Fandom

League of Legends Wiki

Irelia (skórki i ciekawostki)

< Irelia

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • IreliaIrelia została zaprojektowana przez Ezreala.
  • W polskiej wersji, głosu użyczyła jej Zofia Zborowska.
  • Znany mem "better nerf Irelia" pochodzi od nerfów, które IreliaIrelia dostała dzień po wydaniu. Jeden z pracowników Riotu, Morello stwierdził że jest ona nie do pokonania oraz że granie przeciwko niej jest zbyt denerwujące.
  • Obiekt, który znajduje się nad głową IreliiIrelii to Mantle of Decorum, które jest najwyższym odznaczeniem w Ionii.
  • Nazwa jej stylu walki, Stylu Hiten i jej historia są bazowane na Kenshinie Himurze.
  • Ricklessabandon stwierdził, że IreliaIrelia jest nieco podobna do licza i jej broń działa na zasadzie filakterium.
    • Jednak w swojej historii IreliaIrelia została uratowana przed śmiercią, co oznacza, iż w rzeczywistości nie jest ona martwa. Licz jest istotą, która wybiera nieśmiertelność, stając się nieumarłym. IreliaIrelia zaś nie jest nieśmiertelna ani nie jest martwa.
  • Przy śmierci IreliiIrelii jej ostrza ją przebijają. Kwestią dyskusyjną pozostaje to, czy IreliaIrelia robi to, aby nie stracić honoru, czy po prostu traci kontrolę nad swoją bronią.
  • IreliaIrelia była jednym z bohaterów dostępnych w meczu rewanżowym Ionii i Noxus, jednakże nie została ona wybrana.
  • Może ona osiągnąć najwyższą Nieustępliwość w grze dzięki swojej umiejętności pasywnejumiejętności pasywnej przy trójce wrogich bohaterów, dowolnemu przedmiotowi z Nieustępliwością oraz z OczyszczeniemOczyszczeniem – 88%.

Cytaty Edytuj

  • Żart IreliiIrelii "Moje ostrze jest nie tylko przecyzyjne, ale też w dechę" odnosi się do jej jazdy na swojej broni jak na desce surfingowej .
  • Dzieli cytat "Tędy." z ThreshemThreshem, EzrealemEzrealem, AnnieAnnie i EvelynnEvelynn.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Ma (lub miała) brata, który ma na imię Zelos.
  • SorakaSoraka uratowała ją od śmierci podczas inwazji Noxus na Ionię, poprzez uwięzienie jej siły życiowej w ostrzach.
  • Razem z KarmąKarmą należy do ioniańskiej starszyzny.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Irelia, Pani Ostrzy05:52

Prezentacja Bohatera - Irelia, Pani Ostrzy

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki