FANDOM

Historia Edytuj

Jesteśmy tu po złoto, nie po wasze głowy, nie próbujcie więc zgrywać bohaterów.

Krótka Edytuj

Malcolm Graves jest poszukiwany w każdym regionie, mieście i imperium, które odwiedził. Twardy, niezłomny i przede wszystkim uparty. Dzięki swoim przestępczym procedurom uzbierał (a potem stracił) małą fortunę.

Długa Edytuj

Malcolm Graves jest poszukiwany w każdej krainie, mieście-państwie i cesarstwie, jakie odwiedził. Ten twardy, uparty i przede wszystkim nieustępliwy człowiek uzbierał dzięki swym zbrodniom niemałą sumkę.

Dorastając wśród portowych alejek  Bilgewater, Malcolm szybko nauczył się walczyć i kraść, a umiejętności te okazały się z biegiem lat niezwykle przydatne. Jako młodzieniec zaszył się w ładowni wypływającego w morze transportowca. Podróżował z miejsca na miejsce, kradnąc, kłamiąc i utrzymując się z hazardu. Tak się zdarzyło, że grał w karty o wysoką stawkę przy tym samym stole co człowiek, który zmienić miał jego życie – oszust znany jako  Twisted Fate. Obaj mężczyźni dostrzegli w sobie wzajemny pociąg do przygód i niebezpieczeństw. Tak oto narodziła się niepewna spółka, która przetrwała prawie dziesięć lat.

Dzięki połączeniu niezwykłych umiejętności Graves i Twisted Fate stanowili niezwykle skuteczny zespół, odpowiedzialny za wiele napadów. Okradali i oszukiwali bogatych głupców dla pieniędzy, sławy i zwykłej radości. Przygody stały się dla nich zarówno motywacją, jak i nagrodą samą w sobie.

Na pograniczu  Noxusu zdołali skłócić ze sobą dwa znamienite rody, by uratować następcę tronu, przetrzymywanego w charakterze zakładnika. Ich zleceniodawcy nie powinno jednak dziwić, że zagarnąwszy nagrodę, sami postanowili pojmać nikczemnego młodzieńca, by wydać go w ręce tego, kto zapłaci najwięcej. Z kolei w  Piltover dali się poznać jako jedyni złodzieje, którzy włamali się do rzekomo niedostępnego Skarbca Mechanicznego. Nie dość, że opróżnili go ze wszystkich kosztowności, to jeszcze zdołali oszukać strażników w taki sposób, by ci załadowali ich łup na pokład porwanego wcześniej transportowca. Dopiero wówczas, gdy zniknęli za horyzontem, odkryto, że doszło do kradzieży. Na miejscu została już jednak tylko karta do gry, będąca wizytówką Fate'a.

W końcu jednak szczęście przestało im dopisywać. Podczas nieudanego skoku Twisted Fate miał rzekomo zdradzić i porzucić towarzysza. Graves został aresztowany i wtrącony do niesławnego więzienia zwanego Ciemnicą.

Przez wiele lat więziono i torturowano go, a jego nienawiść do dawnego wspólnika rosła z każdym dniem. Ktoś słabszy psychicznie z pewnością by się załamał, jednakże Malcolm Graves przetrwał wszystko, co go spotkało, aż wreszcie uciekł. Wyrwawszy się na wolność, rozpoczął poszukiwania Twisted Fate'a – człowieka, którego zdrada skazała go na 10 lat nieopisanych cierpień.

Wiele lat później Graves wreszcie stanął twarzą w twarz z Twisted Fate'em. Gdy jednak poznał prawdę na temat owych pamiętnych zaszłości, a potem wraz z dawnym towarzyszem uniknął pewnej śmierci z rąk  Gangplanka, postanowił porzucić myśli o zemście. Nasz duet – starszy, a może i mądrzejszy – powrócił na dawną ścieżkę rozboju, pragnąc wzbogacić się dzięki oszustwu, napadom i odpowiednio dawkowanej przemocy.

Ostatni Strzał Edytuj

Malcolm Graves miewał się w życiu lepiej – obecnie jednak ukrywał się w barze i wykrwawiał się w skutek odniesionych ran, otoczony przez ludzi pragnących jego śmierci. Nie martwił się jednak zbytnio, ponieważ gorzej też już bywało. Graves przechylił się przez zniszczony kontuar, sięgając po butelkę. Przeczytał etykietę, po czym westchnął.

 Demaciańskie wino? Nie ma nic lepszego?

– To najdroższa butelka, jaką mam... – odparł karczmarz, kucając za barem pośród migoczącego oceanu szklanych odłamków.

Graves rozejrzał się i wyszczerzył zęby.

– Coś mi się widzi, że to jedyna butelka, jaka ci została.

Karczmarz wyglądał na przerażonego do szpiku kości. Widać było, że nie zwykł przebywać w samym środku strzelaniny – nie mieszkał przecież w  Bilgewater, gdzie śmiertelne bójki zdarzały się dziesięć razy dziennie.  Piltover uważano za miasto o wiele bardziej cywilizowane niż rodzinna miejscowość Gravesa, a przynajmniej pod pewnymi względami.

Wyciągnął korek zębami, po czym wypluł go na podłogę, a następnie pociągnął łyka. Przepłukał sobie trunkiem usta tak, jak czynią to bogacze, po czym go przełknął.

– Ale szczyny – rzucił – darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby, co?

Przez rozbite szyby doszedł go krzyk, przepełniony niezasłużoną pewnością siebie i poczuciem przewagi liczebnej.

– Poddaj się, Graves! Jest nas tu siedmiu, a ty – jeden! To się dobrze nie skończy!

– Jasne, że nie! – odkrzyknął Graves. – Jeśli chcecie wyjść z tego cało, lepiej sprowadźcie posiłki!

Pociągnął kolejnego łyka z butelki, po czym postawił ją na kontuarze.

– No, pora brać się do roboty – powiedział, podnosząc z lady jedyną w swoim rodzaju strzelbę.

Graves przeładował, wpychając do komór świeże naboje. Zamykana broń wydała z siebie zadowalająco zabójczy odgłos – wystarczająco głośny, by usłyszeli go mężczyźni na zewnątrz. Każdy, kto go znał, wiedział dobrze, co to za dźwięk i co zwiastuje.

Banita odsunął stołek barowy i ruszył w stronę drzwi, miażdżąc butami leżące na podłodze odłamki szkła. Pochylił się, by wyjrzeć przez pęknięte okno. Za prowizorycznymi osłonami kucało czterech mężczyzn: dwóch na górnym piętrze luksusowego warsztatu, a dwóch kolejnych kryło się w cieniach framug po obu stronach. Wszyscy trzymali kusze i muszkiety w pogotowiu.

– Podążaliśmy za tobą przez pół świata, sukinsynu! – wykrzyknął ten sam głos. – W liście gończym nie było mowy, czy masz być żywy czy martwy. Wyłaź, trzymając tę swoją armatę wysoko w górze, a obejdzie się bez dalszego rozlewu krwi!

– Zaraz wylezę – krzyknął Graves. – O to się nie martw!

Wyciągnął z kieszeni srebrnego węża i rzucił na kontuar. Zakręcił się w kałuży rozlanego rumu, po czym wylądował awersem do góry. Drżąca ręka sięgnęła po monetę. Graves wyszczerzył zęby.

– To za drzwi – powiedział.

– Za jakie drzwi? – zapytał karczmarz.

Graves kopnął frontowe drzwi karczmy, wyważając je. Rzucił się przez roztrzaskaną futrynę, przetaczając się i lądując na kolanie, po czym wypalił z biodra.

– Dobra, dranie! – wykrzyknął. – Kończmy to!

Stara Edytuj

Malcolm Graves urodził się na tyłach tawerny w  Bilgewater i opuścił to miejsce, dzierżąc w ręku butelkę mleka z prądem. Dzieciństwo spędził w rządzonych przez piratów slumsach, używając każdej podłej sztuczki, którą tylko miał w swoim arsenale. Podjąwszy decyzję o wejściu na nową drogę życia, wkręcił się na gapę na pokład pierwszego statku, którego celem był stały ląd. Jednak szara rzeczywistość zmusiła go do życia w ukryciu i przemieszczania się z jednego miasta do drugiego, gdy robiło się zbyt niebezpiecznie. W pewnej grze o wyjątkowo dużą stawkę, stanął oko w oko z  Twisted Fate. W finałowym rozdaniu obaj wyłożyli na stół po cztery asy. Po raz pierwszy w historii obaj kanciarze spotkali na swojej drodze równego sobie przeciwnika. Zawarli sojusz, kantując przy stołach, a następnie walcząc ramię w ramię w bocznych uliczkach. Razem rządzili na ulicach, gromadząc żetony, talie i wpisy w rejestrze karnym.

Niestety, Graves popełnił błąd – spróbował wyłudzić dość znaczną sumę pieniędzy od doktora Aregora Priggsa, wysoko postawionego  zaunańskiego oficjela i biznesmena. Gdy Priggs dowiedział się, że został wykiwany, zemsta na sprawcy stała się jego obsesją. Dowiedział się o niepohamowanym pragnieniu Twisted Fate'a kontrolowania magii, w związku z czym natychmiast zaoferował mu pewien układ: wystawić Gravesa w zamian za wzięcie udziału w procedurze, która spełni jego życzenie. Twisted Fate zgodził się – podobnie jak Graves wiedział, jaka jest stawka ich umowy, ale oferta była aż nadto kusząca. Gdy już dorwał go w swoje ręce, Priggs przetransportował Gravesa w specjalne miejsce przeznaczone dla tych, których przestępstwa – albo raczej wymierzane kary – miały nie ujrzeć światła dziennego. Graves znosił kolejne lata więzienia, znajdując się pod kontrolą najbardziej bezwzględnych strażników Zauna, aż do dnia, gdy udało mu się uciec. Jeden ze współwięźniów przedstawił go ekscentrycznemu rewolwerowcowi, który zmodyfikował jego strzelbę zgodnie ze wskazówkami. Po odwiedzinach Priggsa, Graves dołączył do League of Legends, stawiając sobie dwa cele: Twisted Fate'a i zemstę.

W ciupie mają takie powiedzenie: nie mam nic, prócz czasu, żeby knuć plany. Graves

Osąd League Edytuj

Kandydat:  Graves

Data: 14 października, 21 r. ECL

OBSERWACJA Edytuj

Malcolm Graves jest uosobieniem wytrzymałości. Jego ciało, pokryte ranami i strupami, mimo wieku nadal jest krzepkie. Na twarzy króluje mrok i determinacja. W ręku tkwi niewymiarowa strzelba, której waga jest absurdalnie dysproporcjonalna do funkcji, ale stanowi jego doskonale dopełnienie.

Jednak jego prawdziwa historia kryje się w oczach. Uparcie skupionych na czymś wykraczającym poza pole widzenia, na nieosiągalnym celu, który od zawsze pozostaje poza granicami jego możliwości. Nic nie jest w stanie sprawić, aby zboczył z obranego kursu. Zdawałoby się, ze tak długo gonił za marchewka na kiju, ze nieustanny pościg to jedyne, co potrafi robić.

REFLEKSJA Edytuj

– Stara śpiewka – pomyślał Graves. – Kilku ważniaków, starających się robić przedstawienie.

Graves nie miał w sobie nic z teatralności. Kontakty z ludźmi ograniczał co najwyżej do swojej strzelby. Jednak nie zawsze tak było. Dawno, dawno temu, czerpał prawdziwa przyjemność z gry, dojąc z kasy innych graczy i skacząc z miasta do miasta. Wtedy u swego boku miał partnera, który wyznawał podobna filozofie – im bardziej wymyślny przekręt, tym lepszy.

Dobre czasy.

 Twisted Fate wystawił go do wiatru szybciej, niż mógł się spodziewać.

Gra na dwa fronty nie była dla Gravesa niczym nowym, a jednak Fate'owi udało się go przechytrzyć. Nigdy więcej. Przeoczenie kosztowało go kilka lat życia. To była ciężka lekcja, ale tak to już jest, że te najważniejsze nie są łatwe.

Jedyne, co mu pozostało, to wyrównać rachunki.

