znacznie częściej przeprowadzała czystki wśród tych, dla których według niej nie było już odkupienia. Kayle wie, że oblicze sprawiedliwości nie zawsze jest piękne.

Dziesięć lat temu Kayle była bliska odniesienia ostatecznego triumfu nad złem... do czasu, kiedy jej zbuntowana siostra  Morgana, będąca wyrzutkiem społeczeństwa, nagle zyskała moce, które poważnie zagrażały Kayle i jej ludowi. Chcąc ocalić swój świat, Kayle nie miała innego wyboru jak skierować swój gorejący miecz przeciwko rodzonej siostrze, wyrzekając się jej i na zawsze zrywając wszelkie stosunki.

Sprawiedliwość zstępuje z niebios.Kayle

Cytaty Edytuj

  • Grafika koncepcyjna Kayle (w wykonaniu Augie Pagana)
  • Kayle concept 1.jpg Grafika koncepcyjna Kayle 1 (w wykonaniu Alberta Carranzy)
  • Grafika koncepcyjna Kayle 2 (w wykonaniu Alberta Carranzy)
  • Pierwszy podstawowy portret Kayle
  • Drugi podstawowy portret Kayle
  • Pierwszy portret Srebrnej Kayle
  • Pierwszy portret Wirydianowej Kayle
  • Pierwszy portret Kayle bez Hełmu
  • Rozbudowany chiński portret Kayle bez Hełmu
  • Stary model Kayle
  • Model Kayle z Eterycznymi Skrzydłami
  • Grafika koncepcyjna Riot Kayle (w wykonaniu Brandona Liao)

Przypisy