Fandom

League of Legends Wiki

Jasnowidzenie

1,521stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Jasnowidzenie (ang. Clairvoyance) jest celowanym czarem przywoływacza, który ujawnia wybrany obszar mapy na krótki okres czasu.

Strategia Edytuj

  • JasnowidzenieJasnowidzenie jest najczęściej brane przez bohaterów wsparcia, aby ich partnerzy mogli wziąć bardziej użyteczne czary.
  • Na Summoner's Rift można użyć JasnowidzeniaJasnowidzenia na wrogiej platformie przywoływania aby poznać początkowe przedmioty oraz aleje wybrane przez przeciwników.
    • Przedmioty wrogów zostaną zaktualizowane na ekranie podsumowującym (Tab lub O)
  • JasnowidzenieJasnowidzenie jest często używane w celu odkrycia postępów wrogiego dżunglera oraz zapobiegania zasadzkom.
  • Jeśli dżungler z drużyny przeciwny znajduje się w twojej dżungli, użycie JasnowidzeniaJasnowidzenia w prawdopodobnym miejscu jego pobytu może pozwolić go zaskoczyć.
  • JasnowidzenieJasnowidzenie może zostać użyte na pobliskich zaroślach aby nie stracić wroga z pola widzenia.
  • Redukcja czasu odnowienia z Cudu EleisyCudu Eleisy oraz Mistrzowskiego UmysłuMistrzowskiego Umysłu kumuluje się pozwalając na zredukowanie go do 40,5 sekund.

Uwagi Edytuj

  • Jeśli JasnowidzenieJasnowidzenie nie obejmuje zarośli w całości, wróg dalej może się ukrywać w nieodkrytej części.
  • "Oko" które pojawia się w miejscu użycia JasnowidzeniaJasnowidzenia jest widoczne dla wrogów, nawet jeśli znajduje się na obszarze zakrytym mgłą wojny.
  • JasnowidzenieJasnowidzenie zresetuje znaczniki odkrytych obozów neutralnych potworów na minimapie.
  • Użycie JasnowidzenieJasnowidzenie nie przerwie PowrotuPowrotu.
  • "Oko" (zielone dla sojuszników, czerwone dla wrogów) pokazuje czas trwania efektu.

Ciekawostki Edytuj

  • JasnowidzenieJasnowidzenie ma najkrótszy czas odnowienia ze wszystkich czarów przywoływacza. Następny czar w kolejności to PorażeniePorażenie z 70 sekundami czasu odnowienia.
  • Zostało usunięte pod koniec sezonu 2015.

Historia aktualizacji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki