FANDOM

Jesse Perring pracuje obecnie dla Riot Games jako Specjalista Wsparcia Klienta, ale co ważniejsze, jest najlepszym graczem League of Legends w całym studiu Riot.

BiografiaEdytuj

Jesse Perring miał swoje skromne początki u zarania dziejów. Przed nastaniem czasu i stworzenia, dotarł do samego ich końca, przyjrzał się wynikom i zdecydował, że zaszczyci je swoją obecnością. Na początku istnienia ludzkości wymyślił popcorn i chrupał go podczas przyglądania się ich wybrykom z ogólnym rozbawieniem i umiarkowaną ingerencją.

Ciekawostki Edytuj

  • Mówi się, że Jesse Perring nauczył Lee Sina jego ruchu Smoczy Gniew, choć kopnięcia Jesse'iego nie wykopują graczy z mapy.
  • Jesse Perring stracił raz ramię, ale odrosło, bo tak jak rozgwiazda może regenerować kończyny. Stracona ręka również sama zregenerowała ciało, ale nikt tak naprawdę nie wie, co stało się z drugim Jessem. Legenda głosi, że zaczął żyć na łodzi i zrobił karierę, streamując League of Legends podczas gry mainowanym Udyrem przy użyciu techniki, którą nazywa "The Godyr" (połączenie angielskich słów God – Bóg i Udyr, w luźnym tłumaczeniu Boski Udyr).