Gank

1550stron na
„Ogromniando!”  p
Ten artykuł jest mały jak yordl.
Możesz pomóc League of Legends Wiki rzucając na niego Szalony Rozrost.

Gank to zejście bohatera na inną linię w celu pomocy swojemu sojusznikowi, np. poprzez zabicie lub osłabienie wrogiego bohatera lub w celu zniszczenia wieży.

Gankowanie to jedno z najważniejszych zadań dżunglera.

Typy ganków Edytuj

Jest kilka rodzajów gankowania. Warto dopasować je do sytuacji oraz do bohatera jakim gramy.

  • Od strony rzeki - Najpowszechniejszy rodzaj gankowania. Polega na zajściu wroga od tyłu.
  • Od strony wieży – Polega na przejściu na linię "zwykłą" drogą. Bohater często wtedy przechodzi do krzaków, gdzie się ukrywa, a następnie atakuje rywala wspólnie z sojusznikiem. Sposób może być przydatny m.in. dla EvelynnSiona czy Lee Sina.
  • Za pomocą umiejętności o dużym zasięgu (np. "E" Zaca lub superumiejętność Pantheona) – w takiej sytuacji najlepiej przedostać się za przeciwnika, aby odciąć mu drogę ucieczki.

Więcej z Fandomu