Fandom

League of Legends Wiki

Hecarim (skórki i ciekawostki)

< Hecarim

1,517stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Skórki i ciekawostki

Skórki Edytuj

  • Klasyczny Hecarim

  • Hecrarim Krwawy Rycerz
  • Hecarim Żniwiarz
  • Bezgłowy Hecarim
  • Arcade Hecarim

Ciekawostki Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Pierwszy żart: "Cierpienie jest magią." jest nawiązaniem do programu telewizyjnego My Little Pony: Przyjaźń to magia, a dokładniej do podtytułu serialu.
  • Drugi żart: "Kolejna niebieska wstążka dla Hecarima." jest nawiązaniem do niebieskiej wstążki – jest przyznawana dla osoby, która zajęła pierwsze miejsce (w Kanadzie drugie). Dodatkowo jest to także tamtejszy symbol wysokiej jakości.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  • Dawniej, HecarimHecarim należał do Żelaznego Zakonu w dawnym imperium, który posiadał talent strategiczny i w walce. Jednak, ówczesny mistrz zakonu, widząc dużą żądzę władzy nie pozwolił, by został jego następcą.
    • Bohater został później mistrzem, po tym jak nie pomógł wcześniejszemu przed zabiciem go.
    • Znał KalistęKalistę – głównego generała obok pary królewskiej, która próbowała znaleźć sposób na uratowanie królowej przed śmiercią. On wraz z nią popłynęli na Blessed Isles, gdzie tam ją zdradził (sprzeciwiła się królowi, gdyż chciał śmierci mieszkańców wyspy) a następnie wywołali olbrzymi chaos w wyniku, którego stał się widmem.
      • Z tego powodu, KalistaKalista ściga go o zdradę.
    • Po tych wydarzeniach, stał się "generałem" wszystkich upiorów na Shadow Isles, nawiedzając okoliczne tereny wraz z Czarną Mgłą w Harrowing.
    • Spustoszył m.in. Szare Wybrzeże w Bilgewater a później był "głównym" antagonistą w opowieści Cień i Fortuna.
  • Można go zobaczyć na filmiku opowiadającym o Czarnej Mgle.
  • Powstał wcześniej niż YorickYorick, ponieważ jego kształt ukazuje, że przed klątwą, był wojownikiem na swoim wierzchowcu.
  • On i MordekaiserMordekaiser znają się, mają podobne cele, ale nie zgadzają się jeśli chodzi o sposoby ich osiągnięcia.
    • Kiedy HecarimHecarim przejmie zachodni ołtarz na mapie Twisted Treeline, wtedy duch powie, że: "Nie można ufać Mordekaiserowi, Hecarimie."
    • Pomimo tego według oficjalnej strony są przyjaciółmi.
  • Przed zmianami w historii wraz z ThreshemThreshem byli rywalami AhriAhri, być może przez wzgląd na jej stosunek do dusz.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Hecarim, Cień Wojny06:57

Prezentacja Bohatera - Hecarim, Cień Wojny

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki