FANDOM

Historia Edytuj

Krótka Edytuj

Gangplank to równie nieprzewidywalny co brutalny, samozwańczy król plądrowania. Rządzi w  Bilgewater za pomocą mieszanki strachu, przemocy i sprytu. Śmierć i ruina idą jego śladami wszędzie tam, gdzie się uda. Jego niesława i fatalna reputacja sprawiają, że sam widok czarnych żagli na horyzoncie wpędza w panikę nawet najtwardszych morskich wilków.

Aktualna Edytuj

Podrzynałem gardła i zatapiałem noxiańskie statki wojenne, gdy ty jeszcze sikałeś w majtki, pędraku. Nie chcesz się ze mną mierzyć.
Równie nieprzewidywalny, co brutalny, zdetronizowany król łupieżców znany jako Gangplank wzbudza strach na całym świecie. Śmierć i ruina idą jego śladami wszędzie tam, gdzie się uda. Jego niesława i fatalna reputacja sprawiają, że sam widok czarnych żagli na horyzoncie wpędza w panikę nawet najtwardszych morskich wilków.

Po tym jak wzbogacił się przez żerowanie na szlakach handlowych, Gangplank zyskał wielu potężnych wrogów. W  Ionii naraził się zabójczemu Zakonowi Cienia przez złupienie Świątyni Wyszczerbionego Noża. Plotki głoszą, że sam Wielki Generał  Noxusu pragnie rozerwać Gangplanka na strzępy, po tym jak pirat skradł Lewiatana, prywatny okręt wojenny  Swaina i dumę noxiańskiej floty.

Mimo że Gangplank ściągnął na siebie gniew wielu osób, nikomu nie udało się doprowadzić go przed oblicze sprawiedliwości. A wysyłano za nim zabójców, łowców nagród, a nawet całe potężne floty. Czerpie chorą satysfakcję z faktu, że nagrody za jego głowę są coraz wyższe. Za każdym razem, gdy jego statki powracają do portu wypełnione łupami, przybija listy gończe do tablicy ogłoszeń w  Bilgewater, aby wszyscy mogli je zobaczyć.

Niedawno Gangplank poniósł porażkę w wyniku machinacji  Miss Fortune, łowczyni nagród. Jego statek został spustoszony na oczach całego Bilgewater – załoga zginęła, a jego aura nietykalności została zniszczona. Teraz, gdy wszyscy zobaczyli, że jest osłabiony, gangi z Bilgewater rzuciły się do walki o władzę nad miastem.

Mimo otrzymania potwornych ran w wyniku wybuchu, Gangplank przeżył. Zyskawszy nowe blizny oraz metalowe ramię na zastępstwo amputowanej kończyny, pragnie odbudować swoją potęgę, odzyskać to, co mu się należy, i bezlitośnie ukarać tych, którzy zwrócili się przeciwko niemu.

Woda i Krew Edytuj

Potężny  noxiański kapitan wzdrygnął się i upuścił swój topór, gdy Gangplank przebił go kordelasem. Krew trysnęła z jego wytatuowanych ust, gdy wypowiadał nieusłyszane przekleństwo.

Gangplank uwolnił swoje ostrze, uśmiechając się szyderczo, i popchnął umierającego na pokład. Jego ciężki pancerz wydał głośny huk przy upadku, a krew zaczęła mieszać się z wodą, która zalewała pokład. Czarny kadłub statku Gangplanka majaczył w górze, gdy oba statki były ze sobą połączone za pomocą haków i lin.

Gangplank wyszczerzył zęby, tłumiąc ból – Noxianin prawie go pokonał. Niemniej jednak nie chciał, aby załoga zobaczyła jego chwilę słabości, więc zmusił się do złowrogiego uśmiechu. Odwrócił się, aby przyjrzeć się pozostałym Noxianom, smagany wiatrem i deszczem. Rzucił wyzwanie wrogiemu kapitanowi i po jego zwycięstwie załoga straciła wolę do walki.

— Ten statek należy teraz do mnie — ryknął Gangplank, wystarczająco głośno, aby przekrzyczeć wycie wiatru. — Czy ktoś ma coś do powiedzenia w tej sprawie?

Jeden z Noxian, wielki wojownik z tatuażami kultu krwi na twarzy i odziany w kolczastą zbroję, spojrzał na Gangplanka.

— Jesteśmy synami Noxusu — zawył. — Prędzej zginiemy, niż pozwolimy, aby nasz statek wpadł w twoje ręce!

Gangplank zmarszczył brwi, a następnie wzruszył ramionami.

— Niech będzie — powiedział i odwrócił się plecami.

Gangplank zaszczycił swoją załogę złowrogim uśmiechem.

— Zabić ich wszystkich — ryknął. — I spalić tę łajbę!

Stara - wersja II Edytuj

Równie nieprzewidywalny, co brutalny, samozwańczy król łupieżców znany jako Gangplank, rządzi  Bilgewater dzięki połączeniu strachu, przemocy oraz sprytu. Tam, gdzie się udaje, sieje śmierć i spustoszenie. Jego reputacja sprawia, że na sam widok jego czarnych żagli nawet najodważniejsze załogi wpadają w panikę.

Gangplank, po tym jak wzbogacił się przez żerowanie na szlakach handlowych, zyskał wielu potężnych wrogów. W  Ionii naraził się zabójczemu Zakonowi Cienia przez złupienie Świątyni Wyszczerbionego Noża. Plotki głoszą, że sam Wielki Generał  Noxusu pragnie rozerwać Gangplanka na strzępy, po tym jak pirat skradł Lewiatana, prywatny okręt wojenny  Swaina i dumę noxiańskiej floty.

Mimo że Gangplank ściągnął na siebie gniew wielu osób, nikomu nie udało się doprowadzić go przed oblicze sprawiedliwości, pomimo wysyłania za nim zabójców, łowców nagród, a nawet całych flot. Czerpie chorą satysfakcję z faktu, że nagrody za jego głowę są coraz wyższe. Za każdym razem, gdy jego statki powracają do portu wypełnione łupami, przybija listy gończe do tablicy ogłoszeń w Bilgewater, aby wszyscy mogli je zobaczyć.

Pomimo (lub z powodu) swojej złej sławy i okrucieństwa, Gangplank cieszy się całkowitą lojalnością swojej załogi. Wielu jego zaufanych poruczników zostało sławnymi kapitanami lub okrutnymi przywódcami gangów. Jednakże pozostają wierni Gangplankowi i chętnie staną do walki u jego boku, czemu zawdzięcza swoją potęgę.

Niemniej jednak, czasami znajdują się tacy, którzy chcą podważyć jego rządy. Pławi się w takich sytuacjach, ruszając do boju z pistoletem i szablą w ręku, aby przypomnieć wszystkim, że Bilgewater należy wyłącznie do niego.

Stara - wersja I Edytuj

Gangplank jest synem przerażającego kapitana piratów Vincenta Mrocznego – najbogatszego i najgroźniejszego pirata na Blue Fame Island. Ktoś mógłby pomyśleć, że życie w luksusach rozpuści chłopca. Nic bardziej mylnego. Dorastanie w  Bilgewater nie należy do łatwych i przyjemnych. Piraci nie słyną raczej ze współczucia, a następne pokolenie nie różni się bardzo od poprzedniego. Vincent chciał, by jego syn wyrósł na silnego i odważnego mężczyznę, więc był dla niego wyjątkowo surowy. Już jako dziecko Gangplank był niesłychanie złośliwy, a plotki głoszą, że spał z otwartymi oczami. Dorastający młodzieniec szybko został najbardziej okrutnym i przerażającym piratem w Bilgewater, a jego ojciec nigdy nie czuł się tak dumny z synka, jak podczas jego osiemnastych urodzin. Tego dnia, Gangplank dźgnął swego ojca nożem w plecy i przejął statek Dead Pool.

Valoran jest jednak miejscem niebezpiecznym dla piratów. Gangplank doskonale wiedział, że zło czyha tuż za rogiem. Przystań piratów znana jako Bilgewater wkrótce upadnie w następstwie polityki Valoran i Institute of War. Nadeszła kolej na Bilgewater, by wydelegowali do League of Legends reprezentującego ich bohatera. A kto będzie lepszy niż najstraszniejszy pirat? Gangplank ma już wystarczająco dużo siły i poparcia, żeby przyjąć tytuł Króla Piratów. On sam woli jednak zaczekać na właściwy moment i przed powrotem do domu chce zyskać sławę jako bohater.

Ahoj, żagle w górę, wróg na dno. Albo przynajmniej zastrzelcie go, gdy stoi tyłem i zabierzcie jego łupy.

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Nie zabił mnie ogień i nie zabiło mnie morze. Ty też nie zdołasz.”  p
Przy zbanowaniu
  • „Powrócę silniejszy.”  p

Rozwój Edytuj

Aktualizacja bohatera Edytuj

Umiejętności Edytuj

  •  Bierna – Próba Ognia
    • Co kilka sekund atak wręcz Gangplanka podpala cel, przez pewien czas zadając dodatkowe, nieuchronne obrażenia i zapewniając chwilową premię do prędkości poruszania. Zniszczenie Beczki Prochu powoduje natychmiastowe odświeżenie Próby Ognia.
  •  Q – Paktujemy?
    • Gangplank strzela do celu, zadając mu obrażenia i nakładając efekty przy trafieniu. Jeśli w wyniku użycia umiejętności jednostka zginie, strzał zapewni mu dodatkowe złoto i zwrot many. Za każdą splądrowaną sztukę złota Gangplank zdobywa srebrnego węża, dzięki któremu może w sklepie ulepszyć Kanonadę.
  •  W – Usuń Szkorbut
    • Gangplank zjada dużo cytrusów, które niwelują wszystkie efekty osłabienia i przywracają brakujące punkty zdrowia.
  •  E – Beczka Prochu
    • Umieszcza beczkę prochu, która może się stać celem ataku Gangplanka lub jego wrogów. Jeśli Gangplank ją zniszczy, beczka wybuchnie, spowalniając wszystkich pobliskich wrogów i zadając im obrażenia obszarowe. Pozostałe beczki w strefie wybuchu będą eksplodować jedna po drugiej. Jeśli to wróg zniszczy beczkę, wybuch nie nastąpi, zostanie mu natomiast przyznana nagroda w złocie.
  •  R – Kanonada
    • Daje sygnał dla okrętu Gangplanka do strzelenia z armat. Każda salwa zadaje obrażenia magiczne i spowalnia wrogów. Kanonadę można ulepszyć maksymalnie trzy razy.
      • Córa Śmierci strzela ogromną kulą armatnią w sam środek obszaru działania umiejętności.
      • Podnieś Morale zwiększa prędkość poruszania sojuszników na obszarze działania efektu.
      • Strzelać bez Rozkazu zwiększa tempo oddawania strzałów na czas trwania Kanonady.

W alei Edytuj

Na Runeterze Gangplank jest wprawdzie morderczym, złowrogim korsarzem, lecz w grze jest oportunistą na całego. Za sprawą nowych zasad rozgrywki Gangplank jest nagradzany za wykorzystywanie wszystkich okazji do udowodnienia swojej siły. W czasie walk jeden na jeden jego bierna umiejętność Próba Ognia uderza z siłą tarana – zadawane przez nią obrażenia odbierają przeciwnikowi ogromną liczbę punktów zdrowia. Dzięki dodatkowemu dopalaczowi prędkości Gangplank może dołączać do szybkich pojedynków i spokojnie z nich odchodzić.

W czasie walk jeden na jeden jego bierna umiejętność Próba Ognia uderza z siłą tarana.

Opanowanie metody rozgrywki z Beczką Prochu jest bardzo ważne zarówno dla Gangplanka, jak i jego przeciwników. Gangplank ma większy zasięg niż inni bohaterowie walczący wręcz, a dzięki beczkom prochu może zadawać niewyobrażalne obrażenia – ale tylko potencjalnie.

Gdy trafia beczkę prochu, wywołuje eksplozję, zadając znaczące obrażenia obszarowe, a przede wszystkim odnawiając bierną umiejętność. Ci, którzy mają doświadczenie w grze z Gangplankiem, rozstawiają beczki przed planowanymi pojedynkami i potyczkami, aby zmaksymalizować efekt. Ostrożne kontrowanie umożliwi wrogim bohaterom neutralizowanie beczek prochu, co powstrzyma Gangplanka przed wywoływaniem eksplozji i dźganiem rozgrzanym mieczem z zaskoczenia.

Walka drużynowa Edytuj

Aktualizacja rozgrywki umocni rolę Gangplanka jako potężnego przeciwnika – potrafi on bowiem przysłużyć się w walce drużynowej z drugiego końca mapy bez konieczności używania czaru przywoływacza.

Nacierając samotnie, Gangplank musi zwracać uwagę na otoczenie nawet bardziej niż  Shen czy  Tryndamere, którzy mogą wykonywać skoki i obroty pozwalające na zwiększenie dystansu między nimi a napastnikami. Choć Usuń Szkorbut zapewnia mu względną ochronę przed ograniczeniami kontroli, Gangplank nie będzie w stanie prześcignąć większości szybkich wrogów bez użycia superumiejętności, chyba że zdoła aktywować odpowiedni bierny efekt.

W sytuacjach, w których samotne nacieranie jest mniej korzystne i lepiej jest walczyć drużynowo, Gangplank zyskuje na opracowywaniu strategii i uważnym rozstawianiu beczek prochu. W wielu przypadkach Usuń Szkorbut umożliwi mu ominięcie pierwszej linii walki i zgładzenie podatnych na ataki postaci z pomocą umiejętności Paktujemy?.

Gangplank może się bronić przed ograniczeniami kontroli i obrażeniami dzięki umiejętności Usuń Szkorbut lub gromić wrogów z pomocą umiejętności Paktujemy? oraz zadawanych przez nią obrażeń krytycznych i potężnych obrażeń od ciosów w walce wręcz.

Gangplank może się bronić przed ograniczeniami kontroli i obrażeniami dzięki umiejętności W lub gromić wrogów za pomocą umiejętności Paktujemy? i zadawanych przez nią obrażeń krytycznych oraz potężnych obrażeń od ciosów w walce wręcz. Wykorzystując srebrne węże zdobywane dzięki umiejętności Paktujemy?, może ulepszać Kanonadę. W zależności od wybranych ulepszeń Gangplank może pomagać przyjaciołom w ucieczce, podejmować próby rozdzielenia wrogiej drużyny lub skupiać ogień na niechronionym celu. Ponieważ ulepszenia się kumulują, możesz nawet zdobyć wszystkie trzy w toku wystarczająco długiej rozgrywki.

Gangplank VU models

Spojrzenie na bohatera – rozgrywka Edytuj

Autor: Statikk

Choć rozgrywka w wydaniu Gangplanka jest bardzo ciekawa, brakowało w niej szansy na doskonalenie bohatera i interesujących możliwości kontrowania dla jego wrogów.

Nie licząc drobnych optymalizacji, takich jak farmienie za pomocą Paktujemy?, używanie umiejętności Usuń Szkorbut w odpowiednim czasie czy umiejscowienie Kanonady, Gangplank nie posiadał narzędzia, w którego doskonalenie mógłby inwestować. Zastanawiając się nad nowymi zabawkami, jakie moglibyśmy mu dać, skupiliśmy się na najlepszych chwilach, jakie już dane mu było przeżyć. Jeden z tematów pojawiał się w dyskusjach częściej niż inne – kupowanie elementów, takich jak  Kosa Statikka czy  Krwiożercza Hydra oraz możliwość ograbiania wielu wrogów przy jednokrotnym użyciu umiejętności Paktujemy?. W tej aktualizacji do arsenału Gangplanka dodaliśmy wybuchające beczki, co znacznie podkręciło atmosferę na polu bitwy. Nie ma to jak podpalić kilka beczek naraz i zdziesiątkować niczego niepodejrzewających wrogów!

Daj nura w śmiercionośne wody Bilgewater i wyrusz w rejs z Gangplankiem, Postrachem Siedmiu Mórz, na PBE! Zajrzyj też na forum rozgrywki i równowagi, aby się dowiedzieć, nad czym pracuje zespół do spraw aktualizacji bohaterów.

Bilgewater: Morze w Ogniu Edytuj

Akt III -Taniec z Brodatą Damą Edytuj

Lekcje Siły

ProfileIcon0902 Act 3 Lessons in Power
Bilgewater patrzy. Pora zapewnić mu rozrywkę! Gangplank
Aby odblokować ikonę należało:

  1. Dwa razy wygrać w trybie Awanturnicy Czarnego Rynku przy użyciu nowych przedmiotów
  2. Wydać 750 Krakens Krakenów i kupić trzy 15. poziomowe ulepszenia dla najemników

Spojrzenie na bohatera Edytuj

Gangplank VU concept 5

W skrócie: Ponieważ chcemy, by League of Legends się nie nudziła, często aktualizujemy bohaterów pod względem rozgrywki i grafiki. Jeśli zdarzyło ci się śledzić wydarzenie Bilgewater: Morze w Ogniu, to wiesz, że przy Gangplanku poszliśmy o krok dalej. Dowiedz się więcej o jego historii tutaj, a jeśli jesteś już weteranem Bilgewater, to zobacz dyskusję deweloperów, odpowiedzialnych za aktualizację.[2]

W jaki sposób aktualizacja Gangplanka stała się największym projektem od czasów  Siona?

Mike „IronStylus” Maurino (Starszy grafik koncepcyjny): Cóż, jest taki problem jak przerost elementów. Potrzebowaliśmy sporo pomocy. Szukaliśmy pomysłów [dotyczących Gangplanka], czy to w zespołach pracujących nad Bilgewater czy aż u Marca i Brandona [współzałożycieli Riot Games].

Scott „Jaredan” Hawkes, kierownik fabularny: Historia Gangplanka nie pasowała do jego mechaniki. W grze nie wydawał się być największym draniem z Bilgewater. Nie był dość brutalny i przekonywający. Oznaczało to, że musieliśmy znaleźć jego esencję w fabule, gdyż w mieście pełnym ludzi, na których lepiej nie wpaść w ciemnej ulicy, to on był kimś, kogo nawet ci ludzie nie chcieliby spotkać w takim miejscu.

W mieście pełnym ludzi, na których lepiej nie wpaść w ciemnej ulicy, to on był kimś, kogo nawet ci ludzie nie chcieliby spotkać w takim miejscu.

James „Statikk” Bach, projektant bohaterów: Jednym z większych wyzwań przy tym bohaterze było to, jak bardzo jest bombastyczny. Jeśli chcieliśmy stworzyć z niego poważną postać, musieliśmy pokazać, że jest twardzielem.

George Krstic, starszy scenarzysta: Wiele zespołów zależących od siebie i międzynarodowa premiera. Kiedy zaczęliśmy ten projekt wszystko się zmieniło. Na szczęście na lepsze. To jedna z rzeczy, które uwielbiam w Riot. Jesteśmy tu elastyczni. Jeśli coś nie działa i trzeba to zmienić, można liczyć na wsparcie innych. Więc wszystko się zmieniło. To było wyzwanie, które dodawało nam energii.

Co wpłynęło na decyzję o stworzeniu jakby dwóch aktualizacji Gangplanka?

Michael Maurino: Mieliśmy mnóstwo pomysłów, ale nie mogliśmy wprowadzić ich w życie. A kiedy poznaliśmy tworzoną fabułę i dowiedzieliśmy się, że wydarzenie może być podzielone na „przed” i „po”, zaczęliśmy się zastanawiać. Okazało się, że będzie to część większej aktualizacji. Uznaliśmy więc, że zamiast próbować stworzyć jednego Gangplanka, który obejmuje wszystkie zmiany, może stworzymy dwie jego wersje? Jedną sprzed tych wydarzeń, a drugą po nich?

Scott Hawkes: Największym celem fabularnym tego wydarzenia było uzmysłowienie sobie, że postacie i miejsca się zmieniają. Wszystko, co mu się przydarzyło, pokazuje, jak doświadcza wzlotów i upadków; to, że oddaliśmy to graficznie było przełomem, gdyż podkreśla to, jak bardzo się zmienił.

Zamiast próbować stworzyć jednego Gangplanka, który obejmuje wszystkie zmiany, może stworzymy dwie jego wersje? Jedną sprzed tych wydarzeń, a drugą po nich?.

W wyniku wybuchu Dead Pool Gangplank traci rękę. Dlaczego?

Scott: To jego własny chrzest ognia. Potrzebował fizycznej zmiany. To najbardziej ekstremalna sytuacja, w której był być może od czasu zabicia własnego ojca. Nie mógł z niej wyjść bez szwanku, musiały się z tym wiązać konsekwencje fizyczne i psychiczne.

George: Powiązane jest to z uwagami graczy, którzy twierdzili, że wprowadzamy za mało zmian. Chcieliśmy wpłynąć na bohaterów i całą frakcję. Chcieliśmy wprowadzić te zmiany w obrębie jednej historii.

Gangplank VU concept 7

Statikk wspominał o wielkim spisku kapeluszowym z 2015 r.?

Michael Maurino: Nie lubię o tym rozmawiać, ale... to ciekawe, bo podzieliło całą firmę. Zaczęliśmy od stwierdzenia, że przecież musi mieć kapelusz, prawda? Ale kiedy zdecydowaliśmy się na dwie różne wersje, ktoś narysował Gangplanka „po” bez kapelusza. Pamiętam, że podczas spotkania z najważniejszymi osobami w firmie głosy były podzielone. Jedni krzyczeli „Kapelusz!”. Inni protestowali. Ktoś powiedział: „Bądźmy odważni i stwórzmy go bez kapelusza”, na co ktoś zripostował: „Bądźmy odważni i zostawmy kapelusz!”.

James Bach: Pamiętam, że projektanci stali na pozycji: „Musimy zachować kapelusz, bez niego nie jest Gangplankiem”. Z kolei graficy twierdzili: „Patrzcie, jak świetnie wygląda bez kapelusza”. Trzeba było przyznać, wyglądał dobrze. Problem zaczął eskalować.

Gangplank VU concept 6

Michael Maurino: Pamiętam, że mieliśmy spotkania tylko w sprawie kapelusza. Wciąż mam je zaznaczone w kalendarzu.

Scott Hawkes: Niektórzy z nas uważali: „Cóż, zmienił się, stracił swój okręt, więc może gówno go obchodzi kapelusz”.

George Krstic: To problem, bo wszystkim bardzo zależy na grze. To dlatego nasze spotkania są tak napięte. Na szczęście nie pracujemy w miejscu, gdzie ktoś może rzucić: „A tam, jest w porządku, wydajemy to”. Zamiast tego słyszymy: „Nie, musi być idealnie, potrzebujemy najlepszej możliwej wersji”. Dlatego mamy spotkania dotyczące kapeluszy.

Czy było coś, o czym wiedzieliśmy, że tego nie ruszymy?

Michael Maurino: Pomarańcze.

James Bach: Wszyscy wiedzieli, że pomarańcze zostają. Nawet kiedy postanowiliśmy sprawić, że będzie naprawdę mroczny, wciąż miał pomarańcze. To był drobiazg od strony projektowej, ale chcieliśmy przekazać, że dobrze bawi się na alei, więc zostawiliśmy np. śmiech podczas używania superumiejętności.

Michael Maurino: Beczki.

James Bach: Wciąż uwielbia witaminę C i przemoc.

Michael Maurino: To mroczna strona zabawy. To absurdalne, że potrafi żonglować pomarańczami, a chwilę później podcinać gardła płonącym mieczem, ale to świetny kontrast.

Pamiętamy o przeszłości, ale patrzymy w przyszłość.

George Krstic: Kiedy decydowaliśmy o rzeczach, których nie zmienimy, myśleliśmy o tym, co lubią gracze. Wszyscy. Każdy zespół. „Pamiętaliśmy o przeszłości, ale patrzyliśmy w przyszłość”. Chcieliśmy, żeby nowi gracze mieli coś do odkrycia, jednocześnie nie rozczarowując weteranów. Takie były nasze plany; zobaczymy, czy nam się udało.

Bilgewater: Morze w Ogniu dobiegło końca, ale Postrach Siedmiu Mórz wciąż żyje. Czy lubisz zabijać stwory jednym ciosem? Skomentuj i do zobaczenia na polu bitwy.

Obrazy Edytuj

  • Pierwszy podstawowy portret Gangplanka
  • Drugi podstawowy portret Gangplanka
  • Pierwszy portret Gangplanka Minutemana
  • Pierwszy portret Strasznego Gangplanka
  • Pierwszy model Gangplanka
  • Stary Gangplank i Gangplank po pierwszej aktualizacji wizualnej
  • Grafika koncepcyjna aktualizacji wizualnej Gangplanka 1
  • Grafika koncepcyjna trzeciej aktualizacji wizualnej Gangplanka 3
  • Grafika koncepcyjna drugiej i trzeciej aktualizacji wizualnej Gangplanka 5 (w wykonaniu Gema 'Lonewingy' Lima)
  • Koncept Gangplanka Sułtana (w wykonaniu Charlesa Liu)
  • Model Gangplanka Sułtana 1 (w wykonaniu Cody'ego Bunta)
  • Model 3D Gangplanka Sułtana (w wykonaniu Cody'ego Bunta)
  • Drugi model Gangplanka
  • Grafika koncepcyjna aktualizacji wizualnej Strasznego Gangplanka 1 (w wykonaniu Kristiny Ness)
  • Aktualizacja wizualna modelu Gangplanka Żeglarza (w wykonaniu Jona Burana)
  • Nieruchomy ekran logowania Gangplanka
  • Memoriał Gangplanka w Riot
  • Bilgewater: The Reckoning; okładka

Stare umiejętności Edytuj

Ostrze Ociekające Grogiem
Gangplank.Ostrze Ociekające Grogiem

Podstawowe ataki Gangplanka zatruwają cel, zadając 3 (+1 × poziom) obrażeń magicznych co sekundę oraz zmniejszają prędkość ruchu przeciwnika o 7%. Efekt trwa 3 sekundy i kumuluje się do 3 razy.

Podnieś Morale
Czas: 20 sek.
Koszt: 50 / 55 / 60 / 65 / 70 many
Gangplank.Podnieś Morale

Bierna: Gangplank zyskuje na stałe obrażenia do ataku i prędkości ruchu.

  • Obrażenia ataku: 8 / 10 / 12 / 14 / 16
  • Prędkość ruchu: 3 / 4 / 5 / 6 / 7%

Aktywna: Gangplank strzela na wiwat, tracąc bierną premię, ale zyskując obrażeń do ataku oraz prędkość ruchu, pobliscy sojuszniczy bohaterowie zaś otrzymują połowę tego. Efekt trwa 7 sekund.

  • Średnica obszaru działania: 1400
  • Obrażenia ataku: 12 / 19 / 26 / 33 / 40
  • Prędkość ruchu: 8 / 11 / 14 / 17 / 20%

Dawne ikony umiejętności Edytuj

Przypisy