FANDOM

Karma, Oświecona (wym. Karma) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Rosnący Ogień
Karma.Rosnący Ogień

Karma, zadając obrażenia wrogim bohaterom za pomocą umiejętności, skraca czas odnowy  Mantry o 2 / 2,5 / 3 sekundy, a przy użyciu ataków podstawowych o 1 / 1,25 / 1,5 sekundę.

Rosnący Ogień to efekt przy trafieniu i efekt czarów.
Karma IVideo
Wewnętrzny Płomień
Czas: 7 / 6,5 / 6 / 5,5 / 5 sek.
Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many
Karma.Wewnętrzny Płomień

Aktywna: Karma wystrzeliwuje pocisk energii, który wybucha przy kontakcie z wrogiem, zadając obrażenia magiczne przeciwnikom na obszarze i spowalniając ich o 25% na 1.5 sekundy. Jeśli trafi niewidoczny cel, to animacja wybuchu nadal będzie widoczna.

  • Zasięg: 950

Rozbłysk Duszy
Karma.Rozbłysk Duszy

Premia od  Mantry: Wewnętrzny Płomień zadaje dodatkowe obrażenia magiczne i pozostawia w miejscu uderzenia spowalniający o 50% krąg płomieni. Po 1.5 sekundy krąg wybucha, zadając obrażenia magiczne przeciwnikom, którzy znajdują się w obszarze. Jeśli Rozbłysk Duszy nie trafi w cel to aktywuje się po osiągnięciu maksymalnego zasięgu.

Skaluje się z  Mantrą.

  • Obrażenia magiczne: 25 / 75 / 125 / 175 (+30% mocy umiejętności)
  • Obrażenia magiczne wybuchu: 50 / 150 / 250 / 350 (+60% mocy umiejętności)

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
Karma QVideo
Skupiona Wola
Czas: 12 sek.
Koszt: 55 / 60 / 65 / 70 / 75 many
Karma.Skupiona Wola

Aktywna: Karma łączy się z wybranym wrogim bohaterem lub neutralnym potworem, ujawniając go i zadając mu obrażenia magiczne co 0.66 sekundy przez 2 sekundy. Jeżeli połączenie nie zostanie zerwane, przeciwnik zostaje unieruchomiony.

  • Zasięg: 650
  • Obrażenia magiczne w czasie: 20 / 36,6 / 53,3 / 70 / 86,6 (+30% mocy umiejętności)
  • Całkowite obrażenia magiczne: 60 / 110 / 160 / 210 / 260 (+90% mocy umiejętności)
  • Unieruchomienie: 1 / 1,25 / 1,5 / 1,75 / 2 sek.

Odnowa
Karma.Odnowa

Premia od  Mantry: Skupiona Wola dodatkowo leczy Karmę o 20% (+1% za każde 100 mocy umiejętności) brakującego zdrowia tuż po użyciu. Jeżeli połączenie nie zostanie zerwane przez 2 sekundy Karma jest ponownie uleczana o tę samą wartość, a czas trwania unieruchomienia zostaje wydłużony.

Skaluje się z  Mantrą.

  • Dodatkowy czas trwania unieruchomienia: 0,5 / 0,75 / 1 / 1,25 sek.

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność zadająca obrażenia w czasie.
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują umiejętność, ale nie zablokują unieruchomienia w przypadku Odnowy.
  • Skupiona Wola i Odnowa zapewniają wizję na trafionym celu.
  • Jeśli cel Odnowy zginie podczas uwięzi, to Karma zostanie natychmiast ponownie uleczona.
Karma WVideo
Inspiracja
Czas: 10 / 9,5 / 9 / 8,5 / 8 sek.
Koszt: 60 / 65 / 70 / 75 / 80 many
Karma.Inspiracja

Aktywna: Karma osłania sojuszniczego bohatera tarczą absorbującą obrażenia przez 4 sekundy i premię do prędkości ruchu na 1.5 sekundy.

  • Zasięg: 800
  • Tarcza: 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+50% mocy umiejętności)
  • Prędkość ruchu: 40 / 45 / 50 / 55 / 60%

Nieustępliwość
Karma.Nieustępliwość

Premia od  Mantry: Inspiracja przepełnia energiczną tarczę, zapewniając dodatkową tarczę głównemu celowi i 50% wartości tarczy głównego celu wszystkim sojuszniczym jednostkom w obszarze na 4 sekundy. Dodatkowo sojusznicy zyskują skalującą się z poziomem Inspiracji premię do prędkości ruchu na 1.5 sekundy.

  • Średnica obszaru działania: 1600

Skaluje się z  Mantrą.

  • Dodatkowa tarcza: 30 / 100 / 170 / 240 (+60% mocy umiejętności)

  • Inspiracja i Nieustępliwość nie posiadają czasu rzucania i nie przerywają pozostałych czynności Karmy.
  • Nieustępliwość nie będzie przyznawała dodatkowej obszarowej tarczy celowi Karmy, ale przyzna mu premię do prędkości ruchu.
Karma EVideo
Mantra
Czas: 45 / 42 / 39 / 36 sek.
Karma.Mantra

Aktywna: Karma wzmacnia następną umiejętność użytą w przeciągu 8 sekund, zapewniając dodatkowy efekt. Czas odnowy wzmocnionych umiejętności jest taki sam co ich wersja podstawowa.

Poziomy Mantry zwiększają skuteczność wzmocnionych umiejętności.

Karma rozpoczyna grę z 1 poziomem Mantry i może ulepszyć ją na poziomach 6, 11 i 16.

Mantra to pół-ulepszenie.
  • Mantra może być użyta, gdy Karma znajduje się pod wpływem efektów kontroli tłumu.
  • Mantra posiada czas rzucania, ale nie przerywa pozostałych czynności Karmy.
  • Wzmocnione umiejętności Mantry zastępują normalne umiejętności bohaterów.
  • Użycie Mantry nie odnawia czasu odnowy podstawowych umiejętności bohaterów.
  • Czas odnowy Mantry zacznie odnawiać się po jej aktywacji.
Karma RVideo

Wskazówki Edytuj

  •  Rosnący Ogień nagradza agresywny styl gry. Trafiaj przeciwników atakami, aby zmniejszyć czas odnowienia  Mantry i ciągle atakować.
  • Gdy używasz  Skupionej Woli, i jeśli masz problem z nadążaniem za celem, spowolnij przeciwników  Wewnętrznym Płomieniem lub przyspiesz się  Inspiracją.
  • Nie bój się używać  Mantry. Rosnący Ogień bardo dobrze sprawdza się w walkach drużynowych – pozwala wielokrotnie odnowić  Mantrę.

Linki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki