FANDOM

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

Historia Edytuj

  • Ma pewne powiązania z "Aferą w Kumungu" (cytat dla  krzewogrzbieta).
  •  Ivern podróżuje z wiewiórką o imieniu Mikkus (można ją zobaczyć w jego animacji  powrotu), której głos w angielskiej wersji językowej podkłada Ampson, jeden z pracowników Riotu.
    • Mikkus miał umrzeć w bardzo wczesnej historii  Iverna, co powodowało że cały zespół projektancki był bardzo przybity.
  • Podczas gdy  Freljord został zawładnięty przez Mroźnych Obserwatorów i Zrodzonych z Lodu,  Ivern - jeden z tamtejszych wojowników, wyruszył do okrytej tajemnicą  Ionii, w której miał odnaleźć źródło niezwykłej magii. Jednakże, kiedy ściął Boginię Wierzbę i spoił się z jej życiową esencją, zatracił swoją ludzką powłokę.
    • Pozostałościami po jego dawnej naturze są złote bransolety na nadgarstku, porośnięta grzybami rękawica i kolczyk zwisający z poroża, które kiedyś było zapewne jego uchem.
  • Jest pierwszym  Freljordczykiem (jak i ogólnym), który odkrył  Ionię po wielu setek lat izolacji.
  • Celem życiowym  Iverna jest wypełnienie misji Bogini Wierzby, po czym ma odzyskać swój ludzki wygląd. Jest "bliski" wypełnienia misji (długo z ludzkiej perspektywy).
  • Jest w zasadzie nieśmiertelny (ale możliwy do pokonania).
  • W swojej historii,  Ivern na terenach  Ionii spotyka „Chimeryczne istoty — na wpół ludzkie, na wpół zwierzęce”, opis pasuje do Vastajów, ujawnionych ponad pół roku później.

Cytaty Edytuj

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  •  Ivern uznaje prawie każdego leśnego stwora za przyjaciela (za bardzo nie lubi  Smoków.
  • Odwiedził prawie każde miejsce w  Runeterze za wyjątkiem  Wysp Cienia (Błogosławionych Wysp) i dlatego nie był świadomy o istnieniu  Maokaia.

Filmy Edytuj

Prezentacja bohatera - Ivern06:38

Prezentacja bohatera - Ivern

Ivern - Przyjaciel Lasu00:41

Ivern - Przyjaciel Lasu

Ivern - ekran logowania03:15

Ivern - ekran logowania

Przypisy