FANDOM

Jinx, Wystrzałowa Wariatka jest jednym z bohaterów w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Zabawmy się! (Bierna)

Jinx.Zabawmy się!

Jinx otrzymuje dużą premię wynoszącą 175% prędkości ruchu oraz 15% premii do prędkości ataku, jeżeli zada obrażenia wrogiemu bohaterowi lub strukturze, którzy zostaną zabici lub zniszczeni w ciągu trzech następnych sekund. Zniszczenie lub zabicie każdego kolejnego wroga odnawia czas działania Zabawmy się!.

Jinx może przekroczyć limit prędkości ataku, gdy jest podekscytowana.

Szczegóły

Celowanie

Zabawmy się! to bierna umiejętność celowana na siebie aktywująca się, gdy Jinx zniszczy strukturę lub zabije bohatera w ciągu 3 sekund.

Jinx IVideo

Zmienianko! (Q)

Koszt: Darmowa · Czas: 0,9 sek.
Jinx.Zmienianko!

Przełączana – Pif Paf, Działko Obrotowe: Podstawowe ataki Jinx zwiększają prędkość ataku na 2,5 sekundy. Efekt ten kumuluje się do 3 razy, dając maksymalną premię. Ładunki znikają jeden po drugim, gdy Jinx wstrzyma ataki działkiem obrotowym.

Zmiana na Jinx.Zmienianko!.2 wyrzutnie rakiet nie usunie ładunków, ale premia przestanie działać po pierwszym strzale.

  • Całkowita prędkość ataku: 30 / 55 / 80 / 105 / 130%
Jinx.Zmienianko!.2

Przełączana – Rybeńka, Wyrzutnia Rakiet: Jinx otrzymuje premię do zasięgu ataku i zadaje dodatkowe 10% obrażeń ataku przy każdym ataku kosztem many oraz zmniejszonej całkowitej prędkości ataku o 25%.

Dodatkowo jej ataki będą wybuchać zadając pełne obrażenia pobliskim wrogim jednostkom w obszarze 300 jednostek. Trafienie krytyczne zwiększają obrażenia i obszar wybuchu.

Jinx wykonuje swój pierwszy atak w ciągu 0,4 sek. po zmianie na Jinx.Zmienianko! działko obrotowe.

  • Zasięg: 75 / 100 / 125 / 150 / 175

Szczegóły

Celowanie

Zmienianko! to przełączana umiejętność będąca efektem przy trafieniu w zależności od wybranej broni.

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

  • Obrażenia umiejętności mogą być krytyczne.

Blokowanie

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Podczas, gdy Jinx wizualnie posiada Działko Obrotowe od początku gry, to nie korzysta z premii do prędkości ataku zapewnianej przez tą umiejętność.
  • Podczas korzystania z  Huragan Runaana Pif Paf zapewni jeden dodatkowy pocisk.
  • Rybeńka nie nakłada efektu  Kryształowego Kosturu Rylai i wampiryzmu zaklęć; ale zostaną wyjątkowo nałożone, gdy umiejętność zada obrażenia obszarowe.
  • Oprócz pierwszego ataku Rybeńka nie będzie wykorzystywać premii do prędkości ataku  Pif Paf.
  • Jeśli Jinx podczas podczas aktywnej Rybeńki nie będzie miała wystarczająco many na atak, to umiejętność automatycznie zmieni się na  Pif Paf.
  • Warto zauważyć, że Jinx posiada czwartą najniższą prędkość ataku w grze na poziomie 18 – tylko 0.731. Mając 3 ładunki Pif Paf posiada największą, ponieważ nie używa żadnej umiejętności, dodatkowo jej ataki są wolniejsze od innych bohaterów, gdy używa Rybeńki.
  • Jinx posiada ataków podstawowych (bez aktywnych umiejętności bohaterów), gdy ma Rybeńkę na 5 poziomie.
  •  Tkanie Zaklęć i  Zdobienie Ostrza współpracują z Rybeńką podczas trafienia.
  • Drugi pocisk posiada o 375 mniejszy zasięg, więc jego szansa na trafienie pobliskiego celu względem pierwszego pocisku jest mała, ponieważ drugi pocisk wybiera najbliższe cele.
  • Drugi pocisk nie zużywa many
  • Podczas korzystania z  Muramany koszt Rybeńki jest odliczany przed Muramaną.

Jinx QVideo

Bzzzyt! (W)

Zasięg: 1500 · Koszt: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 many · Czas: 8 / 7 / 6 / 5 / 4 sek.
Jinx.Bzzzyt!

Aktywna: Jinx przypuszcza atak elektryczny, który zadaje obrażenia,  spowalnia i ujawnia pierwszego trafionego wroga na 2 sekundy. Bzzzyt! może trafić krytycznie i zadać 200% obrażeń.

  • Obrażenia fizyczne: 10 / 60 / 110 / 160 / 210 (+140% obrażeń ataku)
  • Spowolnienie: 30 / 40 / 50 / 60 / 70%

Szczegóły

Celowanie

Bzzzyt! to linowa, kolidująca umiejętność mierzona spowalnia pierwszą trafioną jednostkę.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

  • Prędkość: 3200
  • Szerokość: ~80.5°

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Po użyciu umiejętności pozostaje linia wskazująca tor pocisku widoczna dla sojuszników i wrogów.

Jinx EVideo

Ogniste Gryzaki! (E)

Zasięg: 900 · Koszt: 50 many · Czas: 24 / 20,5 / 17 / 13,5 / 10 sek.
Jinx.Ogniste Gryzaki!

Aktywna Jinx rzuca 3 granaty w linii, które po 0,7 sekundy wybuchają przy kontakcie z wrogim bohaterem, zadając obrażenia magiczne w trakcie 1,5 sekundy i  unieruchamiając go na ten czas. Gryzaki automatycznie wybuchają po 5 sekundach.

  • Maksymalne obrażenia magiczne (ten sam cel): 160 / 270 / 380 / 490 / 600 (+200% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Ogniste Gryzaki! to liniowa umiejętność obszarowa aktywująca się po kontakcie z wrogim bohaterem lub po 5 sekundach i unieruchamiająca go.

Obrażenia

Obszar działania

  • Średnica działania gryzaka: 100

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Ogniste Gryzaki! posiadają czas rzucania, ale nie przerywają pozostałych czynności Jinx.
  • Jednak posiadają one 0.7 sekundy opóźnienia.
  • Ogniste Gryzaki! mogą maksymalnie zadać 160 / 270 / 380 / 490 / 600 (+200% mocy umiejętności).

Jinx EVideo

SuperMegaRakieta Śmierci! (R)

Zasięg: Globalny · Koszt: 100 many · Czas: 90 / 75 / 60 sek.
Jinx.SuperMegaRakieta Śmierci!

Aktywna Jinx odpala rakietę, która porusza się linii prostej, wybuchając z pierwszym trafionym wrogim bohaterem. Trafieni wrogowie otrzymują obrażenia fizyczne od wybuchu i zależne od % brakującego zdrowia (obrażenia zwiększają się wraz z przebytym dystansem) (maks. 300 przeciw stworom i potworom).

  • Minimalne obrażenia: 25 / 35 / 45 (+10% premii do obrażeń ataku)(+25 / 30 / 35% brakującego zdrowia celu)
  • Maksymalne obrażenia: 250 / 350 / 450 (+100% premii do obrażeń ataku)(+25 / 30 / 35% brakującego zdrowia cel)

Pierwszy trafiony cel otrzymuje pełne obrażenia, pozostałe 80% obrażeń.

  • Minimalne obrażenia dla otaczających wrogów: 20 / 28 / 36 (+8% premii do obrażeń ataku)(+20 / 24 / 28% brakującego zdrowia celi)
  • Maksymalne obrażenia dla otaczających wrogów: 200 / 280 / 360 (+80% premii do obrażeń ataku)(+20 / 24 / 28% brakującego zdrowia celi)

Szczegóły

Celowanie

SuperMegaRakieta Śmierci! to linowa umiejętność mierzona.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

  • Prędkość: 1500-2500
  • Obszar działania: 450

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

Jinx RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Rakiety nie są zawsze najlepszym wyborem. Po ulepszeniu działko obrotowe Jinx staje się niezwykle potężne. Korzystaj z niego ilekroć wrogi bohater podejdzie zbyt blisko.
  • Podczas eksplozji rakiety Jinx zadają pełne obrażenia wszystkim wrogom. Wykorzystuj je w alejach przeciwko stworom, by trafić wrogich bohaterów nie ściągając na siebie uwagi stworów.
  • Jeżeli dojdzie do walki, staraj się trzymać od niej z daleka i wykorzystuj rakiety oraz  Bzzzyt!. Nie szarżuj z działkiem obrotowym, póki nie upewnisz się, że jest bezpiecznie.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Jinx

  • Siostry

    7 wiadomości
  • Tło

    2 wiadomości
    • Przyjżyjcie się tle Jinx czyli tego co jest za ni.U Vi jest to samo tylko że nie znisczone!
    • Serio??? Ja już od dawna to wiem, a jest za mało ludzi "ogarniętych", żeby o tym napisali...