FANDOM

Horyzont Zdarzeń — seria skórek w alternatywnym uniwersum League of Legends w przestrzeni kosmicznej. Dzieli się na dwie kategorie:  Kosmiczne i  Mroczna Gwiazda.

Członkowie Edytuj

 Kosmiczne Edytuj

 Mroczna Gwiazda Edytuj

Mroczna Gwiazda: Osobliwość Edytuj

Mroczna Gwiazda - Osobliwość

Mroczna Gwiazda: Osobliwość to nowy tryb 3 na 3, rozgrywany w Cosmic Ruins, kawałku roztrzaskanego meteorytu dryfującego w przestrzeni kosmicznej. Wyhacz i wciągnij wrogów w czarną dziurę jako  Thresh Mrocznej Gwiazdy i staraj się opóźnić swą zgubę tak długo, jak to możliwe.

Multimedia Edytuj

  • Grafika koncepcyjna Kosmicznego Żniwiarza Kassadina (w wykonaniu Paula 'Zeronisa' Kwona)
  • Model Kosmicznego Żniwiarza (w wykonaniu Oscara 'shadowMacuahuitl' Monteona)

Ciekawostki Edytuj

Ogólne Edytuj

  •  Kosmiczny Żniwiarz Kassadin to pierwsza skórka wydana z tej serii.
    • Został wydany dla uczczenia otwarcia serwera w Oceanii (OCE) a wszystkie dochody z serwera natychmiastowo po jego wypuszczeniu zostały przekazane na cele charytatywne w zakresie usług medycznych i badań.[1]
    • Oryginalnie skórka została zainspirowana konstelacją Crux, ale później zaczęła łączyć w sobie inne ciała niebieskie i zjawiska.
  • Cała seria istnieje razem z  Odyseją (dwie końcowe formy  Kayna).

Kosmiczne Edytuj

Mroczna Gwiazda Edytuj

  • Osobliwość to czarna dziura.
  • Możliwie, że seria ta została zapowiedziana/zainspirowana cytatem  Aurelion Sola: „Czeluści kosmosu pełne są potwornych istot. Módlcie się, żeby zignorowały ten świat.”  p
  • Z ujawnienia  Jarvana IV wynika, że jest on jedynym z tej serii, który sprzeciwia się zniszczeniu sianemu przez resztę.
  •  Cho'Gath to jedyna skórka, która nie jest dostępna ze względu na to, że powstała jako skórka charytatywna przez Bryana poprzez fundację Make-A-Wish.[2]
    • Można było go kupić przy premierze za 1350 RP icon do 11. sierpnia 2018 roku, a później jedynie w określonych momentach za 10 RK ikona.
    • Dodatkowo można było zakupić specjalne wersje ikon, portret wczytywania oraz ekskluzywną emotkę w wyższych cenach niż regularne wersje.
    • Cały dochód został później przekazany do określonych organizacji charytatywnych na całym świecie.
  • Do przeciwników mogą należeć oprócz Kosmicznych także Gwiezdne Byty ( Aurelion Sol,  Bard,  Soraka).
    • Początkowo sądzono, że  Czarodziejki Gwiazd są w tym samym uniwersum, ale plotkę zdementowano. Jednakże przy dobrym pomyśle, Riot może jakoś ze sobą je powiązać.[3]

Zobacz także Edytuj

Przypisy