FANDOM

Jinx, Wystrzałowa Wariatka jest jednym z bohaterów w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Zabawmy się! (Bierna)

Jinx.Zabawmy się!

Jinx otrzymuje 175% zanikającej premii do prędkości ruchu i 15% premii do prędkości ataku na 4 sekund po zniszczeniu struktury lub po śmierci wrogiego bohatera, którego atakowała w ciągu ostatnich 3 sekund.

Premia do prędkości ataku w przeciwieństwie do premii do prędkości ruchu dodatkowo kumuluję się do 3 razy i maksymalnie zapewnia Jinx 45% premii do prędkości ataku na 4 sekund.

Szczegóły

Celowanie

Zabawmy się! to bierna umiejętność celowana na siebie aktywująca się, gdy Jinx zniszczy strukturę lub zabije bohatera w ciągu 3 sekund.

Jinx IVideo

Zmienianko! (Q)

Koszt: Darmowa · Czas: 0,9 sek.
Jinx.Zmienianko!

Przełączana – Pif Paf, Działko Obrotowe: Ataki podstawowe Jinx zapewniają kumulującą się do 3 razy premię do prędkości ataku na 2,5 sekundy maksymalnie wynoszącą 0 / 2 / 4 / 6 / 8 / 10 / 15 / 20 / 25 / 30 / 35 / 40 / 45 / 50 / 55 / 60 / 65 / 70%.

Ładunki znikają jeden po drugim, gdy Jinx wstrzyma ataki działkiem obrotowym.

Zmiana na Jinx.Zmienianko!.2 wyrzutnie rakiet nie usunie ładunków, ale premia przestanie działać po pierwszym strzale.

  • Całkowita prędkość ataku: 30 / 40 / 50 / 60 / 70%
Jinx.Zmienianko!.2

Przełączana – Rybeńka, Wyrzutnia Rakiet: Jinx otrzymuje premię do zasięgu ataku i zadaje dodatkowe 10% obrażeń ataku przy każdym ataku kosztem many oraz zmniejszonej całkowitej prędkości ataku o 25%.

Dodatkowo jej ataki będą wybuchać zadając pełne obrażenia pobliskim wrogim jednostkom w obszarze 300 jednostek. Trafienie krytyczne zwiększają obrażenia i obszar wybuchu.

  • Zasięg: 75 / 100 / 125 / 150 / 175

Szczegóły

Celowanie

Zmienianko! to przełączana umiejętność będąca efektem przy trafieniu w zależności od wybranej broni.

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

  • Obrażenia umiejętności mogą być krytyczne.

Blokowanie

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Podczas, gdy Jinx wizualnie posiada Działko Obrotowe od początku gry, to nie korzysta z premii do prędkości ataku zapewnianej przez tą umiejętność.
  • Podczas korzystania z  Huragan Runaana Pif Paf zapewni jeden dodatkowy pocisk.
  • Rybeńka nie nakłada efektu  Kryształowego Kosturu Rylai i wampiryzmu zaklęć; ale zostaną wyjątkowo nałożone, gdy umiejętność zada obrażenia obszarowe.
  • Oprócz pierwszego ataku Rybeńka nie będzie wykorzystywać premii do prędkości ataku  Pif Paf.
  • Jeśli Jinx podczas podczas aktywnej Rybeńki nie będzie miała wystarczająco many na atak, to umiejętność automatycznie zmieni się na  Pif Paf.
  • Warto zauważyć, że Jinx posiada czwartą najniższą prędkość ataku w grze na poziomie 18 – tylko 0.731. Mając 3 ładunki Pif Paf posiada największą, ponieważ nie używa żadnej umiejętności, dodatkowo jej ataki są wolniejsze od innych bohaterów, gdy używa Rybeńki.
  • Jinx posiada ataków podstawowych (bez aktywnych umiejętności bohaterów), gdy ma Rybeńkę na 5 poziomie.
  •  Tkanie Zaklęć i  Zdobienie Ostrza współpracują z Rybeńką podczas trafienia.
  • Drugi pocisk posiada o 375 mniejszy zasięg, więc jego szansa na trafienie pobliskiego celu względem pierwszego pocisku jest mała, ponieważ drugi pocisk wybiera najbliższe cele.
  • Drugi pocisk nie zużywa many
  • Podczas korzystania z  Muramany koszt Rybeńki jest odliczany przed Muramaną.

Jinx QVideo

Bzzzyt! (W)

Zasięg: 1500 · Koszt: 50 / 60 / 70 / 80 / 90 many · Czas: 8 / 7 / 6 / 5 / 4 sek.
Jinx.Bzzzyt!

Aktywna: Jinx przypuszcza atak elektryczny, który zadaje obrażenia,  spowalnia i ujawnia pierwszego trafionego wroga na 2 sekundy. Bzzzyt! może trafić krytycznie i zadać 200% obrażeń.

  • Obrażenia fizyczne: 10 / 60 / 110 / 160 / 210 (+140% obrażeń ataku)
  • Spowolnienie: 30 / 40 / 50 / 60 / 70%

Szczegóły

Celowanie

Bzzzyt! to linowa, kolidująca umiejętność mierzona spowalnia pierwszą trafioną jednostkę.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

  • Prędkość: 3200
  • Szerokość: ~80.5°

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Po użyciu umiejętności pozostaje linia wskazująca tor pocisku widoczna dla sojuszników i wrogów.

Jinx EVideo

Ogniste Gryzaki! (E)

Zasięg: 900 · Koszt: 50 many · Czas: 24 / 20,5 / 17 / 13,5 / 10 sek.
Jinx.Ogniste Gryzaki!

Aktywna Jinx rzuca 3 granaty w linii, które po 0,7 sekundy wybuchają przy kontakcie z wrogim bohaterem, zadając obrażenia magiczne w trakcie 1,5 sekundy i  unieruchamiając go na ten czas. Gryzaki automatycznie wybuchają po 5 sekundach.

  • Maksymalne obrażenia magiczne (ten sam cel): 160 / 270 / 380 / 490 / 600 (+200% mocy umiejętności)

Szczegóły

Celowanie

Ogniste Gryzaki! to liniowa umiejętność obszarowa aktywująca się po kontakcie z wrogim bohaterem lub po 5 sekundach i unieruchamiająca go.

Obrażenia

Obszar działania

  • Średnica działania gryzaka: 100

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

  • Ogniste Gryzaki! posiadają czas rzucania, ale nie przerywają pozostałych czynności Jinx.
  • Jednak posiadają one 0.7 sekundy opóźnienia.
  • Ogniste Gryzaki! mogą maksymalnie zadać 160 / 270 / 380 / 490 / 600 (+200% mocy umiejętności).

Jinx EVideo

SuperMegaRakieta Śmierci! (R)

Zasięg: Globalny · Koszt: 100 many · Czas: 90 / 75 / 60 sek.
Jinx.SuperMegaRakieta Śmierci!

Aktywna Jinx odpala rakietę, która porusza się linii prostej, wybuchając z pierwszym trafionym wrogim bohaterem. Trafieni wrogowie otrzymują obrażenia fizyczne od wybuchu i zależne od % brakującego zdrowia (obrażenia zwiększają się wraz z przebytym dystansem) (maks. 300 przeciw stworom i potworom).

  • Minimalne obrażenia: 25 / 35 / 45 (+10% premii do obrażeń ataku)(+25 / 30 / 35% brakującego zdrowia celu)
  • Maksymalne obrażenia: 250 / 350 / 450 (+100% premii do obrażeń ataku)(+25 / 30 / 35% brakującego zdrowia cel)

Pierwszy trafiony cel otrzymuje pełne obrażenia, pozostałe 80% obrażeń.

  • Minimalne obrażenia dla otaczających wrogów: 20 / 28 / 36 (+8% premii do obrażeń ataku)(+20 / 24 / 28% brakującego zdrowia celi)
  • Maksymalne obrażenia dla otaczających wrogów: 200 / 280 / 360 (+80% premii do obrażeń ataku)(+20 / 24 / 28% brakującego zdrowia celi)

Szczegóły

Celowanie

SuperMegaRakieta Śmierci! to linowa umiejętność mierzona.

Obrażenia

Efekty czarów

Efekty przy trafieniu

Pocisk

  • Prędkość: 1500-2500
  • Obszar działania: 450

Tarcze czarów

Dodatkowe informacje

Jinx RVideo

Wskazówki Edytuj

  • Rakiety nie są zawsze najlepszym wyborem. Po ulepszeniu działko obrotowe Jinx staje się niezwykle potężne. Korzystaj z niego ilekroć wrogi bohater podejdzie zbyt blisko.
  • Podczas eksplozji rakiety Jinx zadają pełne obrażenia wszystkim wrogom. Wykorzystuj je w alejach przeciwko stworom, by trafić wrogich bohaterów nie ściągając na siebie uwagi stworów.
  • Jeżeli dojdzie do walki, staraj się trzymać od niej z daleka i wykorzystuj rakiety oraz  Bzzzyt!. Nie szarżuj z działkiem obrotowym, póki nie upewnisz się, że jest bezpiecznie.

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Jinx

  • Siostry

    7 wiadomości
  • Tło

    2 wiadomości
    • Przyjżyjcie się tle Jinx czyli tego co jest za ni.U Vi jest to samo tylko że nie znisczone!
    • Serio??? Ja już od dawna to wiem, a jest za mało ludzi "ogarniętych", żeby o tym napisali...