Fandom

League of Legends Wiki

Kassadin (historia i cytaty)

< Kassadin

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Historia i cytaty

Historia Edytuj

Między wymiarami i między światami istnieje pewne miejsce. Jedni znają je jako Zewnętrze, inni zaś mówią na nie Nieznane. Jednakże większość nazywa je Pustką. Pomimo swojej nazwy wcale nie jest ono pustym miejscem, lecz domem dla niewypowiedzianych rzeczy, zbyt straszliwych dla umysłów zwykłych ludzi. Chociaż wiedza o tym zaginęła, istnieją tacy, którzy przez przypadek odkryli, co znajduje się za jej granicą i nie są w stanie odwrócić wzroku. Kassadin jest jedną z takich istot. Był człowiekiem, który musiał spojrzeć w oblicze Pustki. To, co zobaczył, odmieniło go. Niegdyś poszukiwacz zakazanej wiedzy, odkrył, że to, czego poszukiwał, jest czymś kompletnie innym. Jest jednym z nielicznych, którzy dzięki niewielu wskazówkom ze starożytnych tekstów odnaleźli drogę do zapomnianej Icathii i przeżyli, by o tym opowiadać.

W niszczejącym mieście cyklopów, Kassadin odnalazł sekrety, którymi nigdy nie podzieli się z nikim innym. Tajemnice, które sprawiają, że drży na myśl o wizjach przyszłości, które ujrzał. Moc tego miejsca niemal go pożarła, jednak Kassadin zdołał zrobić to, co musiał uczynić, by przetrwać – wpuścił Pustkę do swego wnętrza. Cudem udało mu się pokonać obce pragnienia, które jej towarzyszyły i wyszedł z tego kimś więcej niż człowiekiem. Pomimo tego, że utracił część swojego człowieczeństwa, wie, że musi chronić Valoran przed rzeczami czającymi się po drugiej stronie. Znajdują się już blisko swojego celu, na co dowodem jest pojawienie się koszmaru znanego jako Cho&#039;GathCho'Gath.

„Jeżeli spojrzysz w Pustkę, nie będziesz w stanie zostawić jej za sobą. Jeżeli spojrzysz na Kassadina, on już prawdopodobnie się tam znajduje.”

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Równowaga mocy musi być zachowana.”  p
Żart
  • „Próbowałem kiedyś uciszyć moją matkę. To był błąd.”  p
Prowokacja
  • „Spróbuj jeszcze raz.”  p
Atak/Ruch
  • „Milczeć!”  p
  • „Twoja magia na mnie nie działa.”  p
  • „Sprawiedliwości stanie się zadość.”  p
  • „Równowaga przede wszystkim.”  p
  • „Jesteś niczym.”  p
  • „Jak sobie życzysz.”  p
  • „Już idę.”  p

Rozwój Edytuj

  • Pierwszy podstawowy portret Kassadina
  • Drugi podstawowy portret Kassadina
  • Pierwszy portret Olimpijskiego Kassadina
  • Pierwszy portret Głębinowego Kassadina
  • Pierwszy portret Kassadina przed Kontaktem z Pustką
  • Stary model Kassadina
  • Grafika koncepcyjna Kassadina 1 (w wykonaniu Alberta Carranzy)
  • Grafika koncepcyjna Kassadina Zwiastuna Śmierci (w wykonaniu Mike'a Butchera)
  • Konstelacja Kosmicznego Żniwiarza Kassadina
  • Koncept Kosmicznego Żniwiarza Kassadina
  • Model Kosmicznego Żniwiarza Kassadina (w wykonaniu Oscara Monteona)
  • Zaktualizowany model Kassadina (w wykonaniu Willema 'Tokkelossie' Van Der Schyfa)

Aktualizacja Edytuj

Kassadin jest już gotowy zrobić Krok przez Wymiary i wyjść z warsztatu aktualizacji bohaterów!

Kassadin VU Screenshots.jpg

Podobnie jak w przypadku zeszłorocznych aktualizacji SingedaSingeda i MaokaiaMaokaia, troszkę odświeżyliśmy podstawową postać i skórki Kassadina. Pojawił się nowy model, tekstury i cały zestaw animacji, efektów: wizualnych i czarów. Zmieniliśmy też nieco wygląd jego ostrza – zużywa o wiele mniej materiałów, a wygląda groźniej. Nawet Pustka kocha piece![1]

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki