FANDOM

Skórki Edytuj

  • Graves z Mafii
  • Riot Graves
  • Basenowy Graves
  • Bandyta Graves

CiekawostkiEdytuj

  • Został zaprojektowany przez FeralPony'ego.
  • W polskiej wersji głosu mu użyczył Wojciech Chorąży.
  • O jego imieniu Malcolm można się dowiedzieć z jego historii lub ze specjalnej prowokacji  Twisted Fate'a.
  •  Graves został stworzony w wyniku próśb społeczności o "prawdziwie męskiego" strzelca wyborowego.
  • Koncept  Gravesa mocno opiera się na Dzikim Zachodzie i westernach.
    • Jego dawna umiejętność pasywna –  Prawdziwe Męstwo jest odniesieniem do książki oraz dwóch filmów – z 1969 i 2010 roku pod tymi samymi tytułami.
    • Również taniec odnosi się do tradycyjnego tańca kowbojów. Porównanie można zobaczyć tutaj.
  • Pierwszy raz został wspomniany w Journal of Justice, wydaniu 29 jako tajemniczy, zbiegły więzień z celi Dr. Aregora Priggsa, którego można zobaczyć w czasie zapowiedzi  Gravesa "będącego na muszce". ( Twisted Fate – dawny wspólnik  Gravesa sprzedał go dr. Priggsowi w zamian za dostęp do eksperymentu, który dał mu możliwość używania magii).
  • Według aktualnej historii,  Graves poznał  Twisted Fate'a w trakcie grania w karty o wysoką stawkę. Wtedy zawiązał z nim sojusz i razem wykonywali niesamowite akcje (m. in. włamanie do Mechanicznego Skarbca w Piltover czy skłócenie dwóch rodów w Noxus).
    • W pewnym momencie został "rzekomo" zdradzony przez partnera i trafił do więzienia zwanego Ciemnica.
    • Gdy wydostał się z stamtąd, bohater poprzysiągł, że zemści się na nim.
    • W pewnym momencie obaj panowie spotkali się w Bilgewater, gdzie pod wpływem manipulacji  Sary Fortune zapoczątkowali ciąg wydarzeń doprowadzający w końcu do upadku  Gangplanka.
    • Pod koniec, dawni partnerzy pogodzili się ze sobą i ponownie współpracują ze sobą.
  •  Graves posiadał broń zwaną jako Destiny (Przeznaczenie), której nazwa odnosiła się do superumiejętności  Twisted Fate'a Przeznaczenia.
    • Pod koniec wydarzenia Bilgewater: Morze w Ogniu,  Graves stracił swoją starą broń, którą później zastąpił nową strzelbą New Destiny (Nowy Los). Wtedy jednocześnie pojawiła się nowa mechanika postaci opierającą się na ograniczonych nabojach.
    • Model oraz wygląd Bohatera i broni pozostał jednak ten sam - wskutek czego posiada on dubeltówkę strzelającą dwoma pociskami ładowanymi odtylcowo, chociaż wciąż ma ona magazynek bębnowy (który w tej sytuacji jest bezużyteczny i zupełnie zbędny) - jest to przeoczenie ze strony twórców gry.
  • Dawniej mieszkał w Zaun, a urodził się w Bilgewater.
  • Jest przedostatnim bohaterem, który otrzymał Osąd League.
  • Poncho  Gravesa ma bliskie nawiązanie do Człowieka bez imienia – głównego bohatera Trylogii Dolarowej, spaghetti westernu w reżyserii Sergia Leone'a.
  • Kiedy  Graves trafi krytycznie, jego broń dostaje dodatkowy odrzut co powoduje efekt podrzucenia jego lufy ku górze z lewej ręki.
  • Broń  Gravesa można zobaczyć w filmie promującym wersję klienta League of Legends na komputery Mac.
  • Umiejętność  To Koniec była prawdopodobnie zapowiedziana w trakcie filmu Nowy Świt, w którym bohater odnalazł nabój z napisem "End of the Line" (ang. nazwa umiejętności).

CytatyEdytuj

  • Wiele jego cytatów różnią się od angielskiej wersji oraz pochodzą z różnych polskich filmów:
    • Prowokacja "Zawsze sikasz przez zapięty rozporek!?" ma nawiązanie do filmu Kiler.
    • Po użyciu  Zasłony Dymnej powie: "Ciemność widzę." i jest odniesieniem do filmu Seksmisja.
      • Te powyższe kwestie są wypowiadane w filmach przez jednego aktora – Jerzego Stuhra.
    • Kwestie "W imię zasad." i "Co ty wiesz o zabijaniu?" są odniesieniem do bohatera Franza Maurera z filmu Psy i są wypowiadane przez aktora – Bogusława Lindę.
    • Cytat "Wyrwałem chwasta." jest odniesieniem do filmu Psy 2. Ostatnia krew, który jest wypowiadany na samym początku filmu.
  • Kiedy  Graves trafi wrogiego  Nocturne'a  Zasłoną Dymną, wtedy wypowie jedną z dwóch specjalnych kwestii: "I kto teraz błądzi po omacku?" lub "Zrobi się ciemno."
    • Jest to nawiązanie do  Paranoi  Nocturne'a – pierwszej umiejętności zmieniającej pole widzenia na całej mapie.

SkórkiEdytuj

Relacje Edytuj

  •  Malcolm Graves wraz z  Tobiasem byli wspólnikami i specjalizowali się w najróżniejszych rabunkach w całym Valoranie.
    • W pewnym momencie, Twisted Fate zdradził swojego partnera z niewiadomych przyczyn. Graves idzie do więzienia zwanym Ciemnicą na dziesięć lat.
    • W czasie wydarzenia Bilgewater: Morze w Ogniu, Banita ściga swojego partnera jednocześnie walcząc z piratami  Gangplanka w Bilgewater.
    • Ostatecznie dogadują się ze sobą i ponownie są partnerami.
  • W dawnej, nieaktualnej już historii,  Twisted Fate zdradził  Gravesa, ponieważ karciarz chciał zyskać magiczne moce i dlatego oddał partnera w ręce Aregora Priggsa.

Filmy Edytuj

Graves i Twisted Fate - ekran logowania01:47

Graves i Twisted Fate - ekran logowania

Prezentacja Bohatera - Graves, Banita05:54

Prezentacja Bohatera - Graves, Banita

Przypisy