Fandom

League of Legends Wiki

Irelia (historia i cytaty)

< Irelia

1,552strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Historia i cytaty

Historia Edytuj

Aktualna Edytuj

„Miecz ciął, jakby malując krwią.”

IonianieIonianie opracowali najbardziej zdumiewające i śmiertelnie niebezpieczne sztuki walki w całej RuneterzeRuneterze - co było tylko jednym z przejawów ich dążenia do oświecenia. Najbardziej godny uwagi styl korzystający z ostrzy, jaki się pojawił, był jednak produktem ubocznym obcej interwencji.

Mistrz Lito doskonale władał mieczem, a jego nauk poszukiwali członkowie klasy rządzącej z niemal każdego miasta-państwa. Jego sztuka była pilnie strzeżoną tajemnicą, ale mówiono, że miecze w jego ręku mogły oddychać. Zmarł nieoczekiwanie na tajemniczą chorobę, która zadziwiła najświatlejszych spośród runeterrańskich lekarzy. Gdy umarł, pozostawił po sobie Zelosa i Irelię, syna i córkę, oraz naprawdę niezwykłą broń. Zelos został sierżantem w armii Ionii i wyruszył prosić o pomoc DemacięDemacię, tuż przed zaatakowaniem Ionii przez NoxusNoxus. Irelia, na której barkach spoczęła obrona domu do powrotu Zelosa, była sama, gdy uderzyły siły Noxus.

Ioniańczycy walczyli dzielnie, ale wkrótce ich krew znaczyła ziemię, na której stanęli obcy. Na wielkim placu Placidium Ionianie szykowali się do zaprzestania walki, lecz do dalszej obrony zachęciła ich młoda Irelia, która wzniósłszy wielkie ostrze swojego ojca, przysięgła walczyć aż do powrotu brata. W chaosie walki, która nastąpiła potem, na Irelię rzucono mroczną klątwę noxiańskiej nekromancji.

Gdy jej życie zaczęło słabnąć, Soraka, Gwiezdne DzieckoSoraka, Gwiezdne Dziecko, podjęła ostatnią próbę zatrzymania jej uchodzącej duszy. Nie chcąc opuścić swego domu, będąca na skraju śmierci Irelia podniosła się, a miecz jej ojca uniósł się w powietrzu obok niej. Irelia wróciła na front walki, niespeszona nagłym ożywieniem miecza. Broń bez wysiłku tańczyła wokół niej, tnąc Noxian gapiących się w przerażeniu. Zdziesiątkowani najeźdźcy musieli wycofać się z Placidium. Irelia natomiast, za zasługi w obronie swojej ojczyzny, została mianowana kapitanem straży Ionii.

Stara Edytuj

IonianieIonianie opracowali najbardziej zdumiewające i śmiertelnie niebezpieczne sztuki walki w całej RuneterzeRuneterze – co było tylko jednym z przejawów ich dążenia do oświecenia. Najbardziej godny uwagi styl korzystający z ostrzy, jaki się pojawił, był jednak produktem ubocznym obcej interwencji. Mistrz Lito doskonale władał mieczem, a jego nauk poszukiwali członkowie klasy rządzącej z niemal każdego miasta-państwa. Jego sztuka była pilnie strzeżoną tajemnicą, ale mówiono, że miecze w jego ręku mogły oddychać. Zmarł nieoczekiwanie na tajemniczą chorobę, która zadziwiła najświatlejszych spośród runeterrańskich lekarzy. Gdy umarł, pozostawił po sobie Zelosa i Irelię, syna i córkę, oraz naprawdę niezwykłą broń. Zelos został sierżantem w armii Ionii i wyruszył prosić o pomoc DemacięDemacię tuż przed zaatakowaniem Ionii przez NoxusNoxus. Irelia, na której barkach spoczęła obrona domu do powrotu Zelosa, była sama, gdy uderzyły siły Noxus.

Ioniańczycy walczyli dzielnie, ale wkrótce ich krew znaczyła ziemię, na której stanęli obcy. Na wielkim placu Placidium Ionianie szykowali się do zaprzestania walki, lecz do dalszej obrony zachęciła ich młoda Irelia, która wzniósłszy wielkie ostrze swojego ojca, przysięgła walczyć aż do powrotu brata. W chaosie walki, która nastąpiła potem, na Irelię rzucono mroczną klątwę noxiańskiej nekromancji. Gdy jej życie zaczęło słabnąć, Soraka, Gwiezdne DzieckoSoraka, Gwiezdne Dziecko, podjęła ostatnią próbę zatrzymania jej uchodzącej duszy. Nie chcąc opuścić swego domu, będąca na skraju śmierci Irelia podniosła się, a miecz jej ojca uniósł się w powietrzu obok niej. Irelia wróciła na front walki, niespeszona nagłym ożywieniem miecza. Broń bez wysiłku tańczyła wokół niej, tnąc Noxian gapiących się w przerażeniu. Zdziesiątkowani najeźdźcy musieli wycofać się z Placidium. Irelia została mianowana kapitanem straży Ionii, a gdy obrona jej ojczyzny przesunęła się na Fields of Justice, zrobiła to także i ona.

„Miecz ciął, jakby malując krwią.”
— Z noxiańskiego raportu polowego

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Moje ostrze jest do Twoich usług.”  p
Przy zbanowaniu
  • „Prawdziwej woli nie można pokonać.”  p
Żart
  • „Idealna równowaga.”  p
  • „Moje ostrze jest nie tylko precyzyjne, ale też w dechę. ”  p
Prowokacja
  • „Za bardzo polegasz na swojej broni, odpuść trochę!”  p
Atak
  • „Nie ma odwrotu.”  p
  • „Ściąć ich.”  p
  • „Koniec tego dobrego.”  p
  • „Wygramy tę bitwę.”  p
  • „Nie przeżyją.”  p
Ruch
  • „Tędy.”  p
  • „Prowadzi nas sprawiedliwość.”  p
  • „Nie zawaham się.”  p
  • „Precyzyjnie.”  p
  • „Naprzód.”  p
  • „Ionia nie upadnie.”  p
  • „Zdecydowanie.”  p
  • „Ostrożnie.”  p

Rozwój Edytuj

Czarne Konie: Dżunglująca Irelia Edytuj

Czarne Konie Dżunglująca Irelia.jpg

Odnośnik do strony internetowej

Obrazy Edytuj

  • Grafika koncepcyjna Irelii (w wykonaniu Eduardo Gonzalez)
  • Pierwszy portret klasycznej Irelii
  • Pierwszy portret Irelii Infiltratorki
  • Pierwszy portret Irelii Lotnika
  • Pierwszy portret Irelii Ostrza Nocy
  • Grafika koncepcyjna Irelii Infiltratorki (w wykonaniu Maokaia Xiao)
  • Promocja skórek Evelynn Włamywaczki i Twitcha Kieszonkowca 1
  • Grafika koncepcyjna Irelii z Zakonu Lotosu (w wykonaniu Charlesa Liu)
  • Model Irelii z Zakonu Lotosu (w wykonaniu Maddy Taylor Kenyon)

Dawne ikony umiejętności Edytuj

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki