Fandom

League of Legends Wiki

Galio (historia i cytaty)

< Galio

1,534strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Historia i cytaty

Historia Edytuj

Aktualna Edytuj

„Nie ma czegoś takiego jak odkupienie. Jest tylko pokuta.”
— GalioGalio

Długo przed wprowadzeniem zasad w League magowie eksperymentowali z tworzeniem sztucznej inteligencji. Teraz jest to zabronione, lecz kiedyś tworzenie golemów nie było rzadkością wśród doświadczonych rzemieślników. Jednym z takich wizjonerów był Durand, twórca artefaktów z DemaciiDemacii. Pod względem tworzenia wrażliwych istot nikt nie mógł się równać z Durandem – jego dzieła niezłomnie strzegły przygranicznych miast należących do jego ukochanego miasta-państwa, zapewniając im ochronę przed sąsiadami z NoxusNoxus. Do obrony własnej Durand zachował jednak swoje największe dzieło: Galio. Ten potężny twór stworzony został na podobieństwo gargulca i gwarantował Durandowi bezpieczeństwo podczas podróży, pozwalając mu na wykonywanie pracy bez strachu przed odwetem wrogów jego ojczyzny. Trwało to do czasu, gdy Wysoka Rada Noxus zaczęła mieć dosyć użerania się z jego istotami.

Gdy Durand wraz z towarzyszem przekroczył Howling Marsh, został napadnięty przez bandę zabójców z Noxus. Bezsilny Galio patrzył przerażony, jak mordercy bezlitośnie zabijają jego stwórcę, po czym znikają w oparach mgły. Pozbawiony sensu życia Galio pogrążył się w rozpaczy. Przez długie i samotne lata czuwał nad szczątkami pana, którego nie zdołał obronić... niczym żywy pomnik własnej sromotnej porażki.

Trwał tak niewzruszenie, gdy oto pewnego dnia w cieniu potężnego posągu zatrzymała się na popas przygnębiona, lecz dzielna yordlowa dziewojayordlowa dziewoja, która niosła potężną koronę Demacii. Niewidoczny dla oka niespodziewanego gościa Galio przyglądał się przygnębionej postaci. Wyglądała, jakby ona także na swoich barkach dźwigała ogromne brzemię. Odeszła tak cicho i spokojnie, jak przyszła, i udała się w stronę Demacii. Spotkanie to poruszyło Galio. Mając w pamięci ideę, za którą jego stwórca zapłacił własnym życiem, Galio obudził się ze swoich milczących katuszy i podążył śladem odważnej postaci. Znalazł nowy powód do życia: walczyć w imię Demacii.

Stara Edytuj

Długo przed wprowadzeniem zasad w League magowie eksperymentowali z tworzeniem sztucznej inteligencji. Teraz jest to zabronione, lecz kiedyś tworzenie golemów nie było rzadkością wśród doświadczonych rzemieślników. Jednym z takich wizjonerów był Durand, twórca artefaktów z DemaciiDemacii, bezkonkurencyjny w tworzeniu czujących istot. Konstrukcje Durana były wytrzymałymi strażnikami bram jego ukochanego miasta i zapewniały ochronę przed sąsiadami z NoxusNoxus. Do obrony własnej Durand zachował jednak swoje opus magnum: Galio. Jego potężne dzieło – stworzone na podobieństwo gargulca – gwarantowało mu bezpieczeństwo podczas podróży, pozwalając mu na wykonywanie pracy bez obaw o najazd ze strony wrogów jego ojczyzny. Trwało to do czasu, gdy Wysoka Rada zaczęła mieć dosyć użerania się z jego istotami.

Gdy w towarzystwie swojego golema Durand przekroczył Howling Marsh, został napadnięty przez bandę zabójców z Noxian. Bezsilny Galio patrzył przerażony jak mordercy bezlitośnie zabijają jego stwórcę, po czym znikają w tumanach mgły. Pozbawiony sensu życia Galio, pogrążył się w rozpaczy. Przez długie i samotne lata stał w bezruchu nad szczątkami pana, którego nie zdołał obronić... żywy pomnik jego sromotnej porażki. Aż pewnego, bliżej nieokreślonego dnia, przygnębiona, lecz dzielna dziewczynadziewczyna z Yordlów, niosąca potężną koronę Demacian, zatrzymała się, by w cieniu posągu szukać odpoczynku. Niewidoczny dla oka niespodziewanego gościa, Galio przyglądał się przygnębionej postaci. Wyglądała, jakby na swoich barkach również dźwigała ogromne brzemię. Odeszła tak cicho i spokojnie, jak przyszła i udała się w stronę Demacii. Spotkanie to wywarło wielkie wrażenie na Galio. Mając w pamięci rację, której jego stwórca bronił, płacąc za to własnym życiem, Galio obudził się ze swojego milczącego piekła zdopingowany zachowaniem odważnej postaci. Znalazł nowy powód do życia: przystąpić do League of Legends i walczyć w imię Demacii.

— GalioGalio

Cytaty Edytuj

Przy wyborze
  • „Strażnik jest zawsze czujny.”  p
Przy zbanowaniu
  • „Nie skamieniałem ze strachu, zawsze tak wyglądam.”  p

Żart
Prowokacja
  • „Lepiej wróć tu z resztą swojej bandy.”  p
Atak
  • „Atak z góry.”  p
  • „W imię Demacii.”  p
  • „Atak prewencyjny.”  p
  • „Z całą mocą.”  p
  • „Wymierzę sprawiedliwość.”  p
  • „Niech tak będzie.”  p
Ruch
  • „Lecę.”  p
  • „Służba to zaszczyt.”  p
  • „Stanę na straży.”  p
  • „Nadlatuję.”  p
  • „Ruszam.”  p
  • „Wiecznie czujny.”  p
  • „Na rozkaz.”  p
  • „Nie znam strachu.”  p
  • „Nie zawiodę.”  p

Żart
  • „Umarli nie snują opowieści? Marzenie, oni nigdy nie milczą.”  p
  • „Zawsze wpuszczam domokrążców. Gorzej z wypuszczaniem.”  p
  • „Puk, puk. Kto tam? Niekończący się legion dusz!”  p
Prowokacja
  • „Strzegę świata między życiem a śmiercią. Zabicie mnie nic ci nie da.”  p
  • „Jeśli mnie zabijesz, kto będzie strzec bramy? Może ty?”  p
  • „Przygotowuję na to co nastąpi później. Pokazać ci?”  p
Atak
  • „Ich czas nadszedł.”  p
  • „Brama przyciąga.”  p
  • „Nieuchronny koniec.”  p
  • „Śmierć nie jest wybawieniem.”  p
  • „Dołącz do zaświatów.”  p
  • „Nie ma ucieczki.”  p
Ruch
  • „Bój się mego wzroku.”  p
  • „Wieczny sen? Niezupełnie.”  p
  • „Wszystkie mają swoje miejsce.”  p
  • „Zapomnienie? Nie.”  p
  • „Jestem tu by chronić.”  p
  • „Tyle niespokojnych dusz.”  p
  • „Żyję między światami.”  p
  • „Pamiętna podróż.”  p
  • „Nie ufaj zmarłym.”  p

Rozwój Edytuj

Obrazy Edytuj

  • Pierwszy podstawowy portret Galio
  • Drugi podstawowy portret Galio
  • Pierwszy portret Hextechowego Galio
  • Galio concept 1.jpg Grafika koncepcyjna Galio 1 (w wykonaniu Eduardo Gonzalez)
  • Galio concept 3.jpg Grafika koncepcyjna Galio 3 (w wykonaniu Augie Pagana)
  • Grafika koncepcyjna Galio Strażnika Bramy (w wykonaniu Larry'ego Raya)
  • Grafika koncepcyjna Wytwornego Galio (w wykonaniu Larry'ego Raya)

Przypisy

Więcej w Fandom

Losowa wiki