FANDOM

Skórki Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Jej imię pochodzi od japońskiego słowa kharma, oznaczającego los lub przeznaczenie.
    • Dodatkowo jej imię oraz tytuł Oświecona są związane z Buddą.
    •  Karma to w wierzeniach buddystów wola boska.
  • Jest pierwszą bohaterką, która została wydana, a następnie całkowicie zmieniona.
    • Każda z jej dawnych umiejętności miała zarówno ofensywny, jak i defensywny element reprezentujący dwojakość jej charakteru.
  •  Karma jest pierwszą bohaterką, której prezentacja pojawiła się wcześniej niż sama postać.
  •  Karma jest jednym z siedmiu bohaterów mających więcej niż cztery umiejętności. Pozostali to  Nidalee,  Jayce,  Elise,  Lee Sin,  Heimerdinger i  Gnar.
  •  Karma jest czwartym bohaterem posiadającym dwie Prezentacje Bohatera. Pozostali to  Ezreal,  Sivir i  Lee Sin.
  •  Karma po pełnej przeróbce była piątym bohaterem mającym więcej niż 4 umiejętności.
  • Stary zasięg podstawowego ataku  Karmy (425 jednostek) był najkrótszym ze sklasyfikowanych jako dystansowe. Dzieliła ten zasięg razem z  Urgotem i  Morganą.
    • Jednakże wraz z czasem pojawiło się więcej bohaterów o podobnym lub mniejszym zasięgu, z czego najmniejszy ma  Rakan - 300 jednostek.
  •  Karma sprzed przeróbki wizualnej i rozgrywki posiadała 6 pasków rozwoju głównych umiejętności i nie miała pasków rozwoju specjalnej umiejętności.
  •  Karma podobnie jak  Irelia ma nad swoją głową tak zwane "Mantle of Decorum" (tłum. Płaszcz Sposobności).
    • Jest to odznaczenie za największe osiągnięcia w Ionii.
  • Pierwotna wersja  Karmy (a obecnie skórka  Tradycyjna Karma) mogła być inspirowana Kitaną z serii Mortal Kombat.
    • Obie używają wachlarzy i są księżniczkami.

Skórki:Edytuj

RelacjeEdytuj

  •  Karma należy do starszyzny Ionii, podobnie jak  Irelia.
  •  Karma uważa  Syndrę za niezrównoważoną i potrzebującą doprowadzenia do porządku.
    •  Karma nie znosi przemocy, ale w imię pokoju jest gotowa do użycia siły.
  •  Karma uważa  Zeda za zagrożenie dla Ionii i wierzy, że musi on zostać powstrzymany.
  • Przyjaźni się z  Lee Sinem i  Soraką.

FilmyEdytuj

Prezentacja Bohatera - Karma, Oświecona06:23

Prezentacja Bohatera - Karma, Oświecona

Przypisy