FANDOM

Marcin Jankowski w League of Legends znany pod pseudonimem Jankos — znany gracz e-sportowy na pozycji  Dżungla w drużynie H2k-Gaming.

Biografia Edytuj

Jest jednym z najagresywniejszych  dżunglerów w Europie. Spędza tyle samo czasu na samotnej walce z bohaterami w alejach, co na farmieniu neutralnych potworów w dżungli. Jego agresywny styl gry w naturalny sposób decyduje o wyborze bohaterów takich jak  Lee Sin i  Elise, którzy umożliwiają wywieranie presji na mapie we wczesnej fazie gry oraz wymanewrowywanie przeciwników. Jankos dołączył do ROCCAT w 2014 roku i odegrał wielką rolę w utrzymaniu ich w EU LCS.

Pod koniec 2015 roku przeniósł się do H2K, w którym jego obecność sprawiła, że drużyna awansowała do Mistrzostw Świata Sezonu 2016. Tam, popisywał się swoimi umiejętnościami mechanicznymi i doprowadził H2K aż do półfinałów, w których ulegli koreańskiej drużynie Samsung Galaxy.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest często nazywany jako Król Pierwszej Krwi.
  • Był dwa razy w drużynie H2k Gaming.
  • Jego marzeniem z dzieciństwa było zostaniem nauczycielem.
  • Nienawidzi grać przeciwko  Riven.
  • Jest znany z dość gorącego temperamentu i potrafi użyć niecenzuralnych słów (np. w trakcie meczu z Shalke 04 w letnim splicie EU w 2016 roku).
    • Po pewnym czasie, po aktualizacji honoru, gracz reklamuje odznakę Zimnej Krwi.

Multimedia Edytuj

Zimna Krew (ft00:45

Zimna Krew (ft. Jankos) (Honor w realu)