Szczęk stali przerwał jego zamyślenie. Odgłos gorzkiej ostateczności, dźwięk przegranego życia. Wiedział to aż zbyt dobrze. Podleciał do znajomych krat, rozciągających się przekornie miedzy nim a wolnością, która tak niedawno odzyskał. Za nimi szczerzyła się nalana twarz człowieka, który go uwięził, doktora Aregora Priggsa. Podniósł rękę, żeby pociągnąć za spust, wsadzić mu kule miedzy kaprawe oczka, ale jego dłoń była pusta.

Siedział w zamknięciu, ponownie... w prywatnym ośrodku karnym założonym przez Priggsa.

Cóż, jak pech to pech.

Priggs wykrzywił twarz w szerokim grymasie, zbierając w kącikach ust cuchnąca ślinę. Był pyzatym, oślizłym człowiekiem, którego jedyna zaleta, jaka w zasadzie mogła obchodzić Gravesa, było to, że miał odwagę patrzeć pojmanym prosto w oczy, kiedy wlókł ich jak psy. Graves po jakimś czasie doszedł do wniosku, ze Priggs wybudował to male sanktuarium przede wszystkim dla swoich wysoko postawionych rywali. Jemu natomiast przypadła cela wyjątkowa, a to dlatego, że odważył się zabrać dwie najatrakcyjniejsze kochanki swego oprawcy na tygodniowa wycieczkę. Zanim świta rozdygotanych korporacyjnych sługusów Priggsa zdążyła go namierzyć, razem z Fatem naciągał już wczasowiczów w  Demacii na Conqueror Beach.

– Pewnie myślałeś, że już mnie nie zobaczysz – wycharczał Priggs. Zawsze charczał, kiedy coś mówił.

– Zwisało mi to – odpowiedział Graves. – Wyglądałeś o niebo lepiej z tym świńskim ryjem rozprowadzonym na ścianie. Każde słowo wlokło za sobą konsekwencje, więc Graves chciał się nimi delektować.

– Nie zastanawiasz się, jak tego dokonałem? – Priggs wyglądał na zadowolonego z siebie.

– Nie zastanawiam się, czemu robactwo wyłazi na wierzch, tylko następnym razem mocniej je rozgniatam.

– Mam nadzieje, ze nie stracisz tej werwy, jak z tobą skończę – wypluł z siebie Priggs.

Graves nawet nie drgnął. Równie dobrze mógłby być wsza po tym, ile czasu spędził w tym miejscu, mając przy sobie kilku przyjaciół, resztki godności, pilnowany przez wszelkiej maści ścierwa, które Priggs ściągnął do tej instytucji. Ból już dawno stał się dla niego raczej przykra codziennością niż karą.

– Mam nadzieje, ze następnym razem, kiedy będziesz walił przy mnie w portki, zjesz coś bardziej lekkostrawnego – odpowiedział.

– Dlaczego chcesz wstąpić do League, Graves? – Pytanie było niespotykanie bezpośrednie jak na tego charczącego niedołęgę, ale jeśli w grę wchodziła najpotężniejsza organizacja w Valoran, to nawet jemu mogło się zrobić cieplej w spodniach.

– Nie mam pojęcia, czemu się nawet zastanawiasz – odpowiedział. – Doskonale wiesz, jak wygląda moja przeszłość.

– Tak bardzo tęskniłeś? – Nowy głos, relikt przeszłości sprawił, że w żyłach Gravesa zawrzała krew. Złapał z całej siły za kraty. Za Priggsem dostrzegł postać Twisted Fate'a.

– Fate! Wiem, ze twój kręgosłup moralny jest powykrzywiany jak chińskie „s”, ale masz tupet, żeby zadawać się z tym workiem łajna! – To powitanie, które Graves planował od trzech lat.

– Dlaczego... – zapluł się grubas.

– Dlaczego chcesz wstąpić do League? – Twarz Twisted Fate'a była spokojna, niewzruszona.

– Wypuść mnie z tej klatki, a zobaczysz – warknął Graves.

– Czego chcesz... – zaczął Fate.

– Obrócę w proch ten twój przekręt! Świat może się teraz nabierać na twoje bohaterstwo, ale otworzę ludziom oczy. Zabiorę ci wszystko, co masz, a jak skończę, to będziesz miał szczęście, jak ci ktoś pozwoli ogrzać się przy swoim ognisku. – Graves wziął głęboki oddech. Nie zdawał sobie sprawy, jak bardzo Twisted Fate zaszedł mu za skórę. Przysiągł w duchu, że już nigdy nie da mu satysfakcji, aby mógł patrzeć, jak traci nad sobą panowanie.

– Jakie to uczucie, obnażać swoja jaźń? – Fate uśmiechnął się złośliwie, wykonując prosty gest, który palił Gravesa od wewnątrz. Przełknął ślinę, chcąc za wszelka cenę zachować spokój.

– Takie, jakby kucnąć w ostrogach – wymamrotał.

Fate parsknął śmiechem. – Miło znów cię widzieć, Malcolm.

Potem zniknął, a za nim Priggs. Graves usiadł, dusząc w sobie złość, gdy nagle drzwi celi otworzyły się. Ostrożnie wyszedł...

Znalazł się w Institute of War, a w ręku miał broń.

Nie obejdzie się bez przedstawienia.

Graves zacisnął zęby i odbezpieczył broń. Nie miał w sobie nic z teatralności, ale skoro chcieli przedstawienia...

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Bez przebaczenia.”  p
Przy zbanowaniu
  • „Spokojnie kolego.”  p
Żart
  • „Lubie dwa typy przeciwników: już martwych i wkrótce martwych.”  p
  • „Każdy struga bohatera, dopóki nie przyjmie ołowiu w dupę.(śmiech)”  p
Prowokacja
  • „Zawsze sikasz przez zapięty rozporek!?”  p
  • „Mam nadzieję, że nie planujesz umrzeć z przyczyn naturalnych.”  p
Atak
  • „No dalej, lubię ruchome cele.”  p
  • „W imię zasad.”  p
  • „Trafiła kosa na kamień.”  p
  • „Myślisz, że blefuję?”  p
  • „Co ty wiesz o zabijaniu.”  p
  • „Wyrwałem chwasta.”  p
Ruch
  • „Nie mam czasu na gierki.”  p
  • „W co ty pogrywasz?”  p
  • „Próbujesz szczęścia?”  p
  • „No spróbuj.”  p
  • „Spokojnie kolego.”  p
  • „Nie wychylaj się.”  p
  • „Masz jakieś pomysły?”  p
  • „Zawsze coś.”  p
  • „Wyrównam rachunki.”  p
  • „Nie rzucaj się z motyką na słońce.”  p
Przy użyciu  Zasłona Dymna
  • „Ciemność widzę.”  p
  • „Ciemność widzę!”  p
  • „Leci.”  p
  • „Strzał na ślepo.”  p
  • „Strzał na ślepo!”  p
  • „Dobranoc.”  p
  • „Dobranoc!”  p
Przy użyciu  Zasłona Dymna na  Nocturne
  • „I kto teraz błądzi po omacku?”  p
  • „Zrobi się ciemno.”  p
Przy śmierci
  • „Niech to szlag...”  p

Rozwój Edytuj

Zwiastun Edytuj

Graves Teaser PL

Mieliście kiedykolwiek przeciwnika –takiego żałosnego, podłego, zdradzieckiego robaka? Jeśli chcieliście kiedyś wyzwać go na pojedynek, żeby dostał lanie, na jakie zasługuje, to pewnie macie wiele wspólnego z tym bohaterem. Pozwólcie, że przedstawię: Graves, Banita. Oprócz bycia dość typowym łajdakiem i zabijaką, Graves żywi też silną niechęć do ulubionego przez wszystkich dżentelmena z południa – Twisted Fate.[1]

Cokolwiek przyniesie jego przybycie do League, jedno jest pewnie: ktoś wyleci z hukiem!

Przegląd mechaniki Edytuj

Witajcie, Przywoływacze![2]

Chcielibyśmy skorzystać z okazji i przyjrzeć się fragmentom rozgrywki naszym najnowszym bohaterem. Graves, Kryminalista.

Ten twardy i wysportowany bandyta używa potężnej, hextechowej, dwulufowej strzelby, siejąc spustoszenie z dystansu i karząc łapserdaków, którzy podejdą zbyt blisko. Na przykład,  Gruby Śrut wystrzeliwuje przed nim trzy szybkie serie odłamkowe. W przeciwieństwie do innych zaklęć wielopociskowych, wszystkie trzy serie Buckshota mogą trafić ten sam cel (chociaż każdy kolejny pocisk będzie zadawał mniejsze obrażenia).

Graves jest również w stanie uprzykrzyć życie wrogom, zmuszając ich do walki na swoim dystansie poprzez postawienie  Zasłony Dymnej dla ograniczenia ich widoczności i spowolnienia. Szybki  Rozpęd pozwala mu natomiast na oddanie kilku błyskawicznych strzałów ze strzelby lub uniknięcie obrażeń, jeśli zajdzie taka potrzeba. W ten sposób może kontrolować swoim położeniem, aby zadawać największe obrażenia.

W końcu, Graves może wykorzystywać  Obrażenia przypadkowe do uwolnienia umiejętności mierzonej, która bombarduje pierwszy napotkany cel, przenosząc pole obrażeń za ofiarę i trafiając każdego, kto ma na tyle mało wyobraźni, żeby chować się za zbiornikami. Podczas gdy użycie na jeden cel jest proste, właściwe wykorzystanie obszaru jest właśnie tym elementem, który będzie odróżniał dobrych graczy posługujących się Gravesem od tych genialnych.

Naszym celem przy jego tworzeniu było wprowadzenie bodźca, który skłoni do walki w zwarciu lub zmusi przeciwników do zastanowienia się dwa razy, zanim staną z nim twarzą w twarz. Choć jest możliwe granie Gravesem jako standardową postacią dystansową, ten rozdźwięk sprawia, że różnica umiejętności nie stanowi znacznej bariery (i nie wymaga zapoznania się z rozbudowanymi opisami). Niezależnie od tego, czy postanowisz zmaksymalizować zadawane obrażenia w zwarciu, czy skupisz się na obrażeniach przypadkowych, jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że możemy dodać do ekipy nowego bohatera.

Skórka Mafia Edytuj

Graves MafiaSkin

Przywoływacze![3]

Jeśli kiedykolwiek przemknęła wam przez głowę myśl, że waszego ulubionego, uzbrojonego w strzelbę, banitę można by umieścić w stylistyce szalonych lat dwudziestych, to z pewnością ucieszy was skórka Graves z Mafii. Gwarantujemy, że ta szykowna skórka z czasów prohibicji to najlepszy sposób na zmuszenie kompanów do tego, by zwracali się do was Ojcze Chrzestny. Odkurz kapelusz, naoliw thompsona i przygotuj świeżą dostawę samogonu, bo Graves z Mafii chce złożyć ci propozycję nie do odrzucenia.

Przywoływacze, nigdy nie zwracajcie się przeciwko rodzinie!

Bilgewater: Morze w Ogniu Edytuj

Akt I – Starzy Znajomi, Starsze Nawyki Edytuj

Ponowne Spotkanie

Act 1 Reunion profileicon

Twisted Fate jest przyparty do muru. Graves podchodzi, rzucając oskarżenia. Graves zauważa kartę pomiędzy palcami Fate'a i strzela do niego, wytrącając mu ją z dłoni. Odgłos wystrzału przyciąga uwagę strażników. Chwilę później magazynem wstrząsa ogromny wybuch.

Nie uciekniesz,  T.F.!, nie tym razem! Graves
Aby odblokować ikonę należało:

  1. Raz zwyciężyć w trybie ARAM
  2. Zdobyć dwadzieścia zabójstw w dowolnym trybie

Akt II – Nie ma Ucieczki Edytuj

Nurkowanie

Act 2 Taking a Dive profileicon

Gdy Graves zabija ostatniego pobliskiego osiłka, Twisted Fate przeskakuje przez barierkę. Graves spogląda w dół i widzi całą flotę opancerzonych łodzi, które płyną w stronę Fate'a. Graves ma wrażenie, że Gangplank wysłał całe miasto w pogoń za nimi, ale musi biec dalej.

Dalsza pogoń oznacza pewną śmierć, ale życie nie jest dziś dla mnie najważniejsze. Graves
Aby odblokować ikonę należało:

  1. Zniszczyć 10 wież w trybie ARAM
  2. Zabić 500 stworów w dowolnym trybie

Akt III – Taniec z Brodatą Damą Edytuj

Naprawianie Błędów

Act 3 Setting Things Right profileicon

Wściekły Graves początkowo nie chce uwierzyć w to, co mówi Fate, ale zimne i ciężkie kajdany zmieniają jego nastawienie. Graves wie, że nawet Fate nie jest tak zdolny, by kłamać w takiej sytuacji. Uwolniony z okowów uczucia zdrady odwraca się i wyjmuje kartę, którą znalazł przy magazynie. Jemu pewnie nie da się uciec, ale może ocalić Fate'a.

Tym razem to ja mam plan ucieczki. Chociaż tak mogę mu się odwdzięczyć. Graves
Aby odblokować ikonę należało:

  1. Dwa razy wygrać w trybie Awanturnicy Czarnego Rynku przy użyciu nowych przedmiotów
  2. Sześć razy wygrać w trybie Awanturnicy Czarnego Rynku i zatrudnić czterech różnych najemników

Gorączka Złota Edytuj

Gorączka Złota - Graves vs Twisted Fate

Zastanawialiście się kiedyś, co by się stało w alternatywnej  Runeterze, w której  Bilgewater rządziliby streamerzy? Pora się o tym przekonać![4]

4. sierpnia o godzinie 14:00 czasu polskiego rachunki zostaną wyrównane, rywalizacje się zaognią, a to wszystko w imię łupów!

Drużyny reprezentujące dwóch cieszących się złą sławą bandytów,  Twisted Fate'a i  Gravesa, zmierzą się w walce podczas liczącej pięć meczów gry na Butcher's Bridge.

Oglądajcie ich zmagania, aby dowiedzieć się, która drużyna wyjdzie z tego starcia zwycięsko. Kapitan Nervarien stanie po stronie Mistrza Kart, natomiast Graves będzie reprezentowany przez admirała Disa.

Wyjątkową rzeczą podczas tego starcia jest to, że poza próbą odniesienia zwycięstwa, jeżeli drużynom uda się wypełnić po drodze pewne cele (przelanie pierwszej krwi, niszczenie wież, serie zabójstw), będą zdobywać złote monety. Gdy pięć meczów się zakończy, zdobyte monety zostaną podliczone i ogłosimy zwycięzcę.

Wkrótce będziecie mogli zapoznać się z Gorączką Złota, a póki co okażcie wsparcie swoim ulubionym streamerom wysyłając słowa zachęty, prace inspirowane Bilgewater oraz ogólne pogaduszki z hasztagiem #bwgoldrush.

Gorączka Złota to najbardziej wystrzałowe wydarzenie związane z Morzem w Ogniu. Niech wygra najlepsza załoga!

Obrazy Edytuj

  • Grafika koncepcyjna Gravesa 1 (w wykonaniu Michaela Maurino)
  • Pierwszy podstawowy portret Gravesa
  • Graves OriginalSkin Unused.jpg Pierwsza wersja obecnego portretu Gravesa (z cygarem)
  • Grafika koncepcyjna Riot Gravesa (w wykonaniu Larry'ego Raya)
  • Koncept Gravesa 1 (Nowy Świt)
  • Koncept Gravesa 2 (Nowy Świt)
  • Grafika koncepcyjna Basenowego Gravesa (w wykonaniu Charlesa Liu)
  • Nieruchomy ekran logowania Gravesa
  • Angielska wersja promocji Gorączki Złota (w wykonaniu Antonio de Luca)
  • Bilgewater: The Reckoning; okładka
  • Naklejka dostępna w portalu facebook.com

Stare umiejętności Edytuj

Prawdziwe Męstwo
Graves stary pasyw

Graves zyskuje 1 / 2 / 3 pkt dodatkowego pancerza i dodatkowej odporności na magię z każdą sekundą, gdy pozostaje w walce. Ta premia kumuluje się maksymalnie 10 razy.

Graves pozostaje w walce, jeśli zadał lub otrzymał obrażenia w ciągu ostatnich 3 sekund.

Prawdziwe Męstwo to pół-ulepszenie.
  • Prawdziwe Męstwo traci wszystkie ładunki po 3 sekundach.
  • Graves zyskuje 1 ładunek za każde trafienie, które wydał lub otrzymał.
Graves IVideo
Gruby Śrut
Czas: 12 / 11 / 10 / 9 / 8 sek.
Koszt: 60 / 70 / 80 / 90 / 100 many
Graves stare Q

Aktywna: Graves wystrzeliwuje trzy kule, zadając obrażenia fizyczne wszystkim przeciwnikom, znajdującym się na trasie pocisków.

Przeciwnicy, trafieni więcej niż jednym pociskiem, otrzymują 50% obrażeń od każdej dodatkowej kuli.

  • Zasięg: 950
  • Obrażenia fizyczne: 60 / 90 / 120 / 150 / 180 (+75% premii do obrażeń ataku)
  • Maksymalne obrażenia fizyczne: 120 / 180 / 240 / 300 / 360 (+150% premii do obrażeń ataku)

Aplikuje efekty czarów jako umiejętność obszarowa.
Umiejętność jest traktowana jako pocisk i jest blokowana przez  Niezłomność  Brauma i  Ścianę Wichru  Yasuo .
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują pojedynczy pocisk.
Graves QVideo
Zasłona Dymna
Czas: 20 / 19 / 18 / 17 / 16 sek.
Koszt: 70 / 75 / 80 / 85 / 90 many
Graves.Zasłona Dymna

Aktywna: Graves wystrzeliwuje pocisk dymny, który zadaje obrażenia magiczne oraz tworzy w miejscu uderzenia obłok dymu, który jest aktywny przez 4 sekundy.

Przeciwnicy przebywający wewnątrz obłoku mają ograniczoną widoczność do 675 i są spowolnieni.

  • Zasięg: 950
  • Średnica obszaru działania: 500
  • Spowolnienie: 15 / 20 / 25 / 30 / 35 %
Całun Banshee przedmiot.pngTarcze czarów blokują obrażenia, ale nie blokują osłabień.
  • Ograniczona widoczność wygląda jak Mgła Wojny.
  • Jeśli cel w zasłonie jest atakowany po za zasłoną, to widzi on szczątki animacji pozostałych jednostek.
Graves WVideo
Rozpęd
Czas: 22 / 20 / 18 / 16 / 14 sek.
Koszt: 40 many
Graves.Rozpęd

Aktywna: Graves rzuca się naprzód, zwiększając swoją prędkość ataku na 4 sekundy. Każdy podstawowy atak skraca czas odnowienia Rozpędu o 1 sekundę.

  • Zasięg: 425
  • Prędkość ataku: 30 / 40 / 50 / 60 / 70 %

Rozpęd to ślizg będący pół-ulepszeniem.
Graves EVideo
Obrażenia Przypadkowe
Czas: 100 / 90 / 80 sek.
Koszt: 100 many
Graves.Obrażenia Przypadkowe

Aktywna: Graves wystrzeliwuje eksplodujący pocisk, zadający obrażenia fizyczne pierwszemu trafionemu wrogiemu bohaterowi.

  • Obrażenia fizyczne: 250 / 400 / 550 (+150% premii do obrażeń ataku)

Po uderzeniu w bohatera lub osiągnięciu maksymalnego dystansu, umiejętność zadaje obrażenia fizyczne przeciwnikom znajdującym się w obrębie stożka.

  • Zasięg: 1000
  • Zasięg stożka: 800
  • Obrażenia fizyczne wybuchu: 200 / 320 / 440 (+120% premii do obrażeń ataku)
Obrażenia Przypadkowe to kolidująca, liniowa umiejętność mierzona będąca stożkiem.
Aplikuje efekty czarów jako umiejętność na pojedynczy cel.
Graves RVideo

Przypisy