FANDOM

„Powinien być w muzeum.”  p
Ten artykuł lub sekcja zawiera informacje dotyczące usuniętej zawartości.
Podane treści nie mają już znaczenia w League of Legends ale istnieją w celu udokumentowania historii.

Garnizon (ang. Garrison) jest czarem przywoływacza dostępnym wyłącznie w trybie Dominion. Posiada oddzielny efekt zależnie od obranego celu.

Strategia Edytuj

  • Zachowaj GarrisonGarnizon na częściowo zneutralizowane sojusznicze punkty zamiast na całkowicie przejęte aby w pełni wykorzystać premię do regeneracji zdrowia.
  • GarrisonGarnizon nie może zostać rzucony na neutralne wieże.
  • GarrisonGarnizon przerwie przejmowanie punktu przez wrogich bohaterów. To połączone z dalekim zasięgiem pozwoli zyskać trochę czasu przed dobiegnięciem.
  • Po użyciu GarrisonGarnizonu na wrogiej wieży należy skupić się na zabiciu pobliskich wrogów. Zaczęcie przejmowania celu spowoduje wyłączenie jego ataku co będzie sprzeczne z celem.
  • Rzucenie GarrisonGarnizonu na cel który już znajduje się pod wpływem tego czaru (niezależne od strony) zastąpi aktualnie znajdujący się efekt. Należy unikać kilkukrotnego rzucenia czaru przez sojuszników zanim efekt się skończy.
  • GarrisonGarnizon na sojuszniczych punktach jest nieefektywny w przypadku gdy wróg ma przewagę liczebną. Jeden przeciwnik może zacząć przejmować cel wyłączając w ten sposób wieżę, a reszta może się skupić na samotnym obrońcy. W takiej sytuacji lepiej się wycofać i zachować GarrisonGarnizon na później.

Historia aktualizacji Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki