Fandom

League of Legends Wiki

Howling Marsh

1,533strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Howling Marsh (w j. polskim Wyjące Mokradło) – mały teren między Górami Ironspike a źródłem rzeki Serpentine, znajduje się w pobliżu Instytutu Wojny.

Opis Edytuj

Wiadomo tylko, że jest to las z dużą ilością nieumarłych.

Historia Edytuj

Strażnik Edytuj

Galio OriginalSkin.jpg

Długo przed wprowadzeniem zasad w League, magowie eksperymentowali z tworzeniem sztucznej inteligencji. Teraz jest to zabronione, lecz kiedyś tworzenie golemów nie było rzadkością wśród doświadczonych rzemieślników. Jednym z takich wizjonerów był Durand, twórca artefaktów z Demacii. Bezkonkurencyjny w tworzeniu czujących istot, konstrukcje Durana były wytrzymałymi strażnikami bram jego ukochanego miasta i zapewniały ochronę przed sąsiadami z Noxus. Do obrony własnej Durand zachował jednak swoje opus magnum: GalioGalio. Jego potężne dzieło – stworzone na podobieństwo gargulca – gwarantowało mu bezpieczeństwo podczas podróży, pozwalając mu na wykonywanie pracy bez obaw o najazd ze strony wrogów jego ojczyzny. Trwało to do czasu, gdy Wysoka Rada zaczęła mieć dosyć użerania się z jego istotami.

Gdy w towarzystwie swojego towarzysza Durand przekroczył Howling Marsh, został napadnięty przez bandę zabójców z Noxian. Bezsilny Galio patrzył przerażony jak mordercy bezlitośnie zabijają jego stwórcę, po czym znikają w tumanach mgły. Pozbawiony sensu życia Galio, pogrążył się w rozpaczy. Przez długie i samotne lata stał w bezruchu nad szczątkami pana, którego nie zdołał obronić... żywy pomnik jego sromotnej porażki. Aż pewnego, bliżej nieokreślonego dnia, przygnębiona, lecz dzielna dziewczynadziewczyna z Yordlów, niosąca potężna koroną Demacian, zatrzymała się, by w cieniu posągu szukać odpoczynku. Niewidoczny dla oka niespodziewanego gościa, Galio przyglądał się przygnębionej postaci. Wyglądała jakby na swoich barkach również dźwigała ogromne brzemię. Odeszła tak cicho i spokojnie, jak przyszła, i udała się w stronę Demacii. Spotkanie to wywarło wielkie wrażenie na Galio. Mając w pamięci rację, której jego stwórca bronił, płacąc za to własnym życiem, Galio obudził się ze swojego milczącego piekła zdopingowany zachowaniem odważnej postaci. Znalazł nowy powód do życia: przystąpić do League of Legends i walczyć w imię Demacii.

Ciekawostki Edytuj

  • Przed wydaniem EliseElise, KarthusKarthus był samowładczym nieumarłym panującym w Howling Marsh oraz zbierał dusze kolejnych ofiar zabłąkanych na jego terytorium poprzez swój Rekwiem.
  • Przed wydaniem LissandryLissandry, plemię barbarzyńców Tryndamere'aTryndamere'a zostało zgładzone przez nieznanych osobników odzianych w ciemne płaszcze z symbolem czaski jakiejś bestii między Howling Marshem a Górami Ironspike, a nie przez AatroxaAatroxa w Freljordzie.
Bohater Więzi
Galio, Rozpacz StrażnikaGalio, Rozpacz Strażnika "Zastał" się nad ciałem swojego stwórcy po jego zamordowaniu
Poppy, Żelazna AmbasadorPoppy, Żelazna Ambasador Odpoczywała obok Galio i "zainspirowała" go do dalszego działania

Więcej w Fandom

Losowa wiki