FANDOM

„Wysublimowanie!”  p
Ta strona została wyróżniona przez społeczność.
Wirtuoz uznał, że ten twór autorstwa  Tydeus 2000 jest wspaniałym arcydziełem.
Gry Fabularne (Bard, Jayce, Sejuani)

Gry fabularne (Gry wyobraźni, RPG) - seria skórek, która nawiązuje do gier towarzyskich opartych na narracji.

Członkowie Edytuj

Zapowiedzi Edytuj

Braum.Braum Lwie Serce.skórka

Wyprawa do Złotego Wąsa Edytuj

 Braum: Miło mi powitać was na wieczorze gier Brauma, przyjaciele! Dziś pogramy w Zamki i Krowy: Wyprawa do Złotego Wąsa![1]
 Varus: To brzmi jakbyś to dosłownie dopiero co wymyślił.
 Braum: Że co? Oczywiście, że nie. Nauczyłem się tej fabularnej gry od... eee... mojej mamy... Dość gadania! Stwórzmy swoje postacie.
 Gragas: Ja chcę być łucznikiem przeklętym przez jakiegoś złego, starożytnego potwora!
 Varus: Ale jak to... przecież nie możesz... Braum, zrób coś.
 Braum: Pozwólmy wątłemu, fioletowemu człowieczkowi władać łukiem. Możesz być wędrownym klerykiem, który unosi ręce do nieba i traktuje słońce z szacunkiem.
 Gragas: A mogę się upić?
 Braum: Eee... pewnie!
 Ryze: Ja będę potężnym czarodziejem, posiadającym zaczarowaną księgę i magiczny zwój.
 Varus: Brawo, właśnie opisałeś siebie.
 Ryze: Nieprawda. Moja broda będzie... BIAŁA!
 Braum: A ja będę najsilniejszym i najdzielniejszym rycerzem w całej krainie. Ludzie będą mnie kochali i będę miał nieskończoną liczbę przyjaciół, a wszystkie księżniczki będą prosiły: „Och Braumie Lwie Serce, jesteś taki dzielny i taki przystojny. Wybierz mnie do królewskiego tańca”. A ja odpowiem na to: „Szanowne panie muszą wybaczyć, służę słabym i bezbronnym. Brak mi czasu na królewskie tańce”.
 Varus: ...Eee, o co tu właściwie chodzi?
 Ryze: Braum, zaczynam podejrzewać, że tę grę też zmyśliłeś.
 Braum: ...*Rzuca kostką*... Patrzcie tylko! Olbrzymi  smok atakuje pobliską wioskę. Powinniśmy przestać gadać o głupotach i zająć się tym. I to w tym momencie.
 Gragas: Ja... Idę po ciebie... ty wielki, bezmózgi... smoku! *Mdleje*

Atak demonicznych poro Edytuj

W słabo oświetlonej karczmie po drewnianym stole toczy się 20-ścienna kostka. Gdy kostka zatrzymuje się, cztery postacie pochylają się, by sprawdzić wynik rzutu...[2]

 Sejuani: O nie, zły rzut! Droga jest zablokowana i naszą drużynę atakuje horda demonicznych poro. Czy przeżyjemy tę napaść piekielnych bestii, czy ulegniemy ich wściekłej mocy?
 Jayce: Żaden problem. Rzucam  Bramę Przyspieszenia i tnę ich  Hiperdoładowaniem. Nasza przyszłość będzie świetlana!
 Sejuani: Daj spokój, człowieku — postaraj się nie wychodzić z roli. Już o tym rozmawialiśmy.
 Bard: *Niezrozumiały zaśpiew*
 Sejuani: Co to właśnie powiedziało?
 Karthus: To chce wiedzieć, czy ma zapisać tę ostatnią część w pieśni o naszych przygodach, którą układa.
 Bard: *Niezrozumiały zaśpiew*
 Karthus: Chce także powiedzieć, że te  demoniczne poro są za straszne i pyta, czy możemy je zamienić na cukierkowe poro?
 Sejuani: Ech, no dobrze... Bardzie Bardzie, ujmij swe pióro i bądź świadkiem tych wydarzeń! Podejmijmy bitwę z dzikimi *wzdycha* cukierkowymi poro.
 Jayce: Ja wiem, jak poradzić sobie z tymi stworami!
 Sejuani: Nie. Proszę, nie...
 Jayce: Rzucam  Bramę Przyspieszenia i tnę ich  Hiperdoładowaniem. Zmierzcie się z przyszłością!
 Bard: *Zapisuje coś*
 Sejuani: Nie zapisuj tego w pieśni!
 Bard: *Zdezorientowany zaśpiew*
 Karthus: To mówi, że...
 Sejuani: NIE OBCHODZI MNIE, CO TO MÓWI! *Rzuca kostką* Walą się skały; wszyscy giną. Idę do domu.
 Bard: *Smutny zaśpiew*

Ciekawostki Edytuj

Przypisy

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Gry fabularne

  • Gry fabularne - Tydeus 2000

    4 wiadomości
    • Ja także jestem {{Za}}, o ile tylko zostanie napomknięte, że to ja byłem inicjatorem stworzenia wyróżnionej strony. Wiedzieliście, ż...
    • No dobra... Trochę mało, ale głosowanie zakończone.
  • 4 wiadomości
    • To dlaczego nie tworzysz? ;)
    • gj tragolipsus wp :) W takim razie dyskusję można już chyba zamknąć.