FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  •  Katarina została zaprojektowana przez Coronacha.
    • Jej biografia została poprawiona przez RiotRavena i Kitae w celu nadania jej charakterowi głębi.
  • W polskiej wersji głosu użyczyła jej Monika Węgiel
  • Na początku jej imię brzmiało Katharina, co później zmieniono.
  • Imię  Katariny może być odniesieniem do Katheriny z "Poskromienia Złośnicy" Williama Szekspira.
  • Nazwisko rodowe  Katariny, Du Couteau, pochodzi z języka francuskiego i oznacza "nóż".
  • Umiętność  Shunpo jest wzorowana na umiętności "Shunpo" z mangi i anime Bleach .
    • Polega ona na szybkim przemieszczaniu się pomiędzy dwoma miejscami.
  • Była jednym z bohaterów dostępnych po stronie Noxus w meczu pomiędzy Ionią a Noxus, jednak nie została ona wybrana.
  • W filmie promującą League of Legends na komputery Mac można zobaczyć jej splashart oprawiony w ramkę.
  • Jej taniec jest odniesieniem do tańca z filmu Napoleon Dynamite. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  •  Katarina jest jednym z kilku bohaterów posiadających dwie Prezentacje Bohatera.
  • Jej sztylety zostały odtworzone na prośbę społeczności przez Man at Arms.
  •  Katarina miała otrzymać 1 dodatkowy rework niedługo po usunięciu przedmiotu  Objęcie Ognia. Miało to być:
    • Zmniejszenie pierwszych obrażeń ze  Skaczącego ostrza ze 160 na 100 na ostatnim poziomie.
    • Zwiększenie obrażeń ze znaku tej umiejętności z 75 do 160 na ostatnim poziomie.
    •  Złowieszcza Stal miała stracić obrażenia bazowe oraz dostać przelicznik pod całkowite AD w wysokości 0.8-1,2 (skalujące z poziomem).
    •  Shunpo miało skracać swój czas odnowy o 80% (czyli do 3 sek.) jeżeli użyła tej umiejętności na celu, na którym nie użyła go przez ostatnie 9 sekund. Aby  Shunpo nie było za mocne, usunęliby jakiekolwiek obrażenia.
    • Superumiejętność i pasyw miały pozostać bez zmian.
  • Prawdopodobnie obecnie  Katarina jest Korsarzem i szuka ludzi do swojej załogi, lubi przebywać na Alei Floty w Bilgewater.

Cytaty Edytuj

  • Cytat  Katariny "Dlaczego? Bo tak." jest odniesieniem do Shawna Michaelsa, słynnego zapaśnika WWE.
  • Cytat "► Przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów w niepewności." nawiązuje do powiedzenia "Przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej".

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Jest starszą siostrą  Cassiopei.
  •  Katarina uważa  Talona za współpracownika i, w pewnym sensie, młodszego brata. Niemniej jednak traktuje go czasem jako emocjonalny worek treningowy.
  •  Katarina i  Garen po raz pierwszy walczyli ze sobą podczas wojny pomiędzy Demacią a Noxus
    • Obydwoje byli tymi, którzy powstrzymali bójki pomiędzy miastami w Kalamandzie
    • Według "Fleshling Compatibility Service" (Serwisu Kompatybilności Białkowców)  Blitzcranka,  Katarina i  Garen stanowią idealną parę, jednak nie są oni oficjalnie razem.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Katarina, Złowieszcze Ostrze06:50

Prezentacja Bohatera - Katarina, Złowieszcze Ostrze

Przedsezonowe zmiany - Katarina (Sezon 2017)02:13

Przedsezonowe zmiany - Katarina (Sezon 2017)

Przypisy