Wikia

League of Legends Wiki

Jinx

1,390stron na
tej wiki
Dyskusja0

Jinx, Wystrzałowa Wariatka jest jednym z bohaterów w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Zabawmy się!
Zabawmy się!

Jinx otrzymuje 175% zanikającej premii do prędkości ruchu i 15% premii do prędkości ataku na 4 sekund po zniszczeniu struktury lub po śmierci wrogiego bohatera, którego atakowała w ciągu ostatnich 3 sekund.

Premia do prędkości ataku w przeciwieństwie do premii do prędkości ruchu dodatkowo kumuluję się do 3 razy i maksymalnie zapewnia Jinx 45% premii do prędkości ataku na 4 sekund.

Zabawmy się! to bierna umiejętność celowana na siebie aktywująca się, gdy Jinx zniszczy strukturę lub zabije bohatera w ciągu 3 sekund.
Jinx IVideo.ogv
Zmienianko!
Czas: 0.9 sek.
Koszt: Darmowa
Zmienianko!

Przełączana – Pif Paf, Działko Obrotowe: Ataki podstawowe Jinx zapewniają kumulującą się do 3 razy premię do prędkości ataku na 2.5 sekundy maksymalnie wynoszącą 0 / 2 / 4 / 6 / 8 / 10 / 15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50 / 55 / 60 / 65 / 70%.

Ładunki znikają jeden po drugim, gdy Jinx wstrzyma ataki działkiem obrotowym.

Zmiana na Jinx.Zmienianko!.2.png wyrzutnie rakiet nie usunie ładunków, ale premia przestanie działać po pierwszym strzale.

  • Całkowita prędkości ataku: 30 / 40 / 50 / 60 / 70%

Czas: 0.9 sek.
Koszt: 20 many/atak
Jinx.Zmienianko!.2.png

Przełączana – Rybeńka, Wyrzutnia Rakiet: Jinx otrzymuje premię do zasięgu ataku i zadaje dodatkowe 10% obrażeń ataku przy każdym ataku kosztem many oraz zmniejszonej całkowitej prędkości ataku o 15%.

Dodatkowo jej ataki będą wybuchać zadając pełne obrażenia pobliskim wrogim jednostkom w obszarze 300 jednostek. Trafienie krytyczne zwiększają obrażenia i obszar wybuchu.

  • Zasięg: 75 / 100 / 125 / 150 / 175

Zmienianko! to przełączana umiejętność będąca efektem przy trafieniu w zależności od wybranej broni.
Nie aplikuje efektów czarów.
  • Obrażenia umiejętności mogą być krytyczne.
  • Umiejętność działa na struktury.
  • Umiejętność nie zadziała, gdy zostanie:
  • Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów nie blokują umiejętności.
    • Podczas, gdy Jinx wizualnie posiada Działko Obrotowe od początku gry, to nie korzysta z premii do prędkości ataku zapewnianej przez tą umiejętność.
    • Podczas korzystania z Huragan RunaanaHuragan Runaana Pif Paf zapewni jeden dodatkowy pocisk.
    • Rybeńka nie nakłada efektu Kryształowego Kosturu RylaiKryształowego Kosturu Rylai i wampiryzmu zaklęć; ale zostaną wyjątkowo nałożone, gdy umiejętność zada obrażenia obszarowe.
    • Oprócz pierwszego ataku Rybeńka nie będzie wykorzystywać premii do prędkości ataku Pif PafPif Paf.
    • Jeśli Jinx podczas podczas aktywnej Rybeńki nie będzie miała wystarczająco many na atak, to umiejętność automatycznie zmieni się na Pif PafPif Paf.
    • Warto zauważyć, że Jinx posiada czwartą najniższą prędkość ataku w grze na poziomie 18 – tylko 0.731. Mając 3 ładunki Pif Paf posiada największą, ponieważ nie używa żadnej umiejętności, dodatkowo jej ataki są wolniejsze od innych bohaterów, gdy używa Rybeńki.
    • Jinx posiada ataków podstawowych (bez aktywnych umiejętności bohaterów), gdy ma Rybeńkę na 5 poziomie.
    • Tkanie ZaklęćTkanie Zaklęć i Zdobienie OstrzaZdobienie Ostrza współpracują z Rybeńką podczas trafienia.
    • Drugi pocisk posiada o 375 mniejszy zasięg, więc jego szansa na trafienie pobliskiego celu względem pierwszego pocisku jest mała, ponieważ drugi pocisk wybiera najbliższe cele.
    • Drugi pocisk nie zużywa many
    • Podczas korzystania z MuramanyMuramany koszt Rybeńki jest odliczany przed Muramaną.
    Jinx QVideo.ogv
    Bzzzyt!
    Czas: 10 / 9 / 8 / 7 / 6 sek.
    Koszt: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 many
    Bzzzyt!

    Aktywna Jinx przypuszcza atak elektryczny, który zadaje obrażenia, spowalnia i ujawnia pierwszego trafionego wroga na 2 sekundy.

    • Zasięg: 1500
    • Prędkość pocisku: 3200
    • Szerokość pocisku: ~80.5°
    • Obrażenia fizyczne: 10 / 60 / 110 / 160 / 210 (+140% obrażeń ataku)
    • Spowolnienie: 30 / 40 / 50 / 60 / 70%

    Bzzzyt! to linowa, kolidująca umiejętność mierzona spowalnia pierwszą trafioną jednostkę.
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
    • Po użyciu umiejętności pozostaje linia wskazująca tor pocisku widoczna dla sojuszników i wrogów.
    Jinx EVideo.ogv
    Ogniste Gryzaki!
    Czas: 24 / 22 / 20 / 18 / 16 sek.
    Koszt: 50 many
    Ogniste Gryzaki!

    Aktywna Jinx rzuca 3 granaty w linii, które po 0.7 sekundy wybuchają przy kontakcie z wrogim bohaterem, zadając obrażenia magiczne w trakcie 1.5 sekundy i unieruchamiając go na ten czas. Gryzaki automatycznie wybuchają po 5 sekundach.

    • Zasięg: 900
    • Średnica obszaru działania gryzaka: 100
    • Maksymalne obrażenia magiczne (ten sam cel): 160 / 270 / 380 / 490 / 600 (+200% mocy umiejętności)

    Ogniste Gryzaki! to liniowa umiejętność obszarowa aktywująca się po kontakcie z wrogim bohaterem lub po 5 sekundach i unieruchamiająca go.
    Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
    • Ogniste Gryzaki! posiadają czas rzucania, ale nie przerywają pozostałych czynności Jinx.
    • Jednak posiadają one 0.7 sekundy opóźnienia.
    • Ogniste Gryzaki! mogą maksymalnie zadać 160 / 270 / 380 / 490 / 600 (+200% mocy umiejętności).
    Jinx EVideo.ogv
    SuperMegaRakieta Śmierci!
    Czas: 90 / 75 / 60 sek.
    Koszt: 100 many
    SuperMegaRakieta Śmierci!

    Aktywna Jinx odpala rakietę, która porusza się linii prostej, wybuchając z pierwszym trafionym wrogim bohaterem. Trafieni wrogowie otrzymują obrażenia fizyczne od wybuchu i zależne od % brakującego zdrowia (obrażenia zwiększają się wraz z przebytym dystansem) (maks. 300 przeciw stworom i potworom).

    • Minimalne obrażenia: 25 / 35 / 45 (+10% premii do obrażeń ataku) (+25 / 30 / 35% brakującego zdrowia celu)
    • Maksymalne obrażenia: 250 / 350 / 450 (+100% premii do obrażeń ataku) (+25 / 30 / 35% brakującego zdrowia cel)

    Pierwszy trafiony cel otrzymuję pełne obrażenia, pozostałe 80% obrażeń.

    • Zasięg: Cała mapa
    • Prędkość pocisku: 1500-2500
    • Średnica obszaru działania: 450
    • Minimalne obrażenia dla otaczających wrogów: 20 / 28 / 36 (+8% premii do obrażeń ataku) (+20 / 24 / 28% brakującego zdrowia celi)
    • Maksymalne obrażenia dla otaczających wrogów: 200 / 280 / 360 (+80% premii do obrażeń) (+20 / 24 / 28% brakującego zdrowia celi)
    SuperMegaRakieta Śmierci! to linowa umiejętność mierzona.
    Jinx RVideo.ogv

    Wskazówki Edytuj

    • Rakiety nie są zawsze najlepszym wyborem. Po ulepszeniu działko obrotowe Jinx staje się niezwykle potężne. Korzystaj z niego ilekroć wrogi bohater podejdzie zbyt blisko.
    • Podczas eksplozji rakiety Jinx zadają pełne obrażenia wszystkim wrogom. Wykorzystuj je w alejach przeciwko stworom, by trafić wrogich bohaterów nie ściągając na siebie uwagi stworów.
    • Jeżeli dojdzie do walki, staraj się trzymać od niej z daleka i wykorzystuj rakiety oraz Bzzzyt!Bzzzyt!. Nie szarżuj z działkiem obrotowym, póki nie upewnisz się, że jest bezpiecznie.

    Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Jinx

    • Siostry

      7 wiadomości
      • 5.172.237.21 napisał(-a): Vi i Jinx raczej są siostrami. Vi jest odwrotnością Jinx. Powody są wyżej, ale nawet w sklepie w lolu mo...
      • Nie ma oficjalnego potwierdzenia od Riotu w tej sprawie do tej pory. Fani mogą wiele spekulować, ale nie można z całą pewnośc...
    • Tło

      2 wiadomości
      • Przyjżyjcie się tle Jinx czyli tego co jest za ni.U Vi jest to samo tylko że nie znisczone!
      • Serio??? Ja już od dawna to wiem, a jest za mało ludzi "ogarniętych", żeby o tym napisali...

    Więcej od Wikii

    Losowa wiki