Fandom

League of Legends Wiki

Jesse Perring

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jesse Perring pracuje obecnie dla Riot Games jako Specjalista Wsparcia Klienta, ale co ważniejsze, jest najlepszym graczem League of Legends w całym studiu Riot.

BiografiaEdytuj

Jesse Perring miał swoje skromne początki u zarania dziejów. Przed nastaniem czasu i stworzenia, dotarł do samego ich końca, przyjrzał się wynikom i zdecydował, że zaszczyci je swoją obecnością. Na początku istnienia ludzkości wymyślił popcorn i chrupał go podczas przyglądania się ich wybrykom z ogólnym rozbawieniem i umiarkowaną ingerencją.

Ciekawostki Edytuj

  • Mówi się, że Jesse Perring nauczył Lee Sina jego ruchu Smoczy Gniew, choć kopnięcia Jesse'iego nie wykopują graczy z mapy.
  • Jesse Perring stracił raz ramię, ale odrosło, bo tak jak rozgwiazda może regenerować kończyny. Stracona ręka również sama zregenerowała ciało, ale nikt tak naprawdę nie wie, co stało się z drugim Jessem. Legenda głosi, że zaczął żyć na łodzi i zrobił karierę, streamując League of Legends podczas gry mainowanym Udyrem przy użyciu techniki, którą nazywa "The Godyr" (połączenie angielskich słów God – Bóg i Udyr, w luźnym tłumaczeniu Boski Udyr).

Więcej w Fandom

Losowa wiki