Fandom

League of Legends Wiki

Heimerdinger (skórki i ciekawostki)

< Heimerdinger

1,568stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

  • Heimerdinger Marsjanin
  • Heimerdinger po Wybuchu

  • Aktualizacja wizualna Heimerdingera
  • Radioaktywny Heimerdinger

Ciekawostki Edytuj

  • Został zaprojektowany przez Ezreala.
  • Jego głosu udziela Janusz Wituch, który dubbinguje także CorkiegoCorkiego, TwitchaTwitcha, WarwickaWarwicka i Xin ZhaoXin Zhao.
  • Jego nazwisko pochodzi od kombinacji dwóch nazwisk fizyków: Roberta Oppenheimera i Erwina Schrödingera.
  • Ma na imię Cecil.
  • Specyficzny chód HeimerdingeraHeimerdingera jest dość często pieszczotliwie nazywany przez graczy i pracowników Riotu jako "Derpy", jest to mocno ukazane na tym filmiku.
  • Przed jego przeróbką i wizualną aktualizacją, HeimerdingerHeimerdinger mógł stworzyć maksymalnie 2 wieżyczki. Jednakże istniał bug polegający na stworzeniu dodatkowego działka w czasie, kiedy SyndraSyndra użyła na jednej z wieżyczek Siły WoliSiły Woli, dzięki czemu mógł mieć 3 w tym samym czasie. Jest to ukazane tutaj.
  • Jest jedynym czempionem, który potrafi zregenerować zdrowie wież dzięki swojej umiejętności biernej – Techmaturgiczne Roboty NaprawczeTechmaturgiczne Roboty Naprawcze.
  • W czasie aktywacji ULEPSZENIE!!!ULEPSZENIE!!!, na pasku wzmocnień jest napisane: "Mocniej, Lepiej, Szybciej, Silniej." Jest to nawiązanie do piosenki zespołu Daft PunkHarder, Better, Faster, Stronger.
  • Po zdobyciu pięciokrotnego zabójstwa, bohater otrzymuje specjalne wzmocnienie: Eureka!.png Eureka!. Jednakże jest to tylko okolicznościowa ikonka nie dająca żadnego bonusu.
  • HeimerdingerHeimerdinger potrafi zmienić styl chodzenia poprzez wypowiadanie żartów, prowokacji, tańczenia i śmiania się.

Cytaty Edytuj

  • Kwestia: "Won ty małpo! Won!" jest nawiązaniem do filmu Planety Małp (pierwsza wersja).
  • Cytat: "Że niby kto jest donger?" jest nawiązaniem do postu Michaela Santany napisanego na Twitterze (jest znanym graczem tego bohatera i gra w Team Dignitas): "ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ raise your dongers ヽ༼ຈل͜ຈ༽ノ".
  • "Za mało zmiennych. Hm... Zdecydowanie za mało zmiennych." jest nawiązaniem do serii Mass Effect, w którym bohaterowie dość często wypowiadają kwestię: "Za dużo zmiennych.".
  • Cytaty: "Aha, 42! Byłem tego pewien, ale zaraz... Jakie było pytanie?" i "42... Dlaczego ten numer wciąż chodzi mi po głowie?" są nawiązaniem do Autostopu przez Galaktykę.
  • "Myśl ponad czyn! A stadion i tak wybudowany." prawdopodobnie jest to odniesienie do problemów przy budowie Stadionu Narodowego w Warszawie.
  • Przy Osądzie Rumble&#039;aRumble'a, bohater widząc spadającego Yordle'a stwierdził: "Prawdopodobieństwo, że to przeżyjesz zbliża się do zera."
  • Jeśli HeimerdingerHeimerdinger będzie w drużynie botów w trybie Razem przeciw SI, istnieje szansa, że pojawią się wiadomości od niego:
    • Przy rozpoczęciu rozgrywki: Dla dobra nauki!
    • Przy przegraniu: Podjąłbym lepszą decyzję.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • HeimerdingerHeimerdinger jest twórcą gogli Mastera YiMastera YiSiedmiu Soczewek Intuicji.
  • Bohater stworzył również Rozpoznawczy Operacyjny Frontowiec Latający CorkiegoCorkiego – powietrzny pojazd szturmowy w kształcie helikoptera.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Heimerdinger, Wielbiony Wynalazca05:16

Prezentacja Bohatera - Heimerdinger, Wielbiony Wynalazca

Przypisy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki