FANDOM

Skórki Edytuj

  • Drugi Klasyczny Garen
  • Pierwszy klasyczny Garen
  • Krwawy Garen
  • Pustynny Garen
  • Garen Komandos
  • Garen Mroczny Rycerz
  • Obdarty Garen

  • Garen ze Stalowego Legionu
  • Aktualizaja wizualna modeli Garena
  • Garen Chroma
  • Zbuntowany Admirał Garen

Ciekawostki Edytuj

Cytaty Edytuj

  • Jego wcześniejsze żarty i prowokacje były inne przed wydaniem na oficjalne serwery. Przykładowo, miał mieć taki żart: "I know you're in that bush!" (tłum. "Wiem, że jesteś w tych zaroślach!")
  • Jego stary żart: "Przywołaj mnie, a spodoba ci się to, co zobaczysz. Garen-tuję, łapiesz?" było odniesieniem do Men's Wearhouse – sklepu odzieżowego dla mężczyzn w Stanach Zjednoczonych, którzy zachęcają klientów do kupowania ich produktów tą podobną frazą.
  • Żart  Przedwiecznego Nocturne'a "Teraz, gdy poznaliśmy Spin to Win, nic nas nie powstrzyma!" jest odniesieniem do  Osądu  Garena.
  • Żart „Hej spójrz! Podtrzymuję świat.” nawiązuje do Atlasa, boga z mitologii greckiej, podtrzymującego świat.
  • Tak samo jak  Lux i  Jarvan IV, w czasie używania swoich umiejętności często krzyczy "Demacia!!"
    •  Garen jest jedną z najbardziej hałaśliwych postaci – przy każdym zaklęciu coś woła.

Skórki Edytuj

Relacje Edytuj

  •  Garen należy do rodziny Crownguardów. Jego rodzice – Marcus i Lilia są urzędnikami w ustawodawczym Demaciańskim Konsulacie. Ma młodszą siostrę  Luxannę.
  • Jest przyjacielem z dzieciństwa  Jarvana IV.
    • Kiedy  Jarvan IV został uprowadzony przez siły Noxus,  Garen poprowadził Nieustraszoną Gwardię przez linie wroga i uratował go przed egzekucją. W tym punkcie przepołowił kata  Urgota.
  •  Garen pierwszy raz spotkał  Katarinę w czasie bitwy Demacii z Noxusem. Podczas każdego spotkania zawsze z nią walczył, jeśli tylko nadarzała się okazja.
    • Według Fleshling Compatibility Services  Blitzcranka, on i  Katarina stanowią idealną parę, ale nie są oficjalnie razem. Od tego momentu, fani żartują o ich relacji. Ponadto  Garen w swoich żartach próbuje jej zaimponować pod względem siły lub mówić do niej z "filtrującym" tonem głosu.
    •  Garen jako jedyny bronił ją, kiedy przybyła do Demacii aby zaprotestować przeciwko konspracji Wysokiego Konsula Heywana Relivasha z  Jarvanem IV.
    •  Garen i  Katarina byli jedynymi osobami, którzy zatrzymali bijatykę pomiędzy narodami w Kalamandzie.
    • W czasie AMA zespołu od Kreatywnego Designu odnośnie do  Katariny, kiedy zapytano o jej relacje z  Garenem, RiotRaven stwierdził, że nie są do końca rywalami, ale mają "romantyczny związek, z dawnych czasów".
    •  Tahm Kench wie o ich związku i stara się ich przekonać, aby dążyli do bycia razem poprzez pakt z nim.

Filmy Edytuj

Prezentacja Bohatera - Garen, Potęga Demacii06:21

Prezentacja Bohatera - Garen, Potęga Demacii

Przypisy