FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  •  Janna została zaprojektowana przez Brackhara.
  • Jest ona pierwszym bohaterem, który dostał wizualną aktualizację.
  • Jej wygląd może być wzorowany na Barbaricci, jednym z bossów w Final Fantasy IV.
  • Jej historia może być oparta na historii Storm z serii X-Men.
    • Obydwie są blondwłosymi, jasnoskórymi kobietami z mocami wiatru.
  • Imię  Janny jest homofonimem do słowa "Jannah" (czasami wymawianym jako "jannath" w języku arabskim), oznaczającego niebo, raj lub błogość.
  •  Janna jest jednym z trzech bohaterów w grze, którzy używają magii wiatru lub burzy ( Yasuo używa tylko magii wiatru,  Kennen używa tylko magii burzy).
  •  Janna jest jedyną postacią która może nałożyć tarczę na wieże.
  • Taniec  Janny jest odniesieniem do Jazz-Funk Dance. Porównanie można zobaczyć tu
  • Taniec Pogodynki Janny to odniesienie do "I'm Singing in the Rain"
  • Nazwisko  Janny to Windforce, co znaczy na język polski "Siła Wiatru".
  • Jest ona pierwszym bohaterem mającym specjalne cytaty po rozpoczęciu meczu (na skórce Pogodynka Janna). Pozostali to  Braum,  Karthus oraz  Tristana.
  •  Janna jest pierwszym bohaterem mającym cytaty przy walce z Baronem. Pozostali to  Azir.
  • Nazwa umiejętności  Janny,  Zefiru, jest identyczna z nazwą jednego z przedmiotów niedostępnych już w grze.
  • Jest jedną z niewielu bohaterów chodzących na boso. Pozostali to:  Yasuo,  Tristana,  Lee Sin (w niektórych skórkach) i  Kalista.
  • Jej ulubioną potrawą jest Natto.
  • Czytanie jest jej hobby.
  • AB jest jej grupą krwi.

Cytaty Edytuj

  • Jej cytat: " Tak to prawda. Za jedyne 2.99 za minutę zaprę ci dech w piersiach." jest odniesieniem do wielu reklam telefonii komórkowych.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  •  Janna początkowo mieszkała w Zaun.
  • Według Dziennika Sprawiedliwości,  Janna została dopasowana przez serwis randkowy  Blitzcranka z przywoływaczem Bobem Nashahago.
  •  Janna pilotowała zeppelin "Tailwind" i wygrała wyścig podczas corocznej konferencji techmaturgicznej jako przedstawiciel Piltover, pokonując tym samym Zaunitów z ich flagowym "Lead Zeppelin".

Filmy Edytuj

Pogodynka Janna01:29

Pogodynka Janna

Przypisy