Ivern

1,541stron na
„Do tego przyda się magnetyczny klucz zapadkowy.”  p
Ta strona lub sekcja wymaga uzupełnienia treści.
  • Uzupełnić sekcję umiejętności

Ivern, Zielony Ojciec (wym. Iwern) jest jednym z bohaterów dostępnych w League of Legends.

Umiejętności Edytuj

Przyjaciel Lasu (Bierna)

Ivern.Przyjaciel Lasu.png

Ivern kocha potwory z dżungli i za nic w świecie ich nie skrzywdzi. Zielony Ojciec woli je uwolnić! Kliknięcie na jakimkolwiek obozie w dżungli tworzy zagajnik, wykorzystując część zdrowia i many Iverna. Zagajnik z czasem dojrzewa. Gdy proces ten dobiegnie końca, można ponownie na nim kliknąć, aby uwolnić mieszkańców tego obozu, w wyniku czego Ivern otrzyma złoto i punkty doświadczenia. Użycie Porażenia na obozie, w którym powstaje zagajnik momentalnie wyśle potwory w bezpieczne miejsce.

Po uzyskaniu poziomu piątego, Zielony Ojciec tworzy kopie czerwonego i niebieskiego wzmocnienia za każdym razem, kiedy uwolni Czerwonego Krzewogrzbieta lub Niebieskiego Strażnika — pozostawać będzie po nich sadzonka, którą podnieść będą mogli sojusznicy.

Zaklinacz Korzeni (Q)

Zasięg: 1075 · Koszt: 60 many · Czas: 14 / 13 / 12 / 10 / 9
Ivern.Zaklinacz Korzeni.png

Ivern wystrzeliwuje łykowaty korzeń, który zadaje obrażenia magiczne i (jak się można było spodziewać) unieruchamia pierwszego trafionego wroga. Sojusznicy, którzy użyją swojego podstawowego ataku na unieruchomionym celu automatycznie doskoczą, aby znaleźć się w zasięgu ataku.

  • Obrażenia fizyczne: 80 / 125 / 170 / 215 / 260 (+9% mocy umiejętności)
  • Unieruchomienie: 1,2 / 1,4 / 1,6 / 1,8 / 2 sek.

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Obszar działania

  • Promień epicentrum:

Siewca Zarośli (W)

Zasięg: 1650 · Koszt: 30
Ivern.Siewca Zarośli.png

Biernie: Kiedy Ivern ukrywa się w zaroślach, jego podstawowe ataki mają zwiększone obrażenia magiczne oraz zasięg. Efekt ten działa również przez klika sekund po opuszczeniu zarośli.

Użycie: Ivern tworzy skrawek zarośli i tymczasowo ujawnia obszar wokoło. Powstałe zarośla są odrobinę większe, jeśli Ivern umieści je obok ściany lub jakichś innych zarośli. Trawiaste kreacje Zielonego Ojca po pewnym czasie same znikają.

  • Obrażenia fizyczne:

Szczegóły

Celowanie

Obszar działania

  • Promień epicentrum:

Wybuchowe Nasiono (E)

Zasięg: 750 · Koszt: 70 many · Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8
Ivern.Wybuchowe Nasiono.png

Ivern umieszcza ochronne nasiono na swym sojuszniku, zapewniając mu tarczę. Nasiono po krótkiej chwili wybucha, zadając obrażenia pobliskim wrogom i spowalniając ich.

  • Tarcza: 70 / 100 / 130 / 160 / 190 (+80% mocy umiejętności)
  • Obrażenia magiczne: 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+9% mocy umiejętności)
  • Spowolnienie: 40 / 45 / 50 / 55 / 60%

Szczegóły

Celowanie

Obrażenia

Obszar działania

  • Promień epicentrum:

Stokrotka! (R)

Ivern.Stokrotka!.png

Ivern przywołuje Stokrotkę — ogromną strażniczkę, która kocha się przytulać. Stokrotka truchta sobie radośnie, a po kilku trafieniach wyrzuca cel Iverna w powietrze. Ivern może użyć umiejętności ponownie, aby obrać nowy cel dla swojej niesfornej przyjaciółki. Stokrotka pozostanie na mapie, aż nie zaspokoi swej potrzeby przytulania się, albo aż opróżniony nie zostanie jej pasek zdrowia.

  • Obrażenia fizyczne:

Szczegóły

Celowanie

Obszar działania

  • Promień epicentrum